Nejde říci jestli je lepčí PV3S nebo tatra, to podle mě záleží na terénu. Obojí je do těžkýho terénu ale každá má ráda jinej terén.Hynek píše:Protože je to skoro o deset tun lehčí.octavus píše: Nejspíš je to pravda. Otec na vojně měl radši V3S než Tatru 148, prostě pragovka všude projela.
Kámoš je u armáda řidičem a tvrdí, že vejtřaska je v terénu daleko lepší, ale mě to prostě nějak do hlavy taky nejde, jak může být lepší než Tatra.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
cau lidi takovy supr tahace jako je ta zluta , jak rikate v tunigu , jezdej u SSZ na emulgacku v Koline kdyz jsem je poprve vydel tak jsem cumnel a litoval ze nemam fotak nikdy jsem nevydel na tahaci tyhle zrcatka jako na autobusu ale sekne jim to . Jinak k tomu smetaku ani si nejak neumim predstavyt ze by tu nastavbu nosilo na hrbu zapadni auto musel by to byt asi 4osak jinak by v nem asi brzo zapraskalo , protoze kdyz se to uplne naplni tak je Tatricka docela dost prelozena , ma kuli tomu kontrolku a prvni furu , dokud ma plno vody , neudela plnou , kdyz to nechce prelozit. ten problem s rourou a kostetem je slusnej protoze svetlost auta je pak 10 nebo 15 cm. nemuze na skladku a delaj mu problemy i hodne lomeny krizovatky to myslim takova mista jako maj radi soferi s vlekem ktery ma naraznik hodne vzadu za napravou a hodne nizko
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Vím jenom výkony, byly tam dva typy: první 280 kW, druhej 325 kW. Takže trošku posílily. Točák asi zůstal, 1800 Nm (nevím, ale jestli to platí pro oba). Trošku jsem to zanedbal. Ani nevím, jestli je vstřikování mechanický nebo elektronický, každopádně je to motor používající močovinu, ale to pro tebe nebude novinka.tatracyber píše:Nevíte někdo něco o těch nových motorech EURO 4? Tatra je představila na Autotecu.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
No já jen že tatra chtěla pro EURO 4 použít systém common-rail, tak jestli to bylo ono nebo použili něco jinýhonero píše:Vím jenom výkony, byly tam dva typy: první 280 kW, druhej 325 kW. Takže trošku posílily. Točák asi zůstal, 1800 Nm (nevím, ale jestli to platí pro oba). Trošku jsem to zanedbal. Ani nevím, jestli je vstřikování mechanický nebo elektronický, každopádně je to motor používající močovinu, ale to pro tebe nebude novinka.tatracyber píše:Nevíte někdo něco o těch nových motorech EURO 4? Tatra je představila na Autotecu.
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
To je právě to co nevím, nejdřív jsem si myslel, že se na ten stánek ještě zastavím, abych se na pár věcí poptal, ale už jsem se tam nevrátil. Nebyl čas. Na Autotecu byli z fóra ještě další lidi, tak snad si někdo všimnul nebo se zeptal.tatracyber píše:No já jen že tatra chtěla pro EURO 4 použít systém common-rail, tak jestli to bylo ono nebo použili něco jinýhonero píše: Vím jenom výkony, byly tam dva typy: první 280 kW, druhej 325 kW. Takže trošku posílily. Točák asi zůstal, 1800 Nm (nevím, ale jestli to platí pro oba). Trošku jsem to zanedbal. Ani nevím, jestli je vstřikování mechanický nebo elektronický, každopádně je to motor používající močovinu, ale to pro tebe nebude novinka.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Cituji příspěvek z fóra na tatraportal.sk
"Na letošním Autotecu,který potrvá do 7.6., Tatra opět příjemně překvapila.I přes kritické hlasy ohledně perspektivy motoru 928,Tatra představila modernizované provedení motoru T3D-928-30 EUROIV. Myslím,že uvedením tohoto motoru,se Tatře podařil doslova husarský kousek. Stále mám ještě v paměti ty slavné předpovědi:...jak je nemožné,aby Tatra zvládla emisní limity EUROII a,že to bude konec vzduchem chlazených motorů z Kopřivnice atd... A za několik let ty samé předpovědi o plnění EUROIII bez elektronicky řízeného vstřikování paliva...
Nyní se podařilo zvládnout i EUROIV u vzduchem chlazeného motoru s klasickým řadovým vstřikovacím čerpadlem.Použitá technologie pro snížení emisí je SCR-selektivní katalitická redukce.
Techn.údaje:12,667l
320kW/1700-1750ot/min
2050Nm/1000-1200ot/min
Ve výrobě je i méně výkonné provedení TD-928-20 se stejným objemem
ale s 280kW a 1800Nm/1100-1200."
"Na letošním Autotecu,který potrvá do 7.6., Tatra opět příjemně překvapila.I přes kritické hlasy ohledně perspektivy motoru 928,Tatra představila modernizované provedení motoru T3D-928-30 EUROIV. Myslím,že uvedením tohoto motoru,se Tatře podařil doslova husarský kousek. Stále mám ještě v paměti ty slavné předpovědi:...jak je nemožné,aby Tatra zvládla emisní limity EUROII a,že to bude konec vzduchem chlazených motorů z Kopřivnice atd... A za několik let ty samé předpovědi o plnění EUROIII bez elektronicky řízeného vstřikování paliva...
Nyní se podařilo zvládnout i EUROIV u vzduchem chlazeného motoru s klasickým řadovým vstřikovacím čerpadlem.Použitá technologie pro snížení emisí je SCR-selektivní katalitická redukce.
Techn.údaje:12,667l
320kW/1700-1750ot/min
2050Nm/1000-1200ot/min
Ve výrobě je i méně výkonné provedení TD-928-20 se stejným objemem
ale s 280kW a 1800Nm/1100-1200."
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tady přidávám pár potěšujících informací o hospodaření Tatry. Jinak Vlček někde komentoval i plánovaný prodej Tatry. V podstatě z toho vyplynulo, že pokud nebude nabízená cena zajímavá, nic se prodávat nebude.
http://www.bvv.cz/i2000/Akce/b-auto.nsf ... NAV=1&ID=0
http://www.bvv.cz/i2000/Akce/b-auto.nsf ... NAV=1&ID=0
Podařilo se mi vydyndat od hostesek alespoň typový list obou provedení motoru EURO IV, na vyžádání zašlu oskenovaný.tatracyber píše:Cituji příspěvek z fóra na tatraportal.sk
"Na letošním Autotecu,který potrvá do 7.6., Tatra opět příjemně překvapila.I přes kritické hlasy ohledně perspektivy motoru 928,Tatra představila modernizované provedení motoru T3D-928-30 EUROIV. Myslím,že uvedením tohoto motoru,se Tatře podařil doslova husarský kousek. Stále mám ještě v paměti ty slavné předpovědi:...jak je nemožné,aby Tatra zvládla emisní limity EUROII a,že to bude konec vzduchem chlazených motorů z Kopřivnice atd... A za několik let ty samé předpovědi o plnění EUROIII bez elektronicky řízeného vstřikování paliva...
Nyní se podařilo zvládnout i EUROIV u vzduchem chlazeného motoru s klasickým řadovým vstřikovacím čerpadlem.Použitá technologie pro snížení emisí je SCR-selektivní katalitická redukce.
Techn.údaje:12,667l
320kW/1700-1750ot/min
2050Nm/1000-1200ot/min
Ve výrobě je i méně výkonné provedení TD-928-20 se stejným objemem
ale s 280kW a 1800Nm/1100-1200."
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host