Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
-Ondra-
- Příspěvky: 2039
- Registrován: ned bře 08, 2009 11:11 pm
- Bydliště: Křižanov
Příspěvek
Tak to je jeste lepsi!!!!
...Moje práce je mým domovem...
stř říj 28, 2009 9:26 pm
-
Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Tak mi máme doma tohle, jenom to není za náklaďák ale za traktor. Techničák žádnej štítek žádnej
asi nějaká malosérie z JZDýý, protože jsem kdysi viděl skoro stejný v Hradišti v tech. službách.
úte pro 08, 2009 11:49 am
-
Shacka
- Příspěvky: 68
- Registrován: stř črc 02, 2008 2:34 pm
úte pro 29, 2009 10:07 am
-
david
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
No...tak to jsem ještě neviděl, 3osý přívěs a z toho 2 osy vpředu. Chápu,že ten agregát pár set kilo má (700kg?)...ale nenapadá mě jiný důvod, proč jinak dát 2osy dopředu. Má to ještě jinou výhodu???
úte pro 29, 2009 10:59 am
-
V8
- Příspěvky: 741
- Registrován: stř pro 17, 2008 6:51 pm
- Bydliště: Božídarsko
Příspěvek
No to taky nevim,ale taky nevim proč jsou (skoro)vždy 2 nápravy vzadu.Ten vlek na posledním obrázku nemá žádný agregát a přesto má 2 osy vpředu.
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
úte pro 29, 2009 11:57 am
-
Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Příspěvek
nevim proč jsou (skoro)vždy 2 nápravy vzadu.
No to máš vlastně pravdu
ale asi to bude jednodušší na výrobu.
BES - běs
úte pro 29, 2009 12:02 pm
-
Shacka
- Příspěvky: 68
- Registrován: stř črc 02, 2008 2:34 pm
Příspěvek
Ten první obrázek sem měl v pc, tak sem chvilku pátral na netu, ale našel sem jenom obrázky, ani výrobce Ekeri nemá žádné info.
Snad bude někdo chytřejší
úte pro 29, 2009 12:15 pm
-
roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
Příspěvek
protože máš lepší mít zatíženou točnu než zadek který ti tu točnu pak zvedá a špatně se s tím couve
úte pro 29, 2009 12:36 pm
-
Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Že by ta tíha točnu přímo zvedala, to se teda rozhodně říct nedá.
Alespoň bych to takhle neformuloval.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
pát led 01, 2010 9:26 pm
-
V8
- Příspěvky: 741
- Registrován: stř pro 17, 2008 6:51 pm
- Bydliště: Božídarsko
Příspěvek
Možná je to kvůli opotřebení pneu.Pokud máš 2 osy vzadu tak vlastně ty osy vzadu ''gumují'' při průjezdu zatáčkou.Něco jako 2 osý návěs.Cím menší poloměr zatáčky,tím větší opotřebení.Pokud máš vpředu 2 osy na otoči,tak vlastně nemá co ''gumovat''.Možná to mají také,protože při silnějším brždění ty přední 2 osy mají lepší vedení na ledě,či sněhu.Nemá to takovou tendenci jít do smyku.To platí i době ABS a ESP.Přece jen v té Skandinávii je to trošku o něčem jiném než v naších podmínkách.
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
pát led 01, 2010 9:53 pm
-
mirazapletal
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
jen mě napadl ještě jeden detail.... ony se palety většinou skládají od předního čela, když složíte půlku vleku, tak kde vám náklad zůstane? ve předu
takže je to skoro logické
pát led 01, 2010 11:19 pm
-
V8
- Příspěvky: 741
- Registrován: stř pro 17, 2008 6:51 pm
- Bydliště: Božídarsko
Příspěvek
No dobrý nápad
.Proč to není i ve zbytku světa?
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
sob led 02, 2010 1:05 am
-
roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
Příspěvek
aby byla tato diskuse rozvynuta na neuvěřitelným prostoru
jinak V8 i stím by se dalo souhlasit
sob led 02, 2010 10:37 am
-
roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
Příspěvek
Sámer no pochopitelně ti to nezvedna 2 metry nad zem ale pokud to máš obráceně jako je to u nás je to poněkud neštastné řešení není to z mé hlavy nepoužívám takový vlek naštěstí.
sob led 02, 2010 10:40 am
-
petersen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
- Bydliště: praha
Příspěvek
proč má ten přívěs dvě nápravy vepředu ???
Jestli to nebude tím že to není přívěs ale logisticky řešený návěs a ty dvě nápravy budou klasické dolly které když je třeba mohou táhnout poměrně delší a těžší dvou čí třínápravový návěs podobné konstrukce ...
Prostě zákazník si obědnal menší přepravní kapacitu a tak se odpojí dlouhý návěs a připojí tento krátký ... Jednoduché a levné řešení ...
Dolly je stále jedno a to samé za stejnou cenu , jenonápravový návěs je levnější než dvounápravový přívěs
stř led 06, 2010 10:34 am
Zpět na „NÁVĚSY A PŘÍVĚSY“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů