Stránka 5 z 9

Napsal: pon úno 16, 2009 1:18 am
od martan01
Obrázek

Napsal: pon úno 16, 2009 1:19 am
od martan01
Obrázek

Napsal: pon úno 16, 2009 1:20 am
od martan01
Obrázek

Napsal: pon úno 16, 2009 1:26 am
od martan01
Tak to je nas mazlik z r.v. 98. 2 rokem po GO.
Veskera oprava jse odehravala na zahrade rodineho domku.

Jinak mame zajem o jeste jednoho Furgona do paru.
Nejlepe zas neco kolem roku 98.

Napsal: sob dub 18, 2009 10:24 am
od sluzebnik.pekel
TO martan.1 : zdárek, měl bych dotaz, kolik si vezme na 100litrů avie furgon ???? a pojistka ???

Napsal: ned kvě 10, 2009 1:48 pm
od robci

Napsal: ned kvě 10, 2009 6:58 pm
od petrW.
Toho furgona znam ten je z horních počernic :?: :?:

Napsal: pon kvě 11, 2009 5:33 pm
od robci
je tam napisane ostrava- mozno ho u niekto kupil

Napsal: pon kvě 11, 2009 7:48 pm
od Budgie
martan01: krásný furgonek, jak kdyby sjel z linky :D

Napsal: stř kvě 20, 2009 8:54 pm
od Frenky
Tady jeden hasičskej Furgon 8)


Obrázek


Obrázek Obrázek

Nějaký informacíe (zdroj) zde : http://www.lipovaobec.cz/index.php?nid= ... oid=143913

Napsal: úte čer 02, 2009 6:00 pm
od martan01
to :Sluzebniku jezdi vetsinou solo. Nekdy teda z vlekem 8m. Tak 15l.
to : PetrW neni z Pocernic. Tam jezdi jen na servis. Je kousek otamtud z Kyji.

Ted nam zacina zachrana dalsiho.R.V. 96. Plynove topeni Trumatic atd.


Obrázek

Napsal: ned srp 02, 2009 10:13 am
od JiRaY
Martane,nádhernej kousek,jen tak dál,hezčího furgona jsem zatím neviděl,,je to lepší než kdyby sjel z výrobní linky :D

Napsal: ned zář 20, 2009 1:39 pm
od Lubo
podľa čoho spoznám Aviu furgon do 3,5-t ? a čo konkrétne znamená označenie A 15 , A 20 , A 21 ( t ) , A 30 , A 31 ( t ) : t je asi každému jasne ale tie čísla pri furgone :think: :?:

Napsal: ned zář 20, 2009 5:36 pm
od Jerry
ZDROJ:https://www.avia-club.com/model_detail. ... 1&lang=cze

KONSTRUKČNÍ ROZDÍLY MEZI SG2 a A15 V ROCE 1968


- nahrazena jednookruhová brzdová soustava s podtlakovým posilovačem za dvouokruhovou s přetlakovým posilovačem a kompresorem
- rotační vstřikovací čerpadlo nahrazeno řadovým čerpadlem
- klasické pneumatiky s duší nahradily nové bezdušové pneumatiky
- původní disky nahrazeny novými, vyvinutými v ČSSR
- vyvinut nový startér, alternátor a chladič motoru
- elektroinstalace byla přizpůsobena českým přístrojům
- valníkové nástavby byly překonstruovány pro československé materiály
- zvolena nová technologie výroby pro furgonovou nástavbu



ZÁKLADNÍ VÝVOJOVÁ DATA (1968-1998)


1968: uvedení na trh – typy A15 a A30 jako lehkotonážní městské nákladní automobily v licenci Renault–Saviem, na technickém základu typů SG2 a SG4, rovněž s licenčním motorem MAN 712.01 respektive 712.03

1977: do výroby byl zaveden nový motor 712.11 respektive 712.13 se zvětšeným vrtáním válců a tedy celkovým objemem motoru. I přes zvýšení výkonových parametrů byly sníženy maximální otáčky a dosáhlo se jak nižší hlučnosti a snížení škodlivých exhalací, tak i snížení opotřebení motoru. Při zepšení dynamických vlastností tak byla zachována původní spotřeba paliva.

