Ahoj Peter,
I hope it is ok if I join you thread to add a 4x4?
It's been a few years, but when I was driving West Africa in 2015 I was so shaken by the bad roads that I decided to change my Magirus Deutz Truck with something that has a better chassis: Tatra.
Then I found an offer for an Diamoil so we drove to Czech Republic and bought it. Bad condition, but 4x4, big Engine, fast axles - I could not resist.
Ahoj Peter,
doufám, že je v pořádku, pokud se k vám přidám vlákno přidat 4x4?
Je to už několik let, ale když jsem v roce 2015 řídil západní Afriku, byl jsem otřesen špatnými cestami, že jsem se rozhodl změnit svůj vůz Magirus Deutz Truck s něčím, co má lepší podvozek: Tatra.
Pak jsem našel nabídku na Diamoila, tak jsme jeli do České republiky a koupili jsme ji. Špatný stav, ale 4x4, velký motor, rychlé nápravy - nemohl jsem odolat.
Transport from Karlsbad was not so easy, most pneumatic hoses were broken, we got a stuck piston after a few kilometers and somewhere in Bavaria we sunk.
Transport z Karlových Varů nebyl tak snadný, většina pneumatických hadic byla rozbita, po několika kilometrech jsme uvízli pístem a někde v Bavorsku jsme potopili.
But we made it to West Germany.
Then I spend a lot of time repairing everything that's broken: engine, pneumatic system and much more. (Thank you, truck forum for helping:
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... 14&t=17469)
I maybe learned what it takes to get an old tatra without oil leaks. Ol oil hoses new:
Ale dostali jsme se do západního Německa.
Pak trávím spoustu času opravou všeho, co je rozbité: motor, pneumatický systém a mnohem více. (Děkuji, fórum pro nákladní vozidla za pomoc:
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... 14&t=17469)
Strange "knock" from engine / Podivné klepání z motoru:
Možná jsem se dozvěděl, co to znamená získat starou tatru bez úniku oleje. Hadice na olej Ol nové:
Old pneumatics / Stará pneumatika:
New pneumatics / Nová pneumatika:
Cardan / Kardan:
Gearbox-Pneumatics / Převodovka-pneumatika:
Rear axle / Zadní náprava:
Electrics / Elektrika:
Rear side / Zadní strana:
Clutch and crankshaft gasket / Těsnění spojky a klikového hřídele:
More pneumatics / Více pneumatik:
Cabin steps / Schody do kabiny:
Brake valve / Brzdový ventil:
New rims and tires 14.00R20 / Nové ráfky a pneumatiky 14.00R20:
Engine brake / Brzda motoru:
And finally I could present the overhauled Tatra Diamoil to TÜV to get it road legal in Germany:
Nakonec jsem mohl TÜV představit přepracovanou Tatra Diamoil, aby se to v Německu stalo legálním:
I'm very happy: it's a badass truck, fast, powerful and silent. It runs 90@1550rpm and uses 27,3l diesel on 100km, quite ok for 19.000ccm V12.
Jsem velmi šťastný: je to mocný náklaďák, rychlý, výkonný a tichý. Běží na 90 @ 1550 ot / min a používá 27,3 l nafty na 100 km, docela dobře pro 19 000 ccm V12.
To be continued.../Pokračování příště...
Felix