Stránka 5 z 5

Napsal: čtv říj 02, 2014 10:30 pm
od Tatrol
Acon
Dobrá práce! Ta osmikola vypadá dobře, a na ty kopce je to určitě praktičtější než návěs.
Je zajímavé srovnání generací a možností úprav.Třeba od Luboše8x8:
http://postimg.org/image/3rpo4gzar/

Napsal: pát říj 03, 2014 11:08 am
od sino
este k tym redukciam .. aka je vlastne penalizacia za redukcie? o kolko percent je vyssia spotreba ako ked to ide napriamo?

Napsal: pát říj 03, 2014 12:02 pm
od Acon
to je ťažko povedať. Reálne to nikto nezmeral a teoretický výpočet asi nebude mať extra výpovednú hodnotu. Redukcie majú význam v nasadeniach s vysokou hmotnosťou (dumpre a pod) kde sa aplikujú veľké kolesá a je je predpoklad, že prevádzka bude extrémne zaťažovať hnaciu líniu. Inak to zmysel nemá. Při obutí, ktoré j emožné použiť v nejakom univerzálním nasadení + agro, sú redukcie zbytočné.
No nárast spotreby bude celkom slušný.

Napsal: čtv říj 09, 2014 3:34 pm
od sino
Safky by to mozno vedel ale neviem ci cita toto vlakno :)

Napsal: čtv říj 09, 2014 7:36 pm
od KUBO-SK
Pekné fotky tejto tatry :P z FB stranky Agricultural Photo :)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=80Je2ik4 ... e=youtu.be[/youtube]

Napsal: čtv říj 09, 2014 8:28 pm
od Acon
Kolega, odborník na závesnú techniku je zároveň aj dobrý fotograf a Tatru celkom žerie. Tá cisterna je 2. nadstavba.

Napsal: ned říj 12, 2014 11:02 am
od Safky
to sino:
Safky to tady čte, jen jsem na dotaz zapomněl :D O kolik zvednou redukce spotřebu přesně nevím, ale pokud se dobře pamatuji, tak jsem někde viděl, že by to mělo dělat 0,7 L/100 km na jednu poháněnou nápravu, Tatra má 4 nápravy, pak by mělo být cca. 3 L/100 km, ale toto bude platit pro std. silniční provoz při jinak stejných podmínkách (stejná hmotnost, stejné pneu ...), ale zrovna toto u Tatry neplatí, protože verze s redukcemi v kolech je o dost těžší a používá větší pneumatiky, takže reálně ten rozdíl ve spotřebě u Tatry bude asi o dost větší ...

Napsal: ned říj 12, 2014 3:08 pm
od Acon
Ja si to nepamatám v číslach no na tom modrom dumpri so šiel z Bratislavy do Kopřivnice a spotřeba oproti bežnej 8x8 bez redukcií bola hodne vyššia napriek tomu, že ten dumper točil při 87km (čo je max.) o cca 200ot menej. No na druhej strane má při tých hmotnostních parametrech nižšiu spotřebu oproti dumprom pohánaným hydromotorom. Skrátka to nemá cenu riešiť, lebo tie autá sú určené do roznych podmienok.