Stránka 10 z 12

Napsal: úte dub 24, 2012 3:47 pm
od MACÍNO
Kdyby bylo porychtovaný vše, co vypsal, tak by to bylo pěkný, to jo. Jen mám obavu, že to neprojde doma. Asi budu muset ject na inspekci...

Napsal: úte dub 24, 2012 5:09 pm
od oldjan
Za ty peníze asi dobrý, jenom s tím motorem 55kw to nebude žádný sprinter. TDI by byla lepší volba. Jinak myslím že to auto nemělo moc chyb, snad jenom slabší silentbloky spod. ramen. Ještě bych byl opatrný u toho počtu km.

Napsal: úte dub 24, 2012 6:42 pm
od MACÍNO
Tak mě o žádný závodění nejde, na to by byl podle mě vhodnější benzín. Já mám požadavky, aby se mi to auto líbilo, bylo relativně spolehlivý,mělo nízkou spotřebu-momentálně u mě vyhrává tento model. Moje domněnka je, že ty motory vydržej hodně, otázka je jestli stav km někdo zrežíroval...

Napsal: úte dub 24, 2012 7:31 pm
od Pavel Šebek
Tenhle motor žádnej zázrak není, už jsem tady o něm psal.

Napsal: úte dub 24, 2012 8:25 pm
od dada.bus
260.000 km je dost, to nemusí být nijak upravované ... Taky myslím, že motory u starých Audin vydrží hodně, i po 300 tis. najetých žádné vůle, žádné klepání, nic. Ještě může být problém se servem ( gufera časem propouští ) , jinak dobrá stránka na diskuze o audích závadách a jejich příčínách zde : http://www.audi-forum.cz/viewforum.php? ... 2486abee76
Zde moje o dva roky mladší A4 ( 1997 ) :

Obrázek

Napsal: úte dub 24, 2012 11:11 pm
od Lubo
260 000-km je dosť ??? :lol: :lol: :lol:

no nič v zlom ale čo ma povedať moje auto chudáčik 1,4 benzinik s 360 000-km alebo Fiat Seicento 1,1 s 460 000-km samozrejme motor bez GO akurát tesnenie pod hlavou menene .

TDi 66-kw a 81-kw musi spraviť bez GO aspoň 800 000-km

na vlastne oči som videl Renault Megane 1,9 DTi 59-kw s 980 000-km a TDi vraj je ešte podarenejšie . :wink:

Napsal: úte dub 24, 2012 11:36 pm
od Pavel Šebek
Ale tady je řeč o turbodieselu, ne o TDi.

Napsal: stř dub 25, 2012 5:09 pm
od oldjan
Pavle a v čem by byl problém, podle mě tam je klasika motor AAZ a pokud má plechové těsnění pod hlavou, pořádně dotažené spod. rozvodové kolo a nikdo to neuvařil, tak taky dokáže najet hodně km. Jenom čerpadlo a vstřiky kolem těch 300tis.km vyžadují mnohdy už repas.

Napsal: stř dub 25, 2012 11:43 pm
od Pavel Šebek
No právě, jak píšeš, to kolo může být dotažené jak chce, při tomhle stáří těch motorů už to má vyžvejkaný skoro každej.

Navíc když se do tohodle auta dávalo to nejlepší TDi co kdy vyrobily, TD bych jistě vynechal, jedině že by mi to auto dal někdo zadarmo.

tady jsme ty motory probírali: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... c&start=15

Napsal: čtv dub 26, 2012 8:37 pm
od MACÍNO
Dobrá, dám na rady. Budu dál hledat jiný v TDi.

Napsal: pát dub 27, 2012 6:17 am
od oldjan
Já měl TD ve Ventu a nic se nestalo, ovšem první co jsem udělal, když jsem auto přivezl domů, tak jsem vyměnil rozvody se spodním rozvodovým kolem a dal nový šroub. Ale co mi vadilo, že už trochu zaostával výkonem a ze spotřebou jsem se nedostal pod 6L/100km. A v passatu B4 to byla ještě větší bída, takže tipuji, že v audince to bylo podobné. Na druhou stranu koupit TDI staré 18let a s třemi stovkami tis.km, taky nemusí být výhra, ale noční můra. Záleží na kuse a štěstí. Ještě k tomu TD, první známkou, že není něco v pořádku bylo, že při volnoběhu znatelně hází řemenice dole na klice. Buď je to těsně před upadnutím, nebo už po opravě a je křivé čelo kliky. Pokud je to v normě, stačí vyměnit rozvod. kolo a dát nový! šroub, někdy je nutné ještě srazit hrany na klice širokým plochým pilníkem. Ten šroub měním i na starších motorech TDI a když se mi nelíbí kolečko tak měním i to. Pořád je to levnější, než li opravovat motor.

Napsal: stř čer 13, 2012 8:30 pm
od Pavel Šebek
Přesně tak, ten šroub bych taky nedoporučoval zanedbat.


Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: čtv čer 14, 2012 7:25 pm
od oldjan
Šroub origo stojí cca 80kč.

Napsal: čtv čer 28, 2012 10:24 pm
od Pavel Šebek
A vačka na tři kusy...


Obrázek

Napsal: ned črc 15, 2012 1:26 am
od LUKA
ObrázekObrázek