Stránka 3 z 4

Napsal: stř bře 11, 2009 7:39 pm
od PALDA
ten má koní vyděli ste? :lol:

Napsal: pát bře 13, 2009 7:45 pm
od flodur
snad jim ten řetez neprdne :valetsesmihy: :valetsesmihy: to je jak na tank

Napsal: úte srp 25, 2009 8:16 pm
od Juraj
Obrázek

Napsal: úte srp 25, 2009 8:24 pm
od Juraj
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: ned říj 17, 2010 11:58 am
od cuisine

Napsal: pát led 04, 2013 9:37 pm
od kruji

Napsal: ned bře 03, 2013 6:18 pm
od ludva27
v dnesní dobe by se stim ani nerozjelo 80% řidiču

Napsal: ned bře 03, 2013 7:27 pm
od zdenekjihlava
Tyhle stary mercedesy maji uzasnou vydrz neni tam zadna elektronika a co tam neni se nemuze porouchat :lol:

jeden vyfocenej v kunraticích

Napsal: čtv kvě 30, 2013 10:07 am
od exx
Obrázek

Napsal: ned led 12, 2014 8:21 am
od mara1113
_EXX:...je to 1113,r.v.1971,najeto přes 1 100 000km ,za soc.přivezeno z NDR a jezdil jako zametací vůz u Tech.služeb v Brně,potom přestavba na speciální obytný,pravostranné řízení:-),kola pasovala z V3S,za 8 let co sem s ním jezdil tak se nemuselo na motoru spravovat nic,projel od Turecka po Portugalsko........než dopadl takhle,tak změnil několikrát majitele....škoda ho.....

Napsal: ned led 12, 2014 10:56 am
od david
mara1113: hoď foto z doby, kdy to bylo v provozu;-) A ze zametáku na obytný....nemělo to moc pomalý převody na takový dálkový trasy?

Napsal: ned led 12, 2014 12:48 pm
od mara1113
...kupoval sem ho uz přestavěný,levně,přelakovával se z bílé na zeleno,u vojáků se kupovali nový kola,nějaká drobná plechařina se dělala,brzdy,jinak až na elektriku se na tom nijak moc nemuselo nic dělat........vnitřek na bydlení se dělal novej....zametací agregáty byli komplet odstraněny....ve Spanělsku jsme s ním byli rok u moře......ta verze nevím jestli byla originál z výroby,protože ostatní 1113 jsou mnohem delší,tohle mělo kolem 7,5m.a zkracovaný šasi,ale zas volant v pravo pro lepší sledování okraje silnice při práci a nebyla to vývozová verze,tak zřejmě jo,Německy zametáky sem viděl akorát kurzhaubry 1113.....technicák uz byl vyměněnej,takze tam vysledovat uplně původ uz neslo..........převody byli podle mýho nezměněný,bez uzávěrek-v Rumunsku do kopce 20km-h:-),v Německu na dálnici 115 km-h, 5ti kvalt........jasně ze za tech par let se obcas něco pos...,ale většinou drobnosti,poctivá kovařina co se dala spravit na cestě....na fotky se podivam,ale myslim ze skoro zadny nemam.......

Napsal: pon led 13, 2014 9:59 am
od exx
však tyhle kulatý mergly ze starejch dobrejch let jsou vděčný auta .. nebejt těch legislativních problémů s přihlášenim a ekošikanou za podporou prodeje novejch elektrickou prošpikovanejch "šmejdů" s přecitlivělejma motorama by se našlo spousta lidí který by radši starou poctivou klasiku..
Znám pár lidí co v podobnejch autech cestujou ještě dneska a když se o to člověk stará tak nemaj problém, opravy jsou v porovnání s novejma truckama za celkem směšný částky - na motor se sahat většinou vůbec nemusí.

Napsal: pon led 13, 2014 8:32 pm
od mara1113
http://img16.rajce.idnes.cz/d1603/0/146 ... .JPG?ver=0

...nejaky stary fotky sme nasli....

Napsal: pon led 13, 2014 8:36 pm
od mara1113