Co bylo příčinou u Tomáše Vrátného jsem se dočetl tady na fóru resp. na Rally-Raid.eu, takže tam to beru s rezervou, ale v čem byl problém u Suzskowského bylo vidět na jejich videu.
http://www.youtube.com/watch?v=b2H3VNTt_cg
Každopádně, jak píšete, článek je již na první pohled tendenční a plný slátanin zřejmě vlastních doměnek a dedukcí autora a informací třetích stran.
Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Nejsem zrovna fanda TV a jeho party, ale teď se jich musím zastat. Prasklá kloubovka není u Tatry ani u závodní, kde je ještě navíc zeslabení z důvodů dohušťování pneu, nic mimořádného. Proto jich má každý tým několik sebou v zásobě . Tatře TV ne praskla kloubovka, ale povolil se šroub kulového depu řízení a následně vylomil oko tyče řízení, takže spíše šlo o chybu mechanika. Dvě noci strávené o samotě v marocké poušti je také zkušenosti, kvůli kterým se na podobné testy jezdí Smekám před kazdým, kdo v dnešní době dokáže sehnat peníze a doslova na kolene poskládat konkurence schopné auto a vyrazit s ním prohánět tování speciály. Když jsem na jaře viděl Poláky, jak začínali s Tatrou a měli obrovské problémy se základními řidičskými úkony, tak obdivuji auto co všechno musí vydrzet v jejich rukách vydrzet
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti