Stránka 109 z 135

Napsal: stř črc 08, 2015 5:14 pm
od Dominic
V M2 je 42A alternátor či nie?

Napsal: stř črc 08, 2015 7:06 pm
od Honza B.
V M2 je altík 28V/27A.

Napsal: ned črc 12, 2015 9:25 pm
od oldjan
Zdravím pánové, nezkoušel jste se někdo vrtat v hydraulické ruce 2503. Trochu to rosí u páček ovládání a v místě připojení válce otoče k ruce. Jestli to je opravitelné doma, výměna běžných O kroužků, nebo je nutný odborný servis :( .

Napsal: pon črc 27, 2015 9:37 pm
od peda17
Obrázek

Napsal: pon srp 03, 2015 5:52 pm
od pipiroha
Zdravím,

neměl by někdo nějaké fotky zemědělské verze PV3S? (viz fotky níže) Případně i nějaké informace o těchto vozidlech jako jejich označení, průběh výroby, provedení nástavby a podobně...

Obrázek Obrázek

:arrow: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... 656b1918af

Další dotaz se týká kabin na civilních V3S - bylo nějak určené na jaké verze se montovali kabiny s poklopem a na jaké bez poklopu? Nebo šli do civilu všechny bez poklopu a to co člověk vidí dnes, je už jen přeházené z armádních?

Díky za jakékoliv informace!

Napsal: pon srp 03, 2015 7:18 pm
od Honza B.
A co říkáš na toto?
Obrázek Obrázek

Napsal: pon srp 03, 2015 7:26 pm
od Honza B.
To si vyráběl každý sám, podlaha se sběracího vozu, boky jednoduchý, nakladač UNH 500, pohon nakladače od bočního vývodu, podlaha od vývodu na naviják.

Napsal: pon srp 03, 2015 9:36 pm
od pipiroha
Ta kombinace s matesáckou kabinou je celkem známá a za tu druhou fotku taky děkuji, tu jsem neznal! :wink:

Právě, že to není tak jednoduché. Existuje několik verzí / vzorů, které si jsou dost podobné a nemyslím si, že jde o náhodu. Začnu hydraulickým drapákem UNHN 500 (jinak drapák za traktor do trojbodého závěsu) - existují verze bez hydraulických podpěr nebo i s nimi. Samotná klec se dá také rozdělit na jakési tři typy, hlavně podle své spodní části. Jedna z verzí je jakoby spodek ze sběracího návěsu NTVS-4 kdy je zachován řetězový dopravník, další z verzí je jen jednoduchý "hranol" ovšem s tím, že má také řetězový dopravník na dně a třetí poslední verzí je zase jednoduchý hranol, který má místo řetězového dopravníku přední výtlačné čelo ovládané navijákem.

V jednom starém časopise z roku 1981 věnovanému zemědělství, jsem navíc našel o této variantě zmínku v tom smyslu, že jde o výrobek Státního statku Znojmo s tím, že veškerou výkresovou dokumentaci, technické údaje, návod k obsluze, bezpečnostní, požární a dopravní dokumentaci zašlou na vyžádání. Z toho co se tam píše, se jedná o verzi bez podpěrných nohou a s řetězovým dnem v kvádru. Díky těmto indiciím se domnívám, že vzniklo jisté množství exemplářů ve Státním statku Znojmo a další výrobu zajišťovali jednotlivé STS podle potřeb JZD (nebo, že by probíhala výroba i přímo v JZD?). Ovšem co pak s dalšími variantami? Šlo o evoluci? Nebo o verze z jiných podniků? Jaké mohli mít označení?

vrtná

Napsal: pon srp 03, 2015 10:58 pm
od zaverecny
Vrtná souprava v teplárně u metra Fučíkova

Obrázek

Napsal: stř srp 12, 2015 2:35 pm
od pragaV3S
Obrázek

Napsal: pon srp 17, 2015 9:31 pm
od Luďa
Obrázek

PV3S jeřáb

Napsal: pát srp 21, 2015 5:24 pm
od zaverecny
Výkopy - u metra Českomoravská. Majitel tohoto skvělého vozidla má můj nelíčený obdiv. Drží tu prababičku v úžasném stavu. Klobouk dolů.

Obrázek Obrázek

projížďka V3S

Napsal: pon srp 31, 2015 9:35 am
od evinlulik
Zdravím,

obracím se na Vás s prosbou. Chtěla bych pro přítele k narozeninám zajistit projížďku V3Skou. Je to jeho tajný sen :))) Pro procházení internetu na mě vyskočilo toto fórum, které mne zaujalo.
Pokud byste měl někdo zájem, či o někom věděli, budu ráda za každý tip. Samozřejmě to nechci zadarmo! :)
Nejlépe v okolí Brna....

Díky!

Hezký den!

Eva

Napsal: ned zář 06, 2015 5:38 pm
od kuba_THX
U hydraulické ruky 2503 po sundání hliníkových víček u ovládacích páček se nachází pouze "O" kroužky. Rozměrově jsou běžně k sehnání.
Nevýhodou při přetěsňování otoče je to, že musíš rozebrat trubky co vedou zhora do rozvaděče, jinak tubus nevytáhneš. Tam jsou znovu použity manžety standartních rozměrů. Doporučuji použít černé manžty z NBR. Nakonec musíš správně seřídit přítlak hřebenové tyče na ozubení, jinak ti to zase začne téct. To se provádí šroubem s maznicí, směrem ke korbě.

Napsal: úte zář 15, 2015 7:07 pm
od STEEL
tady je můj pracovní stlací vůz Praga V3s jezíd už 35 let ale jen 10 let je předělanej za traktor takže už je z v3s jen rám a nástavba původně u nás bily 2 stejný nástavby
Obrázek Obrázek