Stránka 2 z 2

Napsal: pát pro 30, 2016 6:21 pm
od romus145
jak říká Jožin, lowdeck je fuj. Jel sem s tím 3 dny fungl nové volvo, ale jak to má ty malé kola a vymetlo to snad každou ďouru a děsně mě bolely záda, jet s tím do Bulharska asi bych byl invalida. Pro mě je nejlepší klasika, je to pohoda když se člověk nemusí bát, že někde urve předek a nebo se mu to na tom můstku zlomí.

Napsal: pát pro 30, 2016 7:46 pm
od Venca R
To je na zvyku. A tak nastupuješ na tu stálou práci a volvo nebo někam jinam?

Napsal: pát pro 30, 2016 10:41 pm
od romus145
já ještě studuju, uvažoval sem, že maturita stačí a nic k tomu, ale ta práce mě až tak nenadchla abych tu školu kvůli ní ukončil. Nové auto není vše, raději starou herdu, ale klid a né časové okna na minuty a furt nakládat z boku :? Navíc základ 12 tisíc, byl sem jen na pár toček abych dal vedení vědět co a jak, bohužel mě to nenadchlo, automobilka je asi dobrá pro někoho kdo rád jezdí na stejné místa, mě baví balkán a prostředí tam. Sem tam se uleju ze školy a jedu někomu točku, ale jen sporadicky :)

Napsal: sob pro 31, 2016 12:32 am
od Matúš Sabo
romus, ja som si myslel že ty školu skončil?

Napsal: sob pro 31, 2016 10:11 am
od romus145
Mám hotového programátora cnc stroju a ještě si dělám automechanika. :)

vnitřní výška

Napsal: úte led 03, 2017 12:07 pm
od MEDVĚD_09
Vozím s návěsem s plachtou ty kovový klece s karosařinou. Vnitřní výšku jsem musel zvednou na 3m, možná je tam i jeden nebo dva cm přes tři. Venkovní výška je 4.10.
Tam je problém při nakládce a vykládce zezadu vratama, že i když zvedneš nad vraty tu úhelníkovou lištu (jak to nazvat?), tak ještěrkář má nahoře i dole na návěsu tak 1 až 2cm k dobru. Na přímou jízdu s naloženou ještěrkou po podlaze návěsu to stačí, ale jak najíždí do návěsu po rampě, tak ta rampa i návěs sednou tou váhou a má to zalomený ve směru jízdy. Prostě vidle už v návěsu ale zadek ještěrky ještě zvedlej jak je na jazyku rampy. Tam je problém.

vnější výška

Napsal: úte led 03, 2017 12:19 pm
od MEDVĚD_09
A s vnější výškou 4.10 jsem měl problém zatím jen v Londýně, když byl zavřenej (v noci pro údržbu, někdy to dělaj) Dartfortskej tunel. Jel jsem dál do centra, byly dvě v noci, klid. A Blackwell tunel avízoval 4.00m výšku. Zkusil jsem to, ale nějakej paprsek mne změřil a vyvedl zpátky do protisměru. Už jsem myslel, že budu muset objet londýn komplet po orbitu, ale pak Dartfort tunel otevřeli a ten jsem projel v pohodě.

Napsal: úte led 03, 2017 12:28 pm
od 4215
To MEDĚD_09: To buď rád že tě nezměřili v Německu. 200eur a v tvém případě přeložit náklad, neb by jsi nemohl snížit výšku. :)

Napsal: úte led 03, 2017 12:38 pm
od jozin
Je to napsane uz par radku nad timto prece-limit je 4m.Tecka.Zadne 4 a deset a pet,a tri...vse je spatne.Az se ti rozsviti treba vHH u tunelu cervena,ty zastavis cely autobabhn,200e ti urciite stacit nebude.Dej naves do poradku,to je jedine spravne reseni.

4.10

Napsal: úte led 03, 2017 12:39 pm
od MEDVĚD_09
Jasně. Na garančce s návěsem mi výšku změřili a spustili mi nafurt zadek dolů (upravili výšku), takže možná mám i trochu pod 4.10. Ale zase ten zadek sedí u země a mám obavu, abych třeba na trajektu neorval koš s rezervou jak se tam jede přes ty lyžiny. Uvidíme.

to jožin

Napsal: úte led 03, 2017 12:41 pm
od MEDVĚD_09
a HH objíždím mimo tunel, právě proto.

Napsal: úte led 03, 2017 12:46 pm
od jozin
jak spusit zadek,zvednes neco jineho prece,to je logicke ne?Drzak rezervy si dej doprostred,pokud tam teda nemas kos na palety :( , nase auta to tak maji,prvni uprava co jich ceka hned.

Napsal: úte led 03, 2017 5:29 pm
od sof
.