Stránka 48 z 54

Bzučák směrovek K 900

Napsal: ned srp 04, 2013 1:42 pm
od ajm
Zdravím zdejší praktiky a mám otázku:
Nejde mi bzučák na směrovky. Předpokládám, že bude vadný. Kde ho najdu? Asi bude někde v přístrojovce, ale nevím kde.
Díky za rady, Jirka.

Napsal: ned srp 04, 2013 7:08 pm
od fialakojetin
Je v elektrárně. Je společný i na dveře

Napsal: pon srp 12, 2013 9:03 pm
od ajm
Ano, díky, již funguje v pořádku!
Jirka.

Kohout topení.

Napsal: sob zář 28, 2013 1:59 pm
od ajm
Zdravím a znovu mám dotaz. Hledám v 9 Recreu kohout pro přívod kapaliny do radiátorů v prostoru pro cestující.V českém návodu je psáno, že je na podlaze u řidiče, ve francouzském píšou, že je na podlaze u předních dveří. Tak jsem asi slepej, ale nikde ho nevidím. Díky za rady!

Napsal: pon říj 28, 2013 8:42 pm
od tuningrob
Zdar chlapi ! potřebuju pomoci.

mam doma ventilátor topení ze staré karosy tuším LC 735. A potřeboval bych upřesnit, zda je také na 24V jako vše ostatní v buse nebo na 12V ?
A jaky proud je potřeba ? mam doma jen 12V baterii tak to nemohu změřit.
Obrázek

Napsal: úte říj 29, 2013 9:01 am
od petanekoli
Jasan,že 24V

Napsal: úte říj 29, 2013 5:44 pm
od tuningrob
Ja sem si to myslel. DObře díky

No a poradil by mi někdo, když chci tento ventilator napojit na 230V, jaké trafo mam vybrat, když jej nemužu doma nikde na 24V napojit a proměřit, jaký ma odběr ? Bude vyhovovat 230V/24V 1A ?

Škrčení v převodovce

Napsal: pát lis 15, 2013 12:04 pm
od Luďa
Kluci karosácký mám na vás dotaz.

Na sedmičkový karose nám škrčí-rachotí převodovka. Ale jen za jízdy-ať s motorem, tak i BEZ ale jenom když vykloníme řadící páku směrem ke 4.a 5. Po zařazení nic. Bus jede normálně. Po vyklonění k 1 a R neškrčí. Zkoušeli zme pustit bus z kopce a vyklonit páku a s rostoucí rychlostí rostl rachot.

Nevíte čím to je??

Re. Škrčení v převodovce

Napsal: ned lis 17, 2013 5:29 pm
od pragovka
Takhle na dálku ti neřeknu, musel bych to aspoň slyšet naživo.
Je potřeba sundat víko převodovky a prozkoumat co se děje s tyčkami a vidličkami řazení, jestli nejsou nějak uvolněné za ty stovky tisíc kilometrů. Zkrátka nasimulovat to podobně jako při pohybu páky směr 4-5°. Mohla by být prasklá pružina aretce, i když to by se asi projevovalo i jindy. Taky záleží kdy a jak to začalo dělat. Je to po nějaké opravě? Začalo postupně nebo z ničeho nic najednou? Problém bych viděl spíš v ovládání než v ozubení. Víc ti neporadím.

Napsal: ned lis 17, 2013 8:23 pm
od Luďa
Právě z ničeho nic. ""Zarážející"" je, že to škrčí při pohybu ať s motorem nebo bez. Znělo to právě jak pružinka v pračce :-) Taky sem to tipoval na pružinku aretace.

Dík za odpověď

žhavení Renault MIHR

Napsal: čtv led 02, 2014 7:51 pm
od ajm
A nyní jedna idiotská otázka:
Má motor Renault MIHR /Karosa 900/ žhavení? Na přístrojové desce není žádná kontrolka ale zase si říkám, že motor E2 bez žhavení je nesmysl...
Děkuji za shovívavé odpovědi :oops:

Napsal: čtv led 02, 2014 9:52 pm
od Chomuťák
Tak nemá. Start se prý provádí po zhasnutí kontrolek.
Divný na 943 s LIAZem je.

Napsal: pát led 03, 2014 10:23 pm
od ajm
Díky za odpověďi. Jen mi to bylo divné a kouřové efekty při zimním startu mě opravdu trochu zaskočily. To jsem zažil jen u PV3S... To soudruzi ve Francii trochu podcenili
:roll:

Napsal: stř led 08, 2014 7:58 am
od Chomuťák
Nevím, asi jo. Zas je pravda, že s renckem jsem v mrazech problémy neměl a startoval snáz než Liaz.

Napsal: stř led 08, 2014 2:21 pm
od Dr.Street
Prosím nemáte někdo detailněji nafocený mechanismus otevírání dveří u karosy B732 nebo B741 nebo C744? Takove jako je tento?

PS: prosím i o foto spodniho uchyceni

Obrázek