Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
dotaz nemá někdo fotku tohoto stěhováku s čtyřdveřovou kabinou psal se rok 1983 když jsem jej náhodou zahlédl stát u benzinky na proseku byl v soupravě se stěhovacím přívěsem nikdy více jsem jej nezahlédldavid píše:Tak...a jedna otázka na Vás odborníky: Proč má tahle škoda 706 RT nalévací hrdlo tak nízko:?:
.
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Zatím jsem neviděl MT s trilexama, takže bych to koštoval na RT.tatracyber píše:Nevim, dneska jsem to viděl a nevěděl sem co to je tak by mě zajímalo jak se dá ještě rozlišit rt a mt.Olda píše:A co v techničákutatracyber píše:Dotaz - sklápěč - disky jako RT, ale kabina jako MT. Jak mám poznat jestli je to MT nebo RT
Hoši, hoši
To jsou teda odpovědi k tomu jak rozlišit RT od MT , ale to bude asik proto, že to je mnohdy opravdu dost těžké
Tak například typ MS24 je verze sklápěčky s krátkou MT kabinou a trilexovejma kolama. Moc se to nevidí, ale občas jo a s velkou pravděpodobností to asik bude to, co viděl tatracyber.
Poáč předpokládám, že MT kabinou, myslí krátkou kabinu.
Jak by asik vypadalo RTS, kdyby se na něj dala krátká kabina? Počítám, že dost podezřele, poáč by to tam mělo krapet díru mezi kabinou a korbou
Tadyk bych jako hlavní poznávací znak zkusil rozvor. A nejen tadyk.
RTS má 4000mm a MTS tuším jen 3500 nebo 3450 (nemám tu po ruce vhodnej podklad) i když uznávám, že poznat ten půlmetr za jízdy asik nejde
A co třebas esli to mělo náhon na předek nebo ne?
Ono je to vážně těžké, poáč některé MTTN měly sice eště trilexy, ale měly už MT motory a třebas jinak točnu.
Na druhou stranu RTD vyráběné až někdy do roku 1986 měly sice RTO rám a trilexy, ale měly MT motor a MT sloupek řízení a volant.
No a kabiny - tak na MTV je přeci zasejc dlouhá "RT" kabina i když s MT prolisama na světla a MT zbytkem.
Takže je to vážně mnohdy opravdu nejednoznačné a bohužel ani nápravy nemusí být bezpečnej rozeznávací znak RT od MT.
Ten techničák by to asik vyřešil nejspíš opravdu jednoznačně
To jsou teda odpovědi k tomu jak rozlišit RT od MT , ale to bude asik proto, že to je mnohdy opravdu dost těžké
Tak například typ MS24 je verze sklápěčky s krátkou MT kabinou a trilexovejma kolama. Moc se to nevidí, ale občas jo a s velkou pravděpodobností to asik bude to, co viděl tatracyber.
Poáč předpokládám, že MT kabinou, myslí krátkou kabinu.
Jak by asik vypadalo RTS, kdyby se na něj dala krátká kabina? Počítám, že dost podezřele, poáč by to tam mělo krapet díru mezi kabinou a korbou
Tadyk bych jako hlavní poznávací znak zkusil rozvor. A nejen tadyk.
RTS má 4000mm a MTS tuším jen 3500 nebo 3450 (nemám tu po ruce vhodnej podklad) i když uznávám, že poznat ten půlmetr za jízdy asik nejde
A co třebas esli to mělo náhon na předek nebo ne?
Ono je to vážně těžké, poáč některé MTTN měly sice eště trilexy, ale měly už MT motory a třebas jinak točnu.
Na druhou stranu RTD vyráběné až někdy do roku 1986 měly sice RTO rám a trilexy, ale měly MT motor a MT sloupek řízení a volant.
No a kabiny - tak na MTV je přeci zasejc dlouhá "RT" kabina i když s MT prolisama na světla a MT zbytkem.
Takže je to vážně mnohdy opravdu nejednoznačné a bohužel ani nápravy nemusí být bezpečnej rozeznávací znak RT od MT.
Ten techničák by to asik vyřešil nejspíš opravdu jednoznačně
Já jsem chcuk mít Krokodýla ..................... a už ho mám
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host