Stránka 6 z 9

Napsal: čtv kvě 08, 2008 8:32 pm
od LUKA
to máš nějakej vrak,ne? já musím zaklepat na dřevo že až na drobný výpadky el. jezdím pořád bez problému... (mám totiž nějakou poprasenou elektroinstalaci a přes jenu pojistku mi vede hodně kabelů a pojistka se jednou za čas rozpeče a přestane převádět..)

Napsal: čtv kvě 08, 2008 11:39 pm
od Dany
Dej tam keramickou,ty plastový stojí za hovno :lol:

Napsal: pát kvě 09, 2008 8:04 pm
od oro
No o elektrice si nechám povidat....to už jsem vytáhl tak 3km kablů a pořád tam je spousta ,co nikam nevedou.......se z toho asi poseru :x

Napsal: pát kvě 09, 2008 8:40 pm
od l.kazda
Tak me dneska prohanela liza z Brna do vyskova.ale paradni kousek. jako by vyjela z fabriky.

Napsal: pon čer 09, 2008 5:43 pm
od Wally
Jo musel sem jen přikývnout, když 9 Tr povídal o srovnání spolehlivosti motorů Liaz a dnešních Iveco motorů ve slavných autobusech Irisbus... Když dostanu dvacet let starou kvaltovou B732 s ML 636 N jezdím s ní mnohem radši než s nějakým Citibusem, kterej má v horším případě motor od žabožroutů nebo Iveco...

I když v starý dobrý Karose většinou kolem nic moc už nefunguje, jede bezvadně a motor když neteče, tak odjezdím celý den... Člověk dostane 5 let starej City bus a po kole začné téct olej - dostane nový ze zálohy na výměnu, teče nafta a pak přijede třetí a začne unikat vzduch... Kecy podobného stylu, dy´t tam musíš řadit, prd to jede sou stejně jen argumenty těch, kteří s tím prostě neumí jezdit... karosa má obrovskou výhodu v synchronizované převodovce a i vyčochtaný kusy s meziplynem šlapou dobře, když člověk dobře dávkuje. Kromě toho je to mnohem zábavnější - automaty mě prostě nudí.

A nakonec když člověk srovná narvanou B741 s 240 koňovou Liazkou a kloubovýho Citi Buse s třísetkoňovým Ivecem úplně napěchovaný, kdy má bus skoro 30 tun, co jede líp... Citi Bus to rozpálí, ale má co dělat aby se rozjel. Slavný automaty Voith sou s těma citi busama schopný couvat ve vršku než zaberou když sou naložený, karosa s převodovkou praga nebo ZF mi tohle nikdy neudělala.

Stejně, jako tu někdo zmiňoval, že ježdění s Liazkou je labutí píseň oproti tomuhledat kvalty v starším EuroCargu například... Svatá pravda - jak říkám, ježdění s Liazkou mi nikdy nevadilo, bylo to zábava a užíval sem si to, zrovna proto, že už jich moc není a člověk nikdy neví, kdy v tom sedí naposled... :cry: Škoda jen, že není víc takových, kteří by měli zájem se o ty auta starat, aby mohli dnešním novým autům "co všechno vydrží", ale šáhnout ně ně nesmím, ukázat a hlavně tu vydrželi co nejdéle...

Napsal: úte čer 10, 2008 7:50 pm
od oro
vidiš to moc růžově......já to vidím v reálu------jo a když je ted horko,nesklapí to...kdovi co zas to je ?

Napsal: stř črc 09, 2008 10:34 pm
od Ivan Hofman
řekl bych už vyběhaný čerpadlo na olej,nebo trošku seklý ventylek pod heverem ale spíš to zubový čerpadlo

Napsal: čtv črc 17, 2008 6:55 pm
od oro
Ivan Hofman píše:řekl bych už vyběhaný čerpadlo na olej,nebo trošku seklý ventylek pod heverem ale spíš to zubový čerpadlo


každy tyden něco...ted zas vodni pumpa,,,,,na štěsti je za babku :mad:

Napsal: čtv črc 17, 2008 7:11 pm
od LUKA
prosímtě,co to máš za auto? a jak s ním jezdíš? já jsme v tom od rána do večera a musím zaklepat že to s opravama není tak horký jako tady píšeš pořád ty.. tak nevím? :?:

Napsal: čtv črc 17, 2008 7:29 pm
od talaš.m
Někdy se stane že natrefíš na auto které ti bude poslušně sloužit a sem tam se něco vysere ale bere se to jako provozní záležitosti.
A někdy se stane že koupíš třeba pěknější ale takové co se ti bude neustále sypat pod rukama. Kolikrát mám dojem že ty auta mají svoji duši

Napsal: čtv črc 17, 2008 7:35 pm
od LUKA
talas.m píše:Kolikrát mám dojem že ty auta mají svoji duši
no,to mají a chovají se tak,jak se chová člověk k nim :wink:

Napsal: čtv črc 17, 2008 7:37 pm
od talaš.m
To jo ale někdy jsou jak ženské, postaví si hlavu a nic s tím neuděláš.
Tímto se všem dámám zde omlouvám :wink:

Napsal: sob črc 19, 2008 8:44 am
od oro
pořád něco......jsou to věci kolem...to podstatné zatím šlape....todle jsou věci které,asi zůstali bez vyměny,kdo ví jak dlouho a kolik maj najeto...tak se to pořád sere.....třeba kardan..pořád se povoluje....musim koupit nove šrouby.budik tlaku oleje,taky plovák v nádrži...no pořád......Elektrika....nějake hovada přede mnou jen zapojovali a cvakali draty.....už jsem vytáhl 3km drátů....je to hrozná jebka,ale věřim že to dotáhnu to stavu,kdy to bude 3roky jezdit bez problému :mad:



Snad :?:



Jo a na ten motor mám záruku...takže v poho....to budeme řešit se servismenem...............

Napsal: úte zář 30, 2008 9:58 am
od Stryko
Tohle je asi nejpříbuznější téma mému dotazu.
Kamarád (zelinář) zvažuje zakoupení tahače Liaz pro vnitro i pro jízdy ven když se naskytnou. Zajímal by mě váš názor jestli to není bláznovství? Dále bych se zeptal co koupit za rok výroby/typ a na co si dát při koupi pozor.
Předem děkuji za vaše rady a názory.

Napsal: úte zář 30, 2008 11:47 am
od Toretto
když koupí 18-33 rok kolem 96 tak bude spokojenej