Stránka 17 z 19

Napsal: ned led 22, 2012 8:57 am
od Tom-Oaza
tu bio 100 i tu SMN 30 jsem tankoval v pohode do ducata jtd. rozdil byl ve spotrebe. ve finale to vyslo financne nastejno. levnejsi nafta vyssi spotreba. takze sem jezdil porad za stejny penize. spotrebu jsem snizil primichavanim trafa nebo separu do nafty.na samotny trafak jezdim se svojim td porad

Napsal: ned led 22, 2012 3:03 pm
od TTNandy
:D Karel 334
Já jsem na čistou řepku jezdil s 148 a bez problémů.Jen topení to nebere-zasere se tukem! :D
A musíte jí hoši předehřát ve výměníku na 70 stupnů,jinak kurvíte čerpadlo a nespaluje dokonale.Já jsem si to udělal do golfa 2D a jezdím na to 4 roky,i na hydrauliku.Ani v zimě není problém.Okoukejte si to na netu,například pražská firma Europekon-vygůglujte si stránky.Můžete si komponenty i koupit,či nechat zabudovat na klíč. :D :D :D Je to dobrý i pro ostatní oleje jako transf.topnej,hydrauliku atd.Ale vopravdu bez předehřevu kurvíte motor a čerpadlo!!!!! :D :D :D
Jinak k tomu vodíku,jsou tam videa a návody kde se jede jen na vodík s kyslíkem.Jde to taky.Je to stará věc,jen mocipány tohoto světa pečlivě léta ,,dušená".
Jen se toho nebojte!!!! :D :D :D
TTN

Napsal: ned led 22, 2012 3:08 pm
od TTNandy
:D ještě doplním-myslím že je to Europecon.......
TTN

Napsal: ned led 22, 2012 3:13 pm
od iveco
Já taky zkusil bionaftu do ducata 2,8JTD a výsledek po měsíci používání úspora nula protože vyšší spotřeba vyrovnala cenu nafty a pak ještě ke všemu mi odešel vstřik a věřím tomu že díky té bio.Od té doby do auta nesmí.

Napsal: ned led 22, 2012 5:37 pm
od Venca80
my tu sračku tankujeme do euro trojek a stojí za hovno.táhne to na pytel,než se probere topení,tak je to taky věčnost a sem tam je v pič. čerpadlo,tj. vše co bylo výše jmenováno.Aspoň,že v zimě tankujeme normal naftu.

Napsal: ned led 22, 2012 8:37 pm
od Hroch.R420
Žorž se Scanií V8 580,je znát spotřeba i úbytek výkonu a bufíku to taky nešmakuje,jak je pod nulou tak nechce startovat. Ale já jsem jen řidič.

Napsal: ned led 22, 2012 8:48 pm
od Johnny_P
taky tankuju na ONO pumpě takzvaný "ekodiesel". zasírá to filtry a 4x ročně nechat vyčistit bufík, ale nekupte to, když je o 2kč/litr levnější než normální nafta :lol:

Napsal: ned led 22, 2012 9:17 pm
od Tom-Oaza
ja na osobaku menim filtry nekolikrat do roka, ale u me to je rostlina, trafo,separ,hydraulika,kompresor,proste vsechen olej co je ridkej :lol:

Napsal: ned led 22, 2012 9:43 pm
od Tomik
tyvole to kroutím palicí,to sem asi objevil ameriku :D ted sem začal mixovat jen ty lepší věci,ale rostlinu sem si netroufnul a odevzdal do sbernýho dvora :D tankuju většinou ono a problém s filtrama nemám,ale když si čuchnu nafty z lepší pumpy,tak je to teda parádní vůně,proti těm sračkám od jinejch společností

Napsal: ned led 22, 2012 10:21 pm
od Tom-Oaza
ja kdyz dam do osobaku cistou naftu tak mam spotrebu hned vyssi :lol:

Napsal: ned led 22, 2012 11:29 pm
od Tomik
ale v portmonce :D

Napsal: ned led 22, 2012 11:36 pm
od Tom-Oaza
nejsem tak bohaty abych kupoval NAFTU do osobniho vozu :lol: :lol: :lol:
ale uz jsme myslim dost mimo tema s temito palivy :wink: s timto bych pokracoval treba tady
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=9284

Napsal: pon led 23, 2012 11:58 am
od Žorž.FH12
Na to Tome není bohatý dnes už skoro nikdo aby kupoval poctivé palivo :)) Ale co se týká zkušenosti s biosračkou u bývalých firem tak to je přesně to co bych do auta po kterém bych chtěl aby dlouho sloužilo nikdy nefouknul. Nehledě na to že ve finále ta úspora skoro nulová .. :wink:

Napsal: čtv led 26, 2012 10:07 pm
od Tomik
tak pan bárta jde před soud za úplatky :D :D :D to je škody že tak pozdě,že stihl napáchat tolik škody,jak to asi dopadne :wink:

Napsal: čtv led 26, 2012 10:34 pm
od Žorž.FH12
chceš to říct předem jak to dopadne nebo si chceš pár dní ještě počkat ? :D :D