1979: zvýšená užitečná nosnost u typu A15 o 250 kg – z 3950 na 4200 kg. Došlo k přetypování na model A20 a zesílení brzdové soustavy vozu

1983: první výrazná inovace ukončuje výrobů typů A20 a A30 a nahrazením inovovanými modely A21 a A31 vyšší užitné hodnoty, které dostávají kromě nových menších mechanických částí inovovaný motor 712.18.0 respektive 712.18.1, který při zachování objemu a otáček motoru dává vyšší výkon, při nížší spotřebě paliva. Vůz dostává mimo jiné novou pětistupňovou převodovku, avšak je zachována i montáž staré čtyřstupňové – tyto vozy se pak značí jako modely A21/4 a A31/4

1988: po celozávodní dovolené dochází k první malé inovaci modelů A21 a A31 přemístěním řadící páky převodovky z pod volantu na podlahu mezi řidičovým a prostředním sedadlem

1993: dochází k další výrazné inovaci mechanických částí, které si vyžadaly zpřísňující se emisní limity a nastupující norma EURO 1. Dochází k přetypování vozidel na A21 Turbo a A31 Turbo, díky použití inovovaného motoru s turbodmychadlem – nově přetypovaného na řadu D 407. Dochází k drobným změnám zevnějšku – např. pužití nové černé plastové masky. Modely A21 Turbo a A31 Turbo jsou dodávány výhradně s pětistupňovou převodovkou

1994: inovace motoru a nahrazení stávajícího D 407.01 modernizovaným motorem D 407.03 s novým vstřikovacím čerpadlem a tryskami, díky čemuž se zvýšil jeho výkon o 4 kW

1995: další modernizace motoru a finální etapa motorů řady D 407 – modifikace D 407.02 dostává mezichladič stlačeného vzduchu a výkon se razantně zvyšuje na dále nepřekonanou hodnotu 76 kW. Točivý moment dosahuje 340 N.m

1996: poslední velká inovace, kdy vozidlo dostává zcela nové pracoviště řidiče, použité v příští generaci noých typů A60 / A70 / A75 / A80, u typu A31 Turbo v základní výbavě s tachografem. Jsou přepracované vnější detaily – zadní kulaté plastové blatníky, přední kuatá světla... Největší změnou je použití nové inovované řady motoru D 421, jejíž modifikace D 421.76.01 dosahovala parametrů předchozí D 407.02, avšak při plnění přísnější emisní normy EURO 2. Došlo totiž k použití nového rotačního čerpadla Bosch, dále nových trysek, pístů, hlavy válce aj. Inovované modifikace motorů řady D 421 byly dále použity i v nové řadě A60 / A70 / A75 / A80

1998: ukončení výroby A21 Turbo a A31 Turbo; po třiceti letech končí éra výroby techcnicky zpřízněných typů A15 / A20 / A21 / A30 / A31, které přes veškeré inovace až do roku 1998 vycházely po všech mechanických skupinách z původní licenční předlohy z roku 1968


VÍCE VIZ ČLÁNEK:

http://www.avia-club.com/article_detail.php?id=23

Pokud to shrnu, tak do 3,5t jsou pouze typy A15, typy A20 už mají zvýšenou celkovou hmotnost na 4,2t. Oba typy mají jednomontáž, A30 mají dvojmontáž. Typy A21 a A31 jsou standartně vyráběny s 5 kvaltem.

Napsal: ned zář 20, 2009 6:44 pm
od Lubo
v článku je napísane že A 15 ma zvyšenu hmotnosť z 3950 na 4200- kg ale čo viem tak od roku 1993 alebo tak nejak sa vyrábali furgony do 3,5 t