Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
No při tomto náběhu km by to auto mělo být relativně mladé,to si těch oprav teda žádá dost
Bohužel s pedálem nepomůžu,má školní znalost oprav skončila u aut bez elektroniky a teď už musím mechanikům většinou jen důvěřovat že nekecaj...
Ty časy kdy u pedálu stačilo jen vyměnit,nebo poštelovat lanko jsou pryč.
Bohužel s pedálem nepomůžu,má školní znalost oprav skončila u aut bez elektroniky a teď už musím mechanikům většinou jen důvěřovat že nekecaj...
Ty časy kdy u pedálu stačilo jen vyměnit,nebo poštelovat lanko jsou pryč.
čauky, nemáte někdo zkušenosti s novějším Masterem? r.v. kolem 07 ... já snim jezdíval u jedný firmy dostal jsem ho jako nový a když mi ho prodaly tak mělo něakejch 200 tisíc do tý doby snim nebyl jedinej problém ... tedka si chci vzít auto na sebe ale potřeboval bych poradit kolik je to auto schopný uject relativně bez poruch
Díky
Díky
Pecu: Ahoj, já mám služebního Mástra (už třetího), je to celkem různý, máme jich momentálně na firmě 5 + 1 funglovku, můžu říct že je to kus od kusu různý ale taky asi dost záleží na lidech jak se k těm autům chovají!! Všechno jsou to 2,5 dCi 120k, což je tak akorát.
Můj první kousek byl r.v. 02 (ještě ten starší model) a měl najeto cca 330tis. - ale při cca 200 tis. GO motoru, takže šlapal jak hodinky, jen mě několikrát nechal stát - vstřiky.. No šel do světa s cca 560tis. a rozsypanou převodovkou (ale to už s ním jezdil někdo jiný).
Druhej kousek jsem měl od novoty, to už byl ten poslední model r.v. 07, tam zatím nebyly asi žádné větší problémy, dnes má auto už třetí kolega a najeto cca 130 tis.
Současnej kousek je to samé jen navíc klimka (proto jsem do toho šel), je to r.v. 08 a zatím mám najeto 75tis., z toho většinu po městě a zatím až na pár drobností taky celkem šlape Ty drobnosti myslím např. zaseklý víčko u nádrže (asi tam praskla malá pružinka kt. zavírá zámek a následně se tam dostal bordel a přestalo to jít zamykat), pak zlobil centrál na bočních dveřích (špatnej konektor) a první léto nešla klimka (taky špatnej konektor) - vše opraveno na záruku v origo Ren.servise., jinak zatím celkem v pohodě..
U jednoho auta jsme měli problém s motorem (na dálnici kolegovi odešla klikovka vanou ven), ale je fakt že s tím borci dost lítali..ale naštěstí byl ještě v záruce, tak nám dali novej motor (a pak šlo hůř řadit) a nedávno se asi v důsledku toho vysypala převodovka, takže je tam teď nová (a jinak auto je cca 06/07, ještě EURO3, najeto +/-380tis.) - a nevím čím to, ale toto auto žere nejmíň a lééce jak drak
Sorry jestli je toho moc, snažím se poradit No a kdyby ještě něco, tak písni..
Můj první kousek byl r.v. 02 (ještě ten starší model) a měl najeto cca 330tis. - ale při cca 200 tis. GO motoru, takže šlapal jak hodinky, jen mě několikrát nechal stát - vstřiky.. No šel do světa s cca 560tis. a rozsypanou převodovkou (ale to už s ním jezdil někdo jiný).
Druhej kousek jsem měl od novoty, to už byl ten poslední model r.v. 07, tam zatím nebyly asi žádné větší problémy, dnes má auto už třetí kolega a najeto cca 130 tis.
Současnej kousek je to samé jen navíc klimka (proto jsem do toho šel), je to r.v. 08 a zatím mám najeto 75tis., z toho většinu po městě a zatím až na pár drobností taky celkem šlape Ty drobnosti myslím např. zaseklý víčko u nádrže (asi tam praskla malá pružinka kt. zavírá zámek a následně se tam dostal bordel a přestalo to jít zamykat), pak zlobil centrál na bočních dveřích (špatnej konektor) a první léto nešla klimka (taky špatnej konektor) - vše opraveno na záruku v origo Ren.servise., jinak zatím celkem v pohodě..
U jednoho auta jsme měli problém s motorem (na dálnici kolegovi odešla klikovka vanou ven), ale je fakt že s tím borci dost lítali..ale naštěstí byl ještě v záruce, tak nám dali novej motor (a pak šlo hůř řadit) a nedávno se asi v důsledku toho vysypala převodovka, takže je tam teď nová (a jinak auto je cca 06/07, ještě EURO3, najeto +/-380tis.) - a nevím čím to, ale toto auto žere nejmíň a lééce jak drak
Sorry jestli je toho moc, snažím se poradit No a kdyby ještě něco, tak písni..
Díky, znáš to dobrejch rad neni nikdy dost ...
Chtěl bych na jaro začít jezdit evropu takže rozmejšlim který auto vzít když do toho pudu a s renckem mam už něco najeto a docela spokojenost ikdyž se asi motorově nevyrovná třeba sprinteru tak cenou a spotřebou je výhodnější ... S těma drobnejma problémama v eletrice máš pravdu ten náš měl občas špatnej kontakt v přístrojovce ale věčinou se to spravilo samo stačí do toho praštit ... kolik tipuješ že tyhle novější modely dokážou najezdit než se začnou totálně sypat (když stim jezdí jeden člověk spíš věší dálky)
Jo a nevíš kolik může táhnout na závěsu?
