Vejre jeden
No stane se, některý, ty starší, což nebyl tento typ, nemají stranové zajištění a když přijde zima, oplen se povolí, pak sjede kousek stranou a hopla
Bagráku, sou tam kopce, třeba jeli 60-70, já do kopce 50, rovina 90, tak nevim kolik přesně jeli
No a že jede šipka, kdyby ju rožl 500m před neřeknu nic a čekám co bude, ale já za tym cirkusem jel docela dlouho, pak to zahamoval a až stál, dal 4ky.. Asi kecali žejo, ale já s toho takovou prču neměl
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kdyby aspoň před tym zajel na kraj, prostě nějakej signál, nic, mám šipku a "ááá tady, Fando zastav to"
A neřikejte mi taji s Pavlem, že ta šipka nevydrží i 100km/h
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Už jen když kolem ní proletim kilo z kopce, tak bych Vám ji pánové odfouk na záda
Edit:
Eště doplnim, že většina oplenů drží na rámu přes vyčachtaný kluzáky čtyřma šroubama jak palec. Hódně výrobců dělá úchyty přímo na oplenu, nikoliv na rámu, takže když tam naložíš 15t mezi čtyři klanice(tedy na dva opleny) a zakurtuješ, všecko drží jen těch 8 šroubů
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Pak vemeš kruhák a šrouby maj natažený závity a pak hoplá až složíš..