Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Že LIAZka už není aktuální???
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Jj na Liazce jsem všechno už vyměnil dvakrát a po třetí to dělat nebudu. Technickou dneska prošla bez problémů a tím s ní končím. (doufám) Je na prodej.
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
...přestaň si s tím jezdit sám a dej na to šoféra a uvidíš...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
No to je právě ono Liazka pořebuje šoféra co už dnes skoro nejsou. Pokud se toho budeš chtít zbavit tak je to přesně o tom. Dej na to šoféra a je po ní
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Máme takovej menší problém. Kouřil motor, tak jsme udělali ventily a vstřiky, přestal hulit, ale truchu víc se hřeje cca 95°C, dřív bylo max 90°C spíš ale 80°C a motor trochu míň tahá. S tandemem, naloženo 21t to nešlo rozparádit tak, aby se chytla velká pětka. Dřív to nebylo zvykem. Co může být špatně? Předvstřik? Teda 21t bylo na lístku, možná tam bylo víc, protože to od pohledu vypadalo, jako větší kupka, ale se štěrkem jsme jeli naposledy vloni v létě, takže těžko říct.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Když nekouří nejde tam nafta. Jaká je spotřeba? Výrazně menší? Co korektor a vedení k němu, celkově těsný sání? Nastavení vstřiků jaký tlak měly a na jaký se nastavilo? Aby nebylo vyběhaný čerpadlo. Na předvstřik můžeš mrknout taky tím se nic nezkazí. Z lomu určitě víc než na lístku nebylo.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Spotřeba byla v zimě okolo 41 litrů s vlekem, teď nevím, změřím až s ní pojedem. Tlak trysek cca 205 barů, zhruba to, co tam bylo, teda dal jsem o malinko víc s tím, že se tryska zaklepe, u trambusu se to osvědčilo. Ona v kopci trochu černě zahulí, ale jen než zabere turbo. Sání zkontroluju. Korektor zjistím jak, že je špatnej?
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Prvně se mrkni na táhla od plynu jestli to na čerpadle chodí nadoraz...jedna z 10 000 bolestí liány...pozor původ to může mít v prasklým silentbloku motoru...(to už je druhá)
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Táhlo plynu jsme řešili hned když jsme ji koupili, už chodí nadoraz, ale chodilo jen do cca půlky.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Tlak trysek by měl být 19 +/-0,3 MPa. Korektor podle tlaku turba postupně přidává naftu. Podle grafu od cca 1200-1300 otáček měla kouřivost postupně klesat ale to je teorie. Správnou funkci ověřit jedině u čerpadláře.
-
- Příspěvky: 4523
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů