Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
Uživatelský avatar
-Ondra-
Příspěvky: 2039
Registrován: ned bře 08, 2009 11:11 pm
Bydliště: Křižanov

Příspěvek

Tak to je jeste lepsi!!!! :lol: :lol:
...Moje práce je mým domovem...
stř říj 28, 2009 9:26 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak mi máme doma tohle, jenom to není za náklaďák ale za traktor. Techničák žádnej štítek žádnej :lol: asi nějaká malosérie z JZDýý, protože jsem kdysi viděl skoro stejný v Hradišti v tech. službách.
Obrázek
úte pro 08, 2009 11:49 am

Shacka
Příspěvky: 68
Registrován: stř črc 02, 2008 2:34 pm

Příspěvek

ObrázekObrázekObrázekObrázek
úte pro 29, 2009 10:07 am

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No...tak to jsem ještě neviděl, 3osý přívěs a z toho 2 osy vpředu. Chápu,že ten agregát pár set kilo má (700kg?)...ale nenapadá mě jiný důvod, proč jinak dát 2osy dopředu. Má to ještě jinou výhodu???
úte pro 29, 2009 10:59 am

V8
Příspěvky: 741
Registrován: stř pro 17, 2008 6:51 pm
Bydliště: Božídarsko

Příspěvek

No to taky nevim,ale taky nevim proč jsou (skoro)vždy 2 nápravy vzadu.Ten vlek na posledním obrázku nemá žádný agregát a přesto má 2 osy vpředu.
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
úte pro 29, 2009 11:57 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10892
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

nevim proč jsou (skoro)vždy 2 nápravy vzadu.
No to máš vlastně pravdu :) ale asi to bude jednodušší na výrobu.
BES - běs
úte pro 29, 2009 12:02 pm

Shacka
Příspěvky: 68
Registrován: stř črc 02, 2008 2:34 pm

Příspěvek

Ten první obrázek sem měl v pc, tak sem chvilku pátral na netu, ale našel sem jenom obrázky, ani výrobce Ekeri nemá žádné info.
Snad bude někdo chytřejší :wink:
úte pro 29, 2009 12:15 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

protože máš lepší mít zatíženou točnu než zadek který ti tu točnu pak zvedá a špatně se s tím couve
úte pro 29, 2009 12:36 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

:lol: Že by ta tíha točnu přímo zvedala, to se teda rozhodně říct nedá. :lol: Alespoň bych to takhle neformuloval.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
pát led 01, 2010 9:26 pm

V8
Příspěvky: 741
Registrován: stř pro 17, 2008 6:51 pm
Bydliště: Božídarsko

Příspěvek

Možná je to kvůli opotřebení pneu.Pokud máš 2 osy vzadu tak vlastně ty osy vzadu ''gumují'' při průjezdu zatáčkou.Něco jako 2 osý návěs.Cím menší poloměr zatáčky,tím větší opotřebení.Pokud máš vpředu 2 osy na otoči,tak vlastně nemá co ''gumovat''.Možná to mají také,protože při silnějším brždění ty přední 2 osy mají lepší vedení na ledě,či sněhu.Nemá to takovou tendenci jít do smyku.To platí i době ABS a ESP.Přece jen v té Skandinávii je to trošku o něčem jiném než v naších podmínkách.
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
pát led 01, 2010 9:53 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

jen mě napadl ještě jeden detail.... ony se palety většinou skládají od předního čela, když složíte půlku vleku, tak kde vám náklad zůstane? ve předu :-) takže je to skoro logické :-)
pát led 01, 2010 11:19 pm

V8
Příspěvky: 741
Registrován: stř pro 17, 2008 6:51 pm
Bydliště: Božídarsko

Příspěvek

No dobrý nápad :thumbud: .Proč to není i ve zbytku světa?
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
sob led 02, 2010 1:05 am

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

aby byla tato diskuse rozvynuta na neuvěřitelným prostoru :lol: :lol:
jinak V8 i stím by se dalo souhlasit
sob led 02, 2010 10:37 am

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

Sámer no pochopitelně ti to nezvedna 2 metry nad zem ale pokud to máš obráceně jako je to u nás je to poněkud neštastné řešení není to z mé hlavy nepoužívám takový vlek naštěstí.
sob led 02, 2010 10:40 am

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

proč má ten přívěs dvě nápravy vepředu ???

Jestli to nebude tím že to není přívěs ale logisticky řešený návěs a ty dvě nápravy budou klasické dolly které když je třeba mohou táhnout poměrně delší a těžší dvou čí třínápravový návěs podobné konstrukce ...

Prostě zákazník si obědnal menší přepravní kapacitu a tak se odpojí dlouhý návěs a připojí tento krátký ... Jednoduché a levné řešení ...

Dolly je stále jedno a to samé za stejnou cenu , jenonápravový návěs je levnější než dvounápravový přívěs :wink:
stř led 06, 2010 10:34 am

Odpovědět

Zpět na „NÁVĚSY A PŘÍVĚSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů