Stránka 18 z 22

Napsal: úte led 08, 2013 8:57 pm
od Pavel Šebek
Mě to na Transitu funguje normálně, asi nejlíp ze všech aut, se kterými jezdím.

Napsal: stř led 09, 2013 12:29 am
od Voody79
Vím že tady budu asi OT, ale ručka a zima moc nejdou k sobě - taky mě to potrápilo na Masterovi minulou zimu (r.v. 2007, cca 150tkm) - a to ji vůbec nepoužívám přes noc na zabrždění auta (stačí přes zařazenou a zamčenou zpátečku), ale asi se nějak dostal bordel do lanovodů, už jsme je 2x měnili a jednou dokonce i pravý brzdič... občas se stalo že se mi zasekla ručka, např. při zastavení v kopci (např. na semaforu) a nebo u zákazníka (jezdíme balíkovku - rozvozy, občas nemá cenu ani vypínat motor), jednou taky celkem zásadní problém - total zaseknuté u rampy na depu v Brně, já měl před sebou ještě 90km domů (OL), tak jsem to zkusil "urvat" popojížděním (dřív se vždy po pár metrech a pár dírách podařilo), ale tentokrát bohužel - po ujetí cca 1km se kouřilo od kola..tak mi nezbylo než v -15 sundat kolo, lehnout pod auto a železnou tyčkou tomu pomoct..no a od té doby radši (nejen v zimě) používám při zabrždění auta patníky, obrubníky a jiné přirozené zábrany.

Napsal: stř led 09, 2013 3:05 am
od Lubo
S ručnou problem nemam len mi nejak začala padať nafta :-)

JiRaY

Napsal: stř led 09, 2013 10:08 am
od Tomik
hele,to vtom sání co jsi čistil,to bude nejspíš snímač teploty nasávaného vzduchu ne? :wink: to pak vyhodnocuje řidící jednotka bohatost paliva

Napsal: stř led 09, 2013 3:22 pm
od JiRaY
Tomíku,v tom sání by to mělo být čidlo tlaku turba,ale vypadalo to spíš jako Termistor,takže to mohlo být i na teplotu,bylo to zašroubovaný v Intercooleru :wink:

A k té ručce-jsem zvyklý jí zatahovat přes den,i v zimě,když přes noc mrzne tak ručku nedávám,pokud je nad nulou,tak ruční dávám,a kvalt dávám strašně nerad,teď bohužel musím :(

S tím zabržděným zadkem jsem odjel cca 15 metrů-vyjetí z řady,popotažení na silnici a kousek vedle,ještě jsem musel podlít zadní kola vodou z petlahve,protože předek hrabal a skákal,spojka brečela,ale ten zadek jsem nemohl odtrhnout :wink:
Lanovody byly sice přirezlé,ale nebyla to pravá příčina,i po jejich říznutí mi visely zadní čelisti,zasekl se samoštel mezi paknami a nechal je zašprcnuté,na obou kolech a nic fakt nepomohlo kromě páčení pajcrem a třískání kladivem po obvodu bubnu a i tak to trvalo docela dlouho než povolily a kolo lehce zadrhává při otáčení-zítra s tím jedu na dílnu :wink:

Pneu mám měsíc staré matador nordicca,a udělaly se na nich plošky,malé,ale v tom místě je ten vzorek cca o 2 mm menší a otrhané žvýknuté lamely no a při jízdě je slyšet jak to "ducá" do podlahy,je to cítit v sedačce řidiče což mně nevýslovně sere :roll: :evil:

Napsal: sob led 12, 2013 5:52 pm
od Lubo
:-D

Napsal: sob led 12, 2013 6:16 pm
od M.Z.
Tohle je velmi silná stránka Forda :?

Napsal: sob led 12, 2013 6:19 pm
od Lubo
tak to žiaľ ano :wink:

Napsal: ned led 13, 2013 1:06 am
od JiRaY
Já se toho bojím jako čert kříže,ale už teď vím že mně něco podobnýho nemine u toho mýho,ale tam se to neobejde bez dírek,co tam najdu pod kobercem,to bude hrůza :lol:

Napsal: pon led 14, 2013 11:05 am
od Vario612
jak je to auto staré ?? :D

Napsal: pon led 14, 2013 9:10 pm
od Lubo
r.v. 2003

Napsal: pon led 14, 2013 9:49 pm
od Tomik
tak takhle neni hnilobná ani moje avie :lol: .
jinak ted poznatek k fordu conect,už u druhýho auta se upálil kabel ke žhavícím svíčkám a má to najeto 60tis km ted při mrazu zůstala viset ruční brzda,to je děsnej kýč,hovno to má najeto a pořád to má nějáký závady

Napsal: pon led 14, 2013 10:04 pm
od Pavel Šebek
To já to mám asi ještě víc schnilý a navíc dvouhmota v koze, ale to už je dva roky, jen už to asi budu muset řešit.

Napsal: pon led 14, 2013 11:55 pm
od HAD
tome ty používáš ruční brzdu u osobáku? to je jediný s čim mám vždycky problém na stk, páč nechodí ánžto jí nepoužívám tak zatuhne, pak v tom chrastí....

Napsal: úte led 15, 2013 8:47 am
od Tomik
ano,používám jí všude,přesně aby nezatuhla,nechávám kvalt ale ručku nervu až nadoraz,jen jakoby do záběru,taky na svejch autech problém nemám