Moderátoři: Olda, cuisine, BajlachVT
Vyhlásenie:
ÚNIA NÁKLADNÝCH AUTODOPRAVCOV SLOVENSKA
Po dnešnom rokovaní s ministrom dopravy,pôšt a telekomunikácií
Ľubomírom Vážnym,
ktorý neakceptoval ani 1 z 11 požiadaviek, výbor Únie dospel k záveru, že realizácia protestnej akcie dopravcov je nevyhnutná a uskutoční sa 4.1.2010 od 6.00 hod. Preto vyzývame všetkých dopravcov, všetkých motoristov, profesné združenia, aby svoju solidaritu s požiadavkami prejavili osobne, účasťou na tejto akcii a to na území celého Slovenska.
Podrobné informácie verejnosti predložíme dňa 2.1.2010 prostredníctvom médií na tlačovej besede o 11.00 hod., ktorá sa uskutoční na čerpacej stanici OMV
v Bratislave pri letisku smerom na Senec, za obchodným domom Galan.
S pozdravom výbor UNAS.
Uz to zacina
ÚNIA NÁKLADNÝCH AUTODOPRAVCOV SLOVENSKA
Po dnešnom rokovaní s ministrom dopravy,pôšt a telekomunikácií
Ľubomírom Vážnym,
ktorý neakceptoval ani 1 z 11 požiadaviek, výbor Únie dospel k záveru, že realizácia protestnej akcie dopravcov je nevyhnutná a uskutoční sa 4.1.2010 od 6.00 hod. Preto vyzývame všetkých dopravcov, všetkých motoristov, profesné združenia, aby svoju solidaritu s požiadavkami prejavili osobne, účasťou na tejto akcii a to na území celého Slovenska.
Podrobné informácie verejnosti predložíme dňa 2.1.2010 prostredníctvom médií na tlačovej besede o 11.00 hod., ktorá sa uskutoční na čerpacej stanici OMV
v Bratislave pri letisku smerom na Senec, za obchodným domom Galan.
S pozdravom výbor UNAS.
Uz to zacina
Volvo FH12 500+plato Renders
No,musis mat na 5 naprav.
Chlapci,ked zajtra sa stretnete s clovekom,kto bude mat peticny harok,tak prosim,podpiste to.
Tu je link,na tom je vsetko vysvetlene.
http://www.dopravcovia.wbl.sk
Chlapci,ked zajtra sa stretnete s clovekom,kto bude mat peticny harok,tak prosim,podpiste to.
Tu je link,na tom je vsetko vysvetlene.
http://www.dopravcovia.wbl.sk
Volvo FH12 500+plato Renders
5. ledna 2010
Organizaci rozjezdu el. mýta Slováci nezvládli
Slovensko je ve druhém dni ostrého provozu elektronického mýta a je jasné, že jeho rozjezd organizačně nezvládlo.
Mnohakilometrové a i více než desetihodinové kolony na hraničních přechodech se Slovenskou republikou nejsou ani demonstrací dopravců, ani připomínkou let minulých, ale důsledkem organizační neschopnosti při spouštění elektronického výběru mýta. Těmto nepříjemnostem se bohužel nevyhnou ani ti čeští dopravci, kteří neponechali nic na poslední chvíli a před měsícem si objednali a zaplatili palubní jednotky. Stále je ještě většinou nedostali a musí stát v potupných frontách, aby mohli splnit zákon a přispět nemalými částkami slovenskému eráru za použití dálnic a silnic první třídy.
Přestože se jedná o vysoce sofistikovaný systém na bázi satelitního sledování, na Slovensku nelze k použít platbě za vstup do systému tak běžnou věc, jako je platební karta. V praxi to znamená, že řidič, který u sebe nemá minimálně 101 euro v hotovosti, nemůže s nákladním vozidlem nebo autobusem nad 3,5 t. na slovenské území. Objíždění zpoplatněných tras nepřipadá v úvahu už z toho důvodu, že na rozdíl od Česka nejsou tyto úseky označené, takže bez palubní jednotky je nelze identifikovat. Na benevolenci slovenské policie se spoléhat rovněž nedá, dle informací slovenského tisku padly první pokuty ve výšce 1 655 euro již tři hodiny po spuštění systému.
