Stránka 3 z 4

Napsal: pát úno 17, 2012 10:48 am
od Žorž.FH12
Mysak Veverka a co by jste o tom potřebovali vědět ?

Žorž

Napsal: pát úno 17, 2012 11:07 am
od Mysak Veverka
No to debilní papírování a tak vše okolo toho.Já jsem slyšel něco o tom že musíš každou jízdu posílat papíry celníkům či co.Ale nevím to určitě.Někdo to povídal a já nevím jestli kecal nebo ne.Právě přítulka by do toho chtěla jít.Práci by měla a peníze by se taky nějaký splašili.Jen aby při tom nemusela zaměstnávat plnej pentagon lidí...

Napsal: pát úno 17, 2012 12:06 pm
od Žorž.FH12
No a máš na mysli jako jenom transport pro nějakou spedici nebo firmu celkově , nebo i obchod ( nákup , transport , prodej ) .. ?

Napsal: pát úno 17, 2012 12:13 pm
od Mysak Veverka
Nene jen transport.

Napsal: pát úno 17, 2012 12:25 pm
od Žorž.FH12
Tak to bych řekl že bude v bledě modrém jak s čímkoli jiným ale ruku do ohně za to nedám, zkušenost nemám ale každopádně pokud obvoláš ouřady tak ti to určitě poví . Hlavně ty celňáky , tomu bych i věřil když se podívám kolik je dnes průserů s naftou a jejím kupčením :)

To Mack

Napsal: pát úno 17, 2012 9:21 pm
od maax
Samozrejme ze počítám s tím ze každy zákazník ma jiné podminky. Ale pochybuji ze clovek co jezdí vlastním truckem a kupuje ho jednou za cca. 3-5 let ma u některého z dealerů o tolik lepší podminky než jina firma. My mame od scanie 4 auta během roku a dafu se cenově ani nepřiblížila. Proto teď kupuji dafa který je o hodně levnější. A to není jen moje zkušenost. Na rozdíl 1000 eur za stejně vybaveného dafa a scania proste nevěřím. My bereme všechny auta s podobnou výbavou a ceny jak jsem je uvedl jsou za podobne vybavena auta.

To lungo

Napsal: pát úno 17, 2012 9:35 pm
od maax
Samozrejme ze sis vybral auto co se ti líbí. Když si s nim jezdíš sám a to je super. Mě se taky víc líbí scania. Mě se jen nezdál rozdíl za stejně vybaveného dafa a scanii. Ty rozdíly jsou dost znacne. A mám 4 scanie, 1 volvo, 2 many a teď prvního dafa. Něco jsem se uz po dealerech nachodil. Jako majitel jsem nejspokojenější s volvem. Scania je dobra, ale provozně docela nákladná. Man se mne osobně moc nelíbí, ale technicky a provozně docela jednoduchý na údržbu. Daf nemůžu soudit ujel teprve 20 tis.kilasku.
Je dobře ze si můžeme vybrat :D
Jinak at se ti dari, není to lehká branže, ale práce je to hezká.

To myšák vaverka

Napsal: pát úno 17, 2012 9:51 pm
od maax
Phm jsou v pohode. Musíš mít adr poradce, adr školení, bezpečnostní plany včetně moznosti teroristického utoku (když vozis Benziny). Jinak práce placená tam i zpět. Splatnost max. 7 dnu. Celnikum nic posílat nemusíš. Jednou měsíčně posílas na financak záznamní povinnost pro koho jsi jel, co jsi vezl, kde jsi nakládal a kde jsi složil.
Co se týká auta tak 1x ročně adr technická, 1x za 3 roky tlakovky cisterny, 1x za 5 let velka inspekce cisterny, 1 x za 2 roky kalibrace měřidel. Řidič musí mít antistaticke oblečeni a obuv a školení na všech rafineriich kde nakládá. Na nekteré potřebuješ vstupní karty.
Pořízení auta v plne adr nové od 70000 eur tahače a od 110000 eur cisterna. Problém je s napojením na kšeft nejsou prakticky zádné spediční firmy na phm. Musíš si najít přímo obchodníka. Velké firmy vozí mezinárodní firmy např. Klacska nebo bonifer. To je v kostce to podstatne k přepravě phm.[/i]

Napsal: sob úno 18, 2012 8:57 am
od Mysak Veverka
Maaxi velice ti děkuji za vyčerpávající info.Něco takovýho jsem čekal... :wall: :bomb: :bomb:

Napsal: ned úno 19, 2012 10:24 pm
od Lungo
Maxx ale ja jsem tady nepsal jake auto melo jakou vybavu jen ze jsem dostal nabidku od Dafa a od Scanie a jakej tam byl rozdil v cene. Ted jsem treba dostal nabidku na 4 dafi v zakladu jen oplastovane a nesel jsem pres 70 tisic eur tak ze je to fakt o te vybave. Ja jsem spokojenej a servis mam osetrenej kontraktem tak na 3 roky mam klidne spani. Tobe at se taky dari jojo je to tezkej chleba ale lepsi nez u firmy s buzeraci za 30 tisic.

Napsal: ned úno 19, 2012 10:28 pm
od martin440
pán maxx je znalec :think: :D

Napsal: pon úno 20, 2012 7:04 pm
od butcho
zdravím, chci se zeptat jestli má smysl začínat podnikat na tahači Liaz 18.33 + návěs (sklopka) kšefty bi byli na obilí a řepu má stím tady někdo zkušenost? mockrád diky

Napsal: stř úno 22, 2012 8:31 pm
od martin440
pokud doufáš jen v to obilí, tak asi ne, pokud na to nemáš práci na stálo...nevim no :wink:

Napsal: stř úno 22, 2012 9:24 pm
od Žorž.FH12
Zkus mrknout na sazby silniční daně , mýta , spočti si spotřebu , uvědom kolik času a úsilí vynaložíš tu mašinu udržet v kondici a hlavně za jakou cenu ( náhr.díly ) .Záleží na kolik máš stabilní tuto práci popř jaké máš jiné možnosti . V neposlední řadě jak tu práci popř. nějakou jinou budeš mít placenou..
S tímto strojem bohužel už moc "parády" dnes nenaděláš i když semtam se ještě potkat dají ..

Napsal: sob úno 25, 2012 4:58 pm
od TTNandy
:D Zdar!
Jen k tomu autu...Pokud s tím budeš lítat vnitro a není to uplnej vrak,tak ti to podle mně do začátku stačí.Výhoda je,že spoustu věcí na to seženeš za pár šupů z odstavenejch aut,a i opravený díly na lízu nestojej zas majland.Ono koupit si Dafa nebo Volvo se dá už od kila,ale s milionama naskákáno.Stejně kolem toho budeš skákat a schánět.Pokud je ta Líza ještě slušná,do začátku bych se jí nebál,když ti to pude,můžeš si pak koupit lepšího koně. :D Nevýhoda je vyšší dan a mýto.Ale pokud se budeš motat kolem toho zemědělství,tak zase v každým JZD se najde v regále třeba nějakej ten díl,a vopravy taky nejsou náročný páč to není vycpaný zasranou elektronikou. :D
TTN