Stránka 2 z 6

Napsal: ned led 15, 2012 8:52 am
od palson
Pokud by někdo měl zájem mohl bych zajistit odstranění laku chemicky na kole nezustane ani troška barvy

palson

Napsal: ned led 15, 2012 10:18 am
od martin440
nebylo by na škodu poradit jakou chemií se to dělá...pokud je teda ochota....

Napsal: ned led 15, 2012 11:11 am
od palson
ochota samozřejmě je ale......doma si to neuděláš protože celé kolo se musí ponořit do lázně s H2SO4 ohřátá na 80 stupňu a nebo levnější varianta že existuje něco takového http://pemi.cz/cs/detail-zbozi/vysledky ... 15422.html ale není to ono jak v prvním případě to je kolo krásně čisté

Napsal: ned led 15, 2012 12:44 pm
od martin440
hm ..on ten odstraňovač je na prd , pak to je na x-hodin škrabání z těch paprsků....asi zkusim pískovat na jaře....a pak se uvidí...

kolik ta kyselina musi mít %??? a na AL se mi to nějak nezdá.......co to s tim pak udělá???,

Napsal: ned led 15, 2012 1:02 pm
od jozin
Povazuji se za uchylaka co se tyka hlinikacu,cim vic vylestene tim lip.Dostal jsem naves stary par let,hlinikace uplne cerne.Kopil jsem chemii,v PL ji maji levnou,asi 70kc,a nekolik to umyl.Pak jsem koupil lestenku v italii,takova byla pasta,mala plechovka kolem 3 eur,cerfur,a lestil do bezvedomi.Alevysledek stal za to,paradni.Na srouby jsem nasadil krytky z umele hmoty,stribne,leskle,a dovolim si tvrdit ze to je to krasne.O hlinikach co mam na osobacich radsi nemluvim.Musis si stim jen pohrat ale nic neni nemozne.Urcite bych je nestrikal nicim ale sel touto cestou.

Napsal: ned led 15, 2012 2:38 pm
od palson
kyselina má 98% a s hliníkem to vubec nic neudělá zustane krásně čistej všechna barva ze špínou jsou pryč je to daleko lepší jak náký pískování

Napsal: ned led 15, 2012 2:44 pm
od RomanB
Musím souhlasit s PALSON viděl jsem to v Doubravě u Ml. Boleslavi byla tam firma co odlakovávala stejnym způsobem a fakt kola vypaly super.

Napsal: ned led 15, 2012 2:55 pm
od Gizmo_CZ
No jo ale jak si tohle udělt sám a doma a nepopálit se :?:

Já jsem dostal taky nabídku na obnovu svých kol 15" AEZ cena 4000kč (koupel v lázni na odstranění původní barvy + lakování. Opískování a následný nástřik komaxitem mě nebyl přímo tou fy. doporučen že by to nevypadalo hezky. nevím za tu cenu se dají na aukru sehnat zánovní stejný disky a kolikrát ještě obuté na tak jednu sezónu...

palson

Napsal: ned led 15, 2012 3:03 pm
od martin440
aha dík, to sem třeba nevěděl :wink: no kupovat kolik litrů kyseliny na 8 disků by asi byl sakra drahej špás....jo a zeptám se kolik si berou jen za tu "koupel" nevíš? když vidim ty ceny ruzně :mad:

Napsal: ned led 15, 2012 5:10 pm
od palson
SZ :wink:

Napsal: ned led 15, 2012 7:02 pm
od mirazapletal
No my měli s hliníkáčema ten problém, že to bylo kolem a pod patkama pneumatiky tak zoxidované, že za jeden týden guma ušla o 2-3 atmosfery... jen nevím, jestli by ta kyselina odstranila i tohle? Jinak leštění je fajn ale aď mi nikdo nevykládá že jdou přeleštit disky s čirým lakem :-)

Napsal: pon led 16, 2012 1:30 pm
od palson
záleží na tom jak moc zoxidovane....... a kola se leští bez laku a pak se teprve stříkaj bezbarvým :wink:

Napsal: pon led 16, 2012 9:37 pm
od mirazapletal
A sme zas u toho, jak dostat ten lak dolů :-)

Napsal: úte led 17, 2012 12:10 am
od Kony15
ty hlinikové disky máme taky pod patkou zoxidované to je jejich největší bolest těch ALU... dá se to opravit navařením ,zabroušením a na soustruhu to ztáhnout ale jsou tu 2 problémy: 1. najít přesnou slitinu kola aby jsi to zavařil je zdlouhavé a za 2. moc soustruhů nemá vzdálenost mezi vratidlem (hlavou) a těmi lyžinami tak velkou aby se tam vešel 22,5disk

Napsal: úte led 17, 2012 10:35 am
od mirazapletal
No právě po opískování zůstala patka čistá bez hrbů, nic se nemuselo ani vařit, ani soustružit a komaxit dokonale zacelil povrch po pískování, patka je hladká jak nová :-)