„Je velmi smutné, když si vlády dělají ze silniční dopravy dojnou krávu, ale ještě smutnější, když ani nejsou schopny vytvořit uživatelsky vstřícné prostředí pro výběr těchto daní,“ zhodnotil situaci generální tajemník ČESMAD BOHEMIA ing. Martin Špryňar.
Martin Felix
Sdružení ČESMAD BOHEMIA
Martin.felix@cesmad.com
Tel.: +420 241 040 131
Mobil: +420 731 131 331
Organizaci rozjezdu el. mýta Slováci nezvládli
Slovensko je ve druhém dni ostrého provozu elektronického mýta a je jasné, že jeho rozjezd organizačně nezvládlo.
Mnohakilometrové a i více než desetihodinové kolony na hraničních přechodech se Slovenskou republikou nejsou ani demonstrací dopravců, ani připomínkou let minulých, ale důsledkem organizační neschopnosti při spouštění elektronického výběru mýta. Těmto nepříjemnostem se bohužel nevyhnou ani ti čeští dopravci, kteří neponechali nic na poslední chvíli a před měsícem si objednali a zaplatili palubní jednotky. Stále je ještě většinou nedostali a musí stát v potupných frontách, aby mohli splnit zákon a přispět nemalými částkami slovenskému eráru za použití dálnic a silnic první třídy.
Přestože se jedná o vysoce sofistikovaný systém na bázi satelitního sledování, na Slovensku nelze k použít platbě za vstup do systému tak běžnou věc, jako je platební karta. V praxi to znamená, že řidič, který u sebe nemá minimálně 101 euro v hotovosti, nemůže s nákladním vozidlem nebo autobusem nad 3,5 t. na slovenské území. Objíždění zpoplatněných tras nepřipadá v úvahu už z toho důvodu, že na rozdíl od Česka nejsou tyto úseky označené, takže bez palubní jednotky je nelze identifikovat. Na benevolenci slovenské policie se spoléhat rovněž nedá, dle informací slovenského tisku padly první pokuty ve výšce 1 655 euro již tři hodiny po spuštění systému.
„Je velmi smutné, když si vlády dělají ze silniční dopravy dojnou krávu, ale ještě smutnější, když ani nejsou schopny vytvořit uživatelsky vstřícné prostředí pro výběr těchto daní,“ zhodnotil situaci generální tajemník ČESMAD BOHEMIA ing. Martin Špryňar.
Martin Felix
Sdružení ČESMAD BOHEMIA
Martin.felix@cesmad.com
Tel.: +420 241 040 131
Mobil: +420 731 131 331
Volvo FH12 500+plato Renders
Co se slovenského mýta týče, tak bych to videl asi takto
Tam je prostě uplně všechno špatně... včera na Lanžhotě cca 5hodin v koloně na dálnici, pak 4hod čekání u okénka. Mýtná krabička je obrovská, hnusná, a pro mě zcela nelogicky uspořádaná. Samozdřejmě včetně napájení ze zapalovače. Když už jsem si ji s velkou slávou přinesl v té krabici jak od bot, tak jsem dál musel čekat než se sama najde, kde vlastně je. Náhodou jsem k ní dostal i návod, ale velmi stručný a nepříliš pochopitelný. Po ujetí asi 50km se všechny čísla rozblikali- problem- volám na infolinku, mezitím se sama srovnala a paní mě ujistila, ze za to pokutu nedostanu.. Dokáže někdo vysvětlit, proč je za 4nápravové vozidlo vyšší mýtné než za auto s 5ti nápravami???
