Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
rafx
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 10, 2011 10:54 am
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Tatra 810 - výměnný systém nástaveb

Příspěvek

Foto z předávání T810 s výměnným systémem nástaveb - valník s hydraulickou a S3.
Hydraulická ruka PM 23523 SP s navijákem a dálkovým ovládáním plně nahradí původní PV3S s jeřábem AD80.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
úte srp 07, 2012 10:42 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

:think: To mne nejak neleze do te ma palice zeby se nasla plnehodnotna nahrada za V3S! Praga V3S se vyrabela od roku 1953 az do roku 1985 co je 32 let ve vyrobe, a nakolik vim tak dodnes se nenaslo nakladni auto ktere by se postavilo na uroven V3S!
Co si budeme povidat! Vzdyt V3S kazdy velice dobre pozna! A srovnavat 2 tahla ve vejtresce, 4 draty, a 6 hadic, s proelektronizovanym hyper modernim nakaldnim vozem, ktery je navic vodou chlazeny, tak nevim, nakolik je to nahrada V3S na nejake urovni!
úte srp 07, 2012 11:30 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Náhrada je to v moderním pojetí využití terénního auta a líbí se mi ta univerzálnost provedení. Trochu jako moje W50 La u který mám možnost cca 7 nástaveb díky agro verzi. Jenže je o 40 let koncepčně starší, ale stále dobrá.
Volvo FL 614.
úte srp 07, 2012 12:22 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Tak ja to chapal jako v takovem to celku prujezdnosti, poruchovosti a opravach stroje co V3S je natolik jednoduchy stroj ze se da opravit normalne na poli bez toho aby to auto vyzadovalo nejake specialisti. Tam si vse udela i ridic bez nejakych navyku a zrucnosti v opravach. Co nejak T 810 se poti i delnici ve vybavenych dilnach! :lol:
Zase V3S je natolik jednoducha ze nema spousty zbytecnosti, a tim padem je minimalizovano i moznych potencionalnich zavad!
Co T 810 kdyz se nekde na poli poroucha, tak ten ridic muze jit tak akorat domu pesky!
Vzdyt to same Phoenix v provedeni arktik. Jak to v Rusku zname, servis zadny, a tak jsem se zamyslel co se stane, kdyz ten Phoenix jezdi nekde na Vankoru takovem lednu pri -4ti stupnich, natankuje spatne nafty. A mas situaci ze si nekde kde siroko daleko neni nikoho, co tam je to zcela bezna praxe! Tak v takovem mrazu mas podepsany umrtni list!
Tak mne to ani nejak netrapi, ja s takovyma auty rozhodne jezdit nebudu, a ti co jsou tomu zastanci, tak at se drbou! :lol:
úte srp 07, 2012 2:05 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Bohužel současné předpisy neumožňují homologovat jednoduchý odolný auto a dát ho na papíry. To šlo dříve kdy platily bezpečnostní předpisy, ale ekologie byla věc neznámá. Pokud by byla situace ve světě stejná jako v 50 letech kdy hrozil každou chvilku konflikt tak by se i dnes stavěly auta s velkou odolností a blbuvzdorný. To ta dnešní poklidná doba dal průchod ekoteroristům a dalším kreaturam a pak jsou výsledkem produkty jak vidíme nyní. A lidi jsou již rozmazlený a chtějí pohodlí limuzíny i v LKW.
Volvo FL 614.
úte srp 07, 2012 2:37 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Ale houby!

To je takova hyper moderni doba kde je vse postaveno na tom kdo jak a nejlee vydrbe ze svetem!
Jak mas dejme tomu skousky Phoenixe provedeni Arktik! Tak oni ti ho strci do mrazaku, at tam zmrzne a pak prinesou teple baterky a teplou naftu, tu do toho zamrazeneho vozu strci, a hura mozna i naskoci! Co ja alespon tak jak to vim, je rozdil zima v mrazaku a je rozil zima venku kde je suche klima, nebo vlazne klima a mas -40 a ted napor vzduchu a tak dal.
Ale ted se to dela tak, ze se to strci do mrazaku, a rekne se. tak bylo to v mrazaku vydrzelo to, tak je to OK a muzete jezdit protoze je to odskouseny polarnik! :lol: Takovy ten rychlovykrm! :lol: Jenom pak ta realita je trosicku jina! 815-ky se skouseli na Sibiri najek od 74-eho roku v prototypech, a do vyroby sli az 83-im roce. Dneska ti slepi za rok Phoenix, nebo T 810 a je to super auto! Kola se mu toci, tak co!
To mas jak s tim mrazenym testem na chleba jak to ted moderne frci ve spravach. A ted se nato prislo ze i peceni chleba se tady bere na hul! Co ja to rikam porad ze tady neni ucta ani k chlebu ktery clovek kazdodenne ji! Tak co chces od aut!
úte srp 07, 2012 2:45 pm

