Stránka 2 z 6
Napsal: čtv říj 31, 2013 10:08 pm
od pecco sk 400
TATRA-BA: omlouvám se za pozdní odpověd, ale nějak jsem to přehlédl. Tak na svou dobu si myslím, že tyto jeřáby byly i přes nějaké nedostatky spolehlivé.
Staré prospekty, omlouvám se za kvalitu. Takraf AKD 63/2 a RDK 250
Napsal: pon lis 04, 2013 9:01 pm
od pecco sk 400
Takraf RDK na veletrhu v Brně
Napsal: pon úno 17, 2014 8:21 pm
od pan Jamal
Napsal: úte úno 18, 2014 9:13 pm
od Urpín
tak se mi to nezdálo. Ten takraf 250 se mihnul na záběrech ze Soči. Je to možné?
Napsal: pát bře 07, 2014 2:13 pm
od TATRA-BA
Urpín,
prečo by nebolo?
Rusko je plné žeriavov Takraf a rôznych modifikácii, tu je možné vidieť aj takrafy s naftovým baranidlom na pilóty.
Napsal: sob bře 08, 2014 11:32 pm
od Petr Matula
http://youtu.be/HLCFZpzcc44
tady tech zgarbu mame nekolik
cca 5 ks 160
2 ks 200
1 ks 280
1ks 300
Napsal: sob říj 18, 2014 11:22 pm
od pecco sk 400
Napsal: pon říj 20, 2014 10:24 pm
od pecco sk 400
Napsal: pon říj 27, 2014 8:36 pm
od pecco sk 400
Napsal: úte říj 28, 2014 9:02 pm
od Max01
krásná brožura
Napsal: úte pro 23, 2014 11:58 pm
od pecco sk 400
Ad TATRA-BA: RDK a piloty
Napsal: stř bře 18, 2015 3:02 am
od MareK_svk
Len upresním systém pilót pomocou žeriavov RDK, ktorý popísal užívateľ TATRA-BA. Dané pilóty sa označujú ako VUIS piloty (vyvinul Výskumný ústav inžinierských stavieb na SK ) robili sa v dvoch priemeroch 380 a 420 mm . Zariadenie obsahovalo ochrannú výpažnicu (rúru) s vibrátorom v hornej časti nad vzdušníkom (ten mal tvar hrušky). Počas razenia došlo pomocou vibátora k zarazeniu zariadenia do zeme a objem výpažnice slúžil na vybratie zeminy v 1. kroku. Tento proces sa opakoval aj viackrát. Následne po finálnom zarazení už vyhotovenej diery bez zeminy vo výpažnici do vzdušníka sa nalial betón, ktorý bol následne pod tlakom púštaný do zeme. Po natlakovaní betónovej zmesi došlo k vytiahnutiu zariadenia s ochranou výpažnicou a vložil sa armovaný kôš do piloty. Pilóty sa vyhotovovali v dobre únosných zeminách ako samostatné alebo skupinové. Dnes sa už nepoužívajú vzhľadom na nízke dosahované únosnosti a potreby dobrých geotechnických podmienok na stavenisku.
Napsal: úte zář 01, 2015 10:31 pm
od pan Jamal
Napsal: stř zář 02, 2015 6:17 pm
od karel slezák
pan jamal, to je funkční ten lom? Nějak tam roste lebeda
Napsal: stř zář 02, 2015 6:59 pm
od pan Jamal
Byl jsem tam snad po sto
letech(na kole) a překvapilo mě jak je to tam mrtvý.
Kdyby Tě to zajímalo tak je to tady.
http://www.mapy.cz/turisticka?x=16.1040 ... 9378074088