Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

karle prí ten motor byl po go + skříň
ned pro 27, 2009 8:17 pm

Karel334
Příspěvky: 1603
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Když to nevidím a nevím kdo to složil nezajímám se o to.Po skušenostech nechám udělat motor i s dírou v bloku a vím kdo to dělal a co tam přišlo a co šlo do šrotu.
ned pro 27, 2009 8:21 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

no mějeto jasný taky bych to musel vydět,ale ještě se vrátím k tomu spol.sání to májí dvojkovy motory jenom 12 nebo aji 10
ned pro 27, 2009 8:28 pm

Uživatelský avatar
Pavel FM13
Příspěvky: 213
Registrován: ned lis 25, 2007 10:01 pm
Bydliště: Police nad Metují

Příspěvek

mají ho i 10V,ale musíš ho mít celý nejdou použít jenom dva zadní díly.jejich úhel u hlavy je jinej než na T1 a nepasujou k sobě
VOLVO FM13 R 6x6 460hp TRAKTOR
bylo-T815NK-10V TURBO
ned pro 27, 2009 8:56 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

tak to by šlo převařit nebo né
ned pro 27, 2009 9:05 pm

Uživatelský avatar
Pavel FM13
Příspěvky: 213
Registrován: ned lis 25, 2007 10:01 pm
Bydliště: Police nad Metují

Příspěvek

Nejsem si jistej,ale mám dojem že to nesedí o půl průměru.Je to kvůli tomu,že T2 má kryt i přez sání což T1 nemá.Musel bys to řezat na tom kousku mezi přírubou a horní podélnou trubkou
VOLVO FM13 R 6x6 460hp TRAKTOR
bylo-T815NK-10V TURBO
ned pro 27, 2009 9:14 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Trošku se Vám do toho vložím, borec tady od vedle, má klasiku 10V T2 a nechal si dovézt motor výměnou - generálku z Kopřivnice, asi ne fabrika, ale někdo to tam dělá.Říkal mi i méno, ale na to si nemůžu vzpomenout. Ten motor je bez turba - klasika a nějak nechápu co do toho naskládali. Když jsem jel s terrnem 300kW je fakt, že to nehoním. Měl naloženo na soupravě o 3 tuny víc jak já takže něco kolem 30t. A normálně byl furt za mnou kopce nekopce. Ten motor ani nezačmudil, krásný zvuk a jede jak pila. Kdybych musel dělat zase generálku tak neváhám a beru motor taky s tama. Za 14 dní jsem střídal na T2ce, jel zase za mnou. Točil jsem ju co to šlo. A on to jenom lechtal, nakonec v Přerově na 4proudovce směr Hulín, dá se říct, že ze startu v křižovatce (náskok jsem měl tak 50m) mě tak po cca 400 metrech předjížděl, já jsem tam měl tak 50 a on kolem mě jenom profrčel. A to měl naloženo zase o dost víc jak já.Fakt nechápu co do toho motoru naházeli jestli všechno z Terrna nebo co. :shock: má natom najeto prý 90tis za 1,5 roku a bez problému.
ned pro 27, 2009 10:43 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

ty toho borca znáš zeptej seho kdo to dělal a tak a dej vědět docela zajímavý věci.
ned pro 27, 2009 11:05 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo zítra mu zavolám, jinak si vybavuju, že to bral přes Dvorníka odkaz:
http://www.autodily-tatra.cz/tatra-auto ... y.asp?id=3
Zítra zjistím a hodím to sem, škoda jen že nevím co dovnitř naskládali, ale výkon to má daleko větší než klasika.
ned pro 27, 2009 11:23 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Asi tuším o koho jde, prý ten motor je na urvání. Slyšel jsem že do toho cpou vrchy z E3 ale co je na tom pravdy netuším. Projdi si pár stránek zpět a najdi odkaz co dával V. Štolfa. Nechcu dělat žádnou reklamu ale zavolej tomuhle pánovi, ochotně ti poradí a pomůže, mám to vyzkoušené a ikdyž jsem s ním komunikoval jen přes tel. nikdy mi neřekl že nemá čas apod. ikdyž z toho neměl ani korunu. Nehledě na to že vím o dvou co si od něj brali dvojkové motory s turbem a spokojenost. Já osobně kdybych si od někoho bral motor tak jdu za ním :wink: Worktech.cz ři tak nějak
ned pro 27, 2009 11:45 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Michale: BINGO jo, je to ONO. Říkal že ho bral od Chovanca, jak sem to nahodil tak mě to bylo jasné - jméno je v kontaktech, Štolfa to tam má www.worktech.cz
No potom co jsem fakt viděl, co ten motor dokáže, tak poctivě odvedená práce. A to ten kluk co sní jezdí je :2d: :driver: :lol: :lol:
pon pro 28, 2009 12:49 am

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Já tehdy řešil něco s vrtulou jak mě to mlátilo a aniž by z toho něco měl poradil. Pak jsem s ním probíral i ty přestavby a musím říct že s ním byla fakt rozumná řeč. Kdyby to nebylo jen tak daleko.... Jedno turbo od něj už tu je na fotkách :wink:
pon pro 28, 2009 12:44 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

A ten chovanec to je majitel firmy nebo zaměstnanec? a co do toho davaj to sou 10V, jaká je cena a parametry,to je ten motor na těch jejich fotkách.
pon pro 28, 2009 9:59 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

tatras2:Čteš co tu kdo napíše ? Když si projdeš odkazy na www stránky tak přece musíš mít představu o tom na co se teď ptáš.
Ve vlákně o něco níž Motory10V Turbo a Euro 1 je taky spousta obecných informací
pon pro 28, 2009 11:13 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

No mě nejde do hlavy proč by ten chovanec měl prozrazovat tajemstvý technologie s kterou prodávají toje přece jasné né?
pon pro 28, 2009 11:27 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host