Tam je prostě uplně všechno špatně... včera na Lanžhotě cca 5hodin v koloně na dálnici, pak 4hod čekání u okénka. Mýtná krabička je obrovská, hnusná, a pro mě zcela nelogicky uspořádaná. Samozdřejmě včetně napájení ze zapalovače. Když už jsem si ji s velkou slávou přinesl v té krabici jak od bot, tak jsem dál musel čekat než se sama najde, kde vlastně je. Náhodou jsem k ní dostal i návod, ale velmi stručný a nepříliš pochopitelný. Po ujetí asi 50km se všechny čísla rozblikali- problem- volám na infolinku, mezitím se sama srovnala a paní mě ujistila, ze za to pokutu nedostanu.. Dokáže někdo vysvětlit, proč je za 4nápravové vozidlo vyšší mýtné než za auto s 5ti nápravami???
ceny v tom letáku jsou bez dph. mají to udělané hodně špatně. Mě se staly tyto problémy. Začal mi blikat ten trojúhelník, jakože dochází peníze, než jsem dojel na benzinku kde to dobijí, která byla první po cestě, zůstalo mi tam 16 centů, dobil jsem to, ale blikalo to stále. Zavolal jsem na infolinku, tam mě přepojily na "odborníka" přes tuto problematiku. Asi 20 minut mi to říkalo at vydržím, že prví operátor se mi bude věnovat, až to zvedla náká ženská, tak mi řekla že to nestíhá ten sistém, musel jsem zmáčknout 1 na víc než 5 sekund, krabička se spojila s centrálou a kredit se po blikání všech čísel navýšil. Druhý den mi to přestalo svítit úpně celé, opet sem volal na info, zase jsem čekal na odborníka, tomu jsem musel nadiktovat všechny ty čísla z té bedny, a po pár mintách mi dali náký kód, že kdyby miě zastavily policejní, tak jim řeknu ten kód a jedu dál. Taky mi řekly, že zavolají zpět, jak se to bude řešit. Když sem se zeptel, jak budu teda platit mýto, když to nefunguje, chvíly se odmlčela, řekle že to zjistí, a pak mi řekla, že takovou informaci nemůže zjistit V konečném důsledku, co jsem ušetřil na mýtě jsem provolal na té infolince, snad 40 minut. Další den po nastarování se ta věc na okně probudila a začla normálně fungovat. Je to exelentní systém :mad:
Další věc je tato - a proto je v SK teď stávka, že ta krabice o velikosti EU palety odečítá mýtné i když si v klídku jedete po neplacené silnici a křížíte,podjíždíte,nadjíždíte,jedete souběžně s placenou silnicí. A dokonce i když jedete po areálu firmy (z rampy na rampu), který je u placené silnice. To je fakt síla. Nehledě na to, že cena za km plac. silnice v SK je nejvyšší v celé EU! Na Slovensku to fakt nezvládli,proč vymýšlejí vymyšlené? Ale vemte si to třeba globálně: jsme v EU, která se snaží všechno sjednotit a přitom má každý stát EU jiný systém placení. Na čelním skle to teď vypadá jako na střelnici-samá nálepka a krabička. Už chybí jen růže z papíru a opička na gumičce. Kéž by někdy přišla doba, že každé auto bude mít jednu malou krabičku pro celou EU nabitou eurama a bude mu odečítat průjezdy plac. silnic v EU ceny, které si každý stat stanoví sám.
Jinak kolegům v SK držím palce-nedejte se, "štrajk" schvaluji a doufám, že dosáhnete spravedlnosti.
Motto dne: oba státy máme ministra dopravy slováka (my navíc ještě s "jiným" zaměřením) a proto jsme tam, kde jsme
Jinak kolegům v SK držím palce-nedejte se, "štrajk" schvaluji a doufám, že dosáhnete spravedlnosti.
Motto dne: oba státy máme ministra dopravy slováka (my navíc ještě s "jiným" zaměřením) a proto jsme tam, kde jsme
Brandon Walsh
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host