filip 90
Příspěvky: 6369
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No víš já bych to zas tak tragicky neviděl. Hlavně se to nedá moc srovnávat. Vzhledem ke stejný koncepci podvozku a skoro trojnásobnýmu výkonu na tom bude v klouzavym terénu a terénu s velkym odporem T 810 určitě líp jak Vejda. Pravda je vyšší takže boční náklon nevim.
No a okřídlený heslo "Je to plný elktroniky to se bude srát!" to neni tak uplně pravda. Copak Vejtřaska se nesrala? Co ty mrtvý z důvodů že ulít kardan, upadlo kolo, protože se povolovali šrouby, bouchlo kolo a bez serva se nedal udržet volant, bouchla hadice brzd a bylo hotovo... To neska nepřipadá v úvahu!
Jo jasný pro nějakýho Serjožu z lesa co ani neví že T 810 existuje a stojí mu to 20 let pod smrkem je V3Ska nenahraditelná. To chápu. Ale používat to v dnešní době jako plnohodnotnej prostředek na vydělávání je trochu mimo. Ono totiž každý auto chce svoje a pokud T 810 dostane to co potřebuje tak bude sloužit stejně dobře jak V3Ska. :D
Filip Nikl
úte srp 07, 2012 2:58 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Tak sere se kazdy auto! Rozdil je v tom ze tu vejtresku si Serioza opravi i na kolene bez jakych koli zavratnych znalosti nebo zrucnosti pri opravach. To same i pri nedostatku dilu, co muze prispusobit z jinych vozu jejich vyroby.
Ale opravit nejake super moderni auto bez specializovaneho servisu je nemozne! A v Rusku zname jak ma zajisteny servis Tatra! Veskery zadny, protoze toto co se rika servis v Rusku na tatru, rozhodne bych servisem nenazyval!
A Tatra nejezdi jenom v CR! Ona se i vyvazi do sveta, alespon nekdy se vyvazela. Dnes uz je to na zvazeni! Nemas servis tak se na trhu stratis, protoze nikdo dnes neinvestuje penize do vozu ktery nema zadny nebo tezce dostupny servis. A toto obzvlast plati na vychode!
Ja to psal u Phoenixe ze v klidu sednu do 148-cky a pojedu na zivotnostni skousky z Phoenixem nekam na Jamal ktere z tech dvou aut vydrzi a udela vetsi vyon v praci na severu Ruska. Stara T 148 nebo novy Phoenix! Ja bych jel ze 148-ckou a stacilo by mne v kabine zakladni vercajk, a jedu! :lol: A verim ze ta 148-cka cele to zimni obdobi od listopadu do brezna odjezdi na Jamalu, bez sebemensich problemu! :lol: I kdyz je stara baba! :lol:
úte srp 07, 2012 3:07 pm

filip 90
Příspěvky: 6369
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo tak dyk řikám že pro Serjožu je V3S ideál. Ale proč bys T 810 neopravil doma? Ty poruchy co se vyskytnou u V3Sky tak u T 810 opravíš stejně. Jakej je rozdíl v přovodovce, ve spojce, v nápravách, v rámu. Proč by nešlo třeba převložkovat motor z T 810 doma ve stodole?
Filip Nikl
úte srp 07, 2012 3:37 pm

kid002
Příspěvky: 29
Registrován: sob srp 22, 2009 4:26 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

mě se ta nástavba velice zamlouvá hlavně je univerzální a po sklápěčce se ptali už při prezentaci ještě by to chtělo nosič kontejnerů
úte srp 07, 2012 5:32 pm

Rummcajs
Příspěvky: 966
Registrován: pon led 02, 2012 3:27 pm
Bydliště: V Židech

Příspěvek

filip90:Protože je to Renault.A silně pochybuju,že do něho vůbec dostaneš.Dnešní auta,a nejenom ty,jsou dělaný tak,aby jsi při každé ptákovině musel do servisu,jak u motoru,tak převodovky nebo čehokoliv jinýho.
úte srp 07, 2012 7:19 pm

gonzales
Příspěvky: 1031
Registrován: pát úno 20, 2009 7:35 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak to s tebou nebudu souhlasit. naši zákazníci jsou docela vychytralí k nám přijedou pouze na diagnostiku problému, aby přesně zjistili co vozítku je, nakoupí si buďto u nás ND nebo u nějakých překupníků a vesele si to všechno opraví doma. všechny základní věci si uděláš doma sám, jen výměčně měníš parametrovaný díl, který se bez servisu už neobejde
úte srp 07, 2012 7:58 pm

filip 90
Příspěvky: 6369
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak já se v tom nehrabal ale ze zkušeností okolních lidí vim, že se doma dělaj motory z DAFů a Powershifty z CASŮ a já nevim co. A pokud u Renaultu nepoužívaj nějaký atypický rozměry šroubů na který pasoujou pouze nějaký supertajný sady klíčů Renault tak nevidim důvod proč by se do toho nešlo dostat.
Filip Nikl
úte srp 07, 2012 8:03 pm

Rummcajs
Příspěvky: 966
Registrován: pon led 02, 2012 3:27 pm
Bydliště: V Židech

Příspěvek

Tak to pardon,nebudu se přít s odborníkem,ale mluvím ze svých vlastních zkušeností s renckem.Ale to bylo Clio,a u toho jsem nevyměnil ani olej.V té době bylo všechno zakrytovaný,a držely to torxy.Já zvyklej ze stodvacky maximálně na křížák šroubovák,když už moc,tak imbus na hlavě,jsem byl v háji.Tenkrát jsem je doma neměl,to už byla speciálka...A mimochodem,rencek je u mě šrot,ať už osobní nebo nákladní.Ale to je věc názoru a zkušeností.A už konec OT
úte srp 07, 2012 8:08 pm

filip 90
Příspěvky: 6369
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No jo tak Francouzi maj ty jejich "hvězdičky" :lol:. Ale to stačí chytit akci v Lidlu a kopíš si sadu (která sice prd vydrží ale na to domácí šroubování bohatě stačí) a už to lítá.
Filip Nikl
úte srp 07, 2012 8:15 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti