Stránka 3 z 4
Napsal: pát úno 17, 2012 10:48 am
od Žorž.FH12
Mysak Veverka a co by jste o tom potřebovali vědět ?
Žorž
Napsal: pát úno 17, 2012 11:07 am
od Mysak Veverka
No to debilní papírování a tak vše okolo toho.Já jsem slyšel něco o tom že musíš každou jízdu posílat papíry celníkům či co.Ale nevím to určitě.Někdo to povídal a já nevím jestli kecal nebo ne.Právě přítulka by do toho chtěla jít.Práci by měla a peníze by se taky nějaký splašili.Jen aby při tom nemusela zaměstnávat plnej pentagon lidí...
Napsal: pát úno 17, 2012 12:06 pm
od Žorž.FH12
No a máš na mysli jako jenom transport pro nějakou spedici nebo firmu celkově , nebo i obchod ( nákup , transport , prodej ) .. ?
Napsal: pát úno 17, 2012 12:13 pm
od Mysak Veverka
Nene jen transport.
Napsal: pát úno 17, 2012 12:25 pm
od Žorž.FH12
Tak to bych řekl že bude v bledě modrém jak s čímkoli jiným ale ruku do ohně za to nedám, zkušenost nemám ale každopádně pokud obvoláš ouřady tak ti to určitě poví . Hlavně ty celňáky , tomu bych i věřil když se podívám kolik je dnes průserů s naftou a jejím kupčením
To Mack
Napsal: pát úno 17, 2012 9:21 pm
od maax
Samozrejme ze počítám s tím ze každy zákazník ma jiné podminky. Ale pochybuji ze clovek co jezdí vlastním truckem a kupuje ho jednou za cca. 3-5 let ma u některého z dealerů o tolik lepší podminky než jina firma. My mame od scanie 4 auta během roku a dafu se cenově ani nepřiblížila. Proto teď kupuji dafa který je o hodně levnější. A to není jen moje zkušenost. Na rozdíl 1000 eur za stejně vybaveného dafa a scania proste nevěřím. My bereme všechny auta s podobnou výbavou a ceny jak jsem je uvedl jsou za podobne vybavena auta.
To lungo
Napsal: pát úno 17, 2012 9:35 pm
od maax
Samozrejme ze sis vybral auto co se ti líbí. Když si s nim jezdíš sám a to je super. Mě se taky víc líbí scania. Mě se jen nezdál rozdíl za stejně vybaveného dafa a scanii. Ty rozdíly jsou dost znacne. A mám 4 scanie, 1 volvo, 2 many a teď prvního dafa. Něco jsem se uz po dealerech nachodil. Jako majitel jsem nejspokojenější s volvem. Scania je dobra, ale provozně docela nákladná. Man se mne osobně moc nelíbí, ale technicky a provozně docela jednoduchý na údržbu. Daf nemůžu soudit ujel teprve 20 tis.kilasku.
Je dobře ze si můžeme vybrat
Jinak at se ti dari, není to lehká branže, ale práce je to hezká.
To myšák vaverka
Napsal: pát úno 17, 2012 9:51 pm
od maax
Phm jsou v pohode. Musíš mít adr poradce, adr školení, bezpečnostní plany včetně moznosti teroristického utoku (když vozis Benziny). Jinak práce placená tam i zpět. Splatnost max. 7 dnu. Celnikum nic posílat nemusíš. Jednou měsíčně posílas na financak záznamní povinnost pro koho jsi jel, co jsi vezl, kde jsi nakládal a kde jsi složil.
Co se týká auta tak 1x ročně adr technická, 1x za 3 roky tlakovky cisterny, 1x za 5 let velka inspekce cisterny, 1 x za 2 roky kalibrace měřidel. Řidič musí mít antistaticke oblečeni a obuv a školení na všech rafineriich kde nakládá. Na nekteré potřebuješ vstupní karty.
Pořízení auta v plne adr nové od 70000 eur tahače a od 110000 eur cisterna. Problém je s napojením na kšeft nejsou prakticky zádné spediční firmy na phm. Musíš si najít přímo obchodníka. Velké firmy vozí mezinárodní firmy např. Klacska nebo bonifer. To je v kostce to podstatne k přepravě phm.[/i]
Napsal: sob úno 18, 2012 8:57 am
od Mysak Veverka
Napsal: ned úno 19, 2012 10:24 pm
od Lungo
Maxx ale ja jsem tady nepsal jake auto melo jakou vybavu jen ze jsem dostal nabidku od Dafa a od Scanie a jakej tam byl rozdil v cene. Ted jsem treba dostal nabidku na 4 dafi v zakladu jen oplastovane a nesel jsem pres 70 tisic eur tak ze je to fakt o te vybave. Ja jsem spokojenej a servis mam osetrenej kontraktem tak na 3 roky mam klidne spani. Tobe at se taky dari jojo je to tezkej chleba ale lepsi nez u firmy s buzeraci za 30 tisic.
Napsal: ned úno 19, 2012 10:28 pm
od martin440
pán maxx je znalec
Napsal: pon úno 20, 2012 7:04 pm
od butcho
zdravím, chci se zeptat jestli má smysl začínat podnikat na tahači Liaz 18.33 + návěs (sklopka) kšefty bi byli na obilí a řepu má stím tady někdo zkušenost? mockrád diky
Napsal: stř úno 22, 2012 8:31 pm
od martin440
pokud doufáš jen v to obilí, tak asi ne, pokud na to nemáš práci na stálo...nevim no
Napsal: stř úno 22, 2012 9:24 pm
od Žorž.FH12
Zkus mrknout na sazby silniční daně , mýta , spočti si spotřebu , uvědom kolik času a úsilí vynaložíš tu mašinu udržet v kondici a hlavně za jakou cenu ( náhr.díly ) .Záleží na kolik máš stabilní tuto práci popř jaké máš jiné možnosti . V neposlední řadě jak tu práci popř. nějakou jinou budeš mít placenou..
S tímto strojem bohužel už moc "parády" dnes nenaděláš i když semtam se ještě potkat dají ..
Napsal: sob úno 25, 2012 4:58 pm
od TTNandy
Zdar!
Jen k tomu autu...Pokud s tím budeš lítat vnitro a není to uplnej vrak,tak ti to podle mně do začátku stačí.Výhoda je,že spoustu věcí na to seženeš za pár šupů z odstavenejch aut,a i opravený díly na lízu nestojej zas majland.Ono koupit si Dafa nebo Volvo se dá už od kila,ale s milionama naskákáno.Stejně kolem toho budeš skákat a schánět.Pokud je ta Líza ještě slušná,do začátku bych se jí nebál,když ti to pude,můžeš si pak koupit lepšího koně.
Nevýhoda je vyšší dan a mýto.Ale pokud se budeš motat kolem toho zemědělství,tak zase v každým JZD se najde v regále třeba nějakej ten díl,a vopravy taky nejsou náročný páč to není vycpaný zasranou elektronikou.
TTN