Chtěl bych na jaro začít jezdit evropu takže rozmejšlim který auto vzít když do toho pudu a s renckem mam už něco najeto a docela spokojenost ikdyž se asi motorově nevyrovná třeba sprinteru tak cenou a spotřebou je výhodnější ... S těma drobnejma problémama v eletrice máš pravdu ten náš měl občas špatnej kontakt v přístrojovce ale věčinou se to spravilo samo stačí do toho praštit ... kolik tipuješ že tyhle novější modely dokážou najezdit než se začnou totálně sypat (když stim jezdí jeden člověk spíš věší dálky)
Jo a nevíš kolik může táhnout na závěsu?
Pecu: Kolik může táhnout to nevím, my naštěstí nikdy nic netaháme (bo pak musíš jet pomalu - to už radši pošlou 2 auta)..
A jinak občas jezdíme i pro jednu spedici kde vystřídali už hooodně aut všech značek, jezděj Evropu a na autě se točí max. 2-3 lidi (ale zato to auto asi jezdí skoro pořád) a co jsem se tak ptal, tak prej ty Ren. celkem drží a jak jsi psal tak míň žerou (oproti např. VW / MB). No a u nás to je tak max 500tis. km a pak už se to nevyplatí opravovat (jenže jezdíme expres poštu - města, x-krát za den startování a tak) a u nich většinou jen dálnice a prej u kterýhosi mástra měli i tuším 900 tis.km bez nějakejch větších zásahů..tak nevím, asi záleží na jakej kus narazíš a jak a kde budeš jezdit.. jo a ještě jedna věc - máme i jednoho Craftera a další už šéf asi nevezme, ptž. jsou jednak dražší a taky víc žerou..ale zase je pravda že je to pohodlnější svezení, víc místa uvnitř a nic nikde nevrže (což v Ren.občas jo - hlavně přepážka)..a i když naložíš WV, tak to většinou nezná kopec (máme WV 2,5 TDi 5-válec tuším 140k a všechny ostatní mástry jsou 4 válce 2,5 dCi 120k)
No a ještě Ti určo doporučím vzít spíš ten poslední model (už má motor Euro 4 a poznáš ho podle kulatější masky mezi světlama a jinýho nárazníku), u těch starších asi ještě trochu chytali mouchy (nebo nevím) - máme 2x Euro 3 a zbytek (3+1) Euro 4 a přijde mi že je s těma staršíma víc problémů..
Měj se a přeju dobrej kup a pak třeba písni jak to dopadlo..
A jinak občas jezdíme i pro jednu spedici kde vystřídali už hooodně aut všech značek, jezděj Evropu a na autě se točí max. 2-3 lidi (ale zato to auto asi jezdí skoro pořád) a co jsem se tak ptal, tak prej ty Ren. celkem drží a jak jsi psal tak míň žerou (oproti např. VW / MB). No a u nás to je tak max 500tis. km a pak už se to nevyplatí opravovat (jenže jezdíme expres poštu - města, x-krát za den startování a tak) a u nich většinou jen dálnice a prej u kterýhosi mástra měli i tuším 900 tis.km bez nějakejch větších zásahů..tak nevím, asi záleží na jakej kus narazíš a jak a kde budeš jezdit.. jo a ještě jedna věc - máme i jednoho Craftera a další už šéf asi nevezme, ptž. jsou jednak dražší a taky víc žerou..ale zase je pravda že je to pohodlnější svezení, víc místa uvnitř a nic nikde nevrže (což v Ren.občas jo - hlavně přepážka)..a i když naložíš WV, tak to většinou nezná kopec (máme WV 2,5 TDi 5-válec tuším 140k a všechny ostatní mástry jsou 4 válce 2,5 dCi 120k)
No a ještě Ti určo doporučím vzít spíš ten poslední model (už má motor Euro 4 a poznáš ho podle kulatější masky mezi světlama a jinýho nárazníku), u těch starších asi ještě trochu chytali mouchy (nebo nevím) - máme 2x Euro 3 a zbytek (3+1) Euro 4 a přijde mi že je s těma staršíma víc problémů..
Měj se a přeju dobrej kup a pak třeba písni jak to dopadlo..
auto z minule prace Movano
Tak moje auto z minule prace Movano 2,8 najeto asi 800 000 za 14dni meho uzivane 4x jizda na lane po pate roztrhly blok motrou ))))
djracing
Renault Traffic,Opel Vivaro,Nissan Primastar
Můžu napsat zkušenost s Nissanem Primastar/Renaul Traffic/.Motorově dobrý,po městě 9,7l/100km akorát při teplotě -12 se zbláznil displej palubního počítače a rozsvítila se kontrolka,že jso špatné brzdy.Po ohřátí a vypnutí/zapnutí klíčku se vše vrátilo do původního stavu.Připadal jsem si jako ten programátor co spravuje auto.Když mu přestane jet auto,otevře dveře,vystoupí ,nastoupí,zavře dveře a doufá že se to rozjede.Tvrdý restart.
-
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned lis 19, 2006 12:55 pm
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů