Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Mě se líbí, jak si spousta lidí má tendenci do Kamazu kopnout, protože je to v módě... Proč tahle prohlášení jak práší a škodí nevydávali všichni uplynulých dvacet let??
Re: Dakarská hospoda
Re: Dakarská hospoda
Tak jediný v čem jsem měl pravdu, je to, že jsem říkal, že to dopadne úplně jinak, než odhaduju.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
DeRooy na svém Facebboku ma sdílený status Iveca o úspěchu na Dakaru. Celkem vtipně tam chybí 2. místo Ikdyž to taky bylo Iveco. Ovšem když kliknu na odkaz na Iveco, tak mě to hodí na Ivecoczech a tam Macík...
Zajímavý. Pro svět DeRooy, ČR čr máme Maícka.
Zajímavý. Pro svět DeRooy, ČR čr máme Maícka.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
No ono to asi s tim Ivecem nebude tak ruzovy. Kdyz si dali misto znaku Iveco MM Technology…
Re: Dakarská hospoda
Dnes ve 21:45 na Nova Action závodníci ve studiu.
Re: Dakarská hospoda
Myslím že to tady v dakarskych tématech najdeš dost často, o jejich praktikách se píše i v dakarskych kniháchMě se líbí, jak si spousta lidí má tendenci do Kamazu kopnout, protože je to v módě... Proč tahle prohlášení jak práší a škodí nevydávali všichni uplynulých dvacet let??
Re: Dakarská hospoda
No tedy....Sainz...
https://www.dakarmania.cz/index.php/202 ... nil-pater/
https://www.dakarmania.cz/index.php/202 ... nil-pater/
Re: Dakarská hospoda
Na sportu článek MM a ta diskuze pod ním, niť není suchá
odkaz:https://www.sport.cz/clanek/moto-rallye ... ii-3912912
odkaz:https://www.sport.cz/clanek/moto-rallye ... ii-3912912
Re: Dakarská hospoda
Ohledně bahna. Jednou říkal, že to rozmýšleli a otáčeli se, než tam vjeli a druhdy zas, že mohli o té situaci popřemýšlet trochu více...
Re: Dakarská hospoda
Venca R: Precetl jsem toho opravdu hodne, tady to jako moderator ctu prakticky porad, ale nic nez par neurcitych zminek nikde neni.... Ale chapu, ze ted je to IN.
Re: Dakarská hospoda
Jo dávají mu pěkně. Ale tak alespoň už víme, jak to bylo a jak to celý příští rok bude.
To bahno je totiž tak trochu jako dar z nebes. Je to sice jezdecká chyba, dokonce i uznaná, ale na druhou stranu taky každý musí (a to skutečně musí) uznat, že tam prostě člověk skrz tu vodu nevidí a je to opravdu hodně o štěstí. Tím pádem za to vlastně nikdo nemůže, což je naprosto ideální. Může se tedy s klidem říct, že tým fungoval skvěle, pilot prakticky žádnou chybu neudělal a auto šlapalo jako hodinky celou soutěž. Dokonce se povedlo vyhrát několik etap, což akorát potvrzuje TOP úroveň všeho.
Pak tu máme ještě nějaký ten kámen... Ovšem to byla druhá etapa, stalo se to někde v řiti bez kamer a časem se na to zapomene. Zůstane to dobře zdokumentované bahno, kde vyloženě utonul úspěch a beduín za první místo.
Marketingově to vlastně nemá chybu a je to přesně jak podle učebnice dnešních standardů. Dostatečně nahlas, přesvědčivě a hlavně často (to je to nejdůležitější) křičet svoji "pravdu". Jedinci bez ochoty či schopnosti se zamyslet ty myšlenky pak z pohodlnosti převezmou za své a křičí je dál. Nikdo už pak nezapřemýšlí nad tím, jestli to celé vůbec dává smysl.
Realita? Těžko říct. Osobně si myslím, že Čenda vůbec nefungoval bez problémů. Těch problémů tam bylo celkem dost, ovšem víceméně tak nějak zapadly a povedlo se o nich pomlčet. Byly tam jakési problémy s motorem, ohnutá spojovačka (opět), prasklé listové pružiny, utržené uložení kabiny, nějaká čidla, plus ta druhá etapa... Vždycky se to povede nějak zahladit, ale bohužel občas něco vykoukne. Třeba zajímavý okamžik byl v maratonské etapě, kde byl dvouhodinový servisní limit se objevily záběry mechaniků, kteří mění komplet listová péra na zadku. Čili kromě urvaný kabiny měli i rozlámaný péra, takže auto vlastně skoro nepojízdný. Nebýt oné možnosti servisu, tak by to asi vypadalo úplně jinak. Obdobná sitcomová momentka se jim povedla i loni někdy začátkem Dakaru, kdy auto jelo supr, žádný problém a na pozadí tam maká pět lidí a tahají ven převodovku. Takže ony ty večery v bivaku nebudou zdaleka tak růžové, jak se může zdát.
Ono se to totiž reálně pos... už v té druhé etapě. Prakticky nikdo z "venku" neví, co se tam vlastně stalo. Jen ve zkratce - kámen - víme. už jsme to probírali. Z toho v nějakých šílených souvislostech plynoucí problémy s brzdami, defekty (není možné se dopočítat kolik), problémy se vzduchem (není vzduch nebrzdí to), spojovačka. Z "venku" pak přišly zprávy o problémech s motorem, turbem, ztrátě rezervy! Do toho opět únik z vlastního videa, kde zvedají kabinu a David Švanda se hrabe v motoru, kde rozhodně žádné brzdy nejsou. Takže se dá předpokládat, že se jim to prostě rozsypalo, nebo tam nastala nějaká celkem fatální chyba jezdecká, případně v posádce. Vlastně je to jedno.
Tím se dostáváme zpět na začátek příspěvku. Dakar je maratonská soutěž a opravdu se vyplatí jet tempo vpředu a nebláznit. Letos se to organizátorům povedlo udělat tak, že to platilo snad nejvíce za poslední roky. Oni vítězové etap většinou nebývají vítězi Dakaru a letět střelbu vpředu se ne vždy vyplatí.
Jenže jak stahovat velkou ztrátu a jet rozumně? To prostě nejde! Nemůžu dojíždět v klidu a startovat 2. - 3. když potřebuju stáhnout skoro 2 hodiny času. A jsme u té druhé etapy. Od té doby totiž nebyl čas na taktiku. Museli letět střelbu na plno, většinou za hranicí možností auta, které na toto tempo prostě nemá. Sice se opět do videí tvrdilo, že jedou v pohodě, ale časy hovořily jinak. Po každé etapě byl Čenda dobitej jak Dukla a i přes úsilí mechaniků se ne vždy povedlo to dát dohromady taky aby občas něco neruplo i v etapě. Což byla tak "drobná zpomalení a problémky" které se přetavily v další devastující palbu.
No a pak přišlo to bahno, kde se opět letělo jak o život, navíc na čele a nebyl čas přemýšlet kudy a kam. Tak to to tam prostě poslali a ono to nevyšlo. Ovšem z mého pohledu je to už jen důsledek problémů táhnoucích se prakticky od začátku Dakaru. Třeba by se jim to stalo i kdyby jeli třeba 5. Ale důvod "jeli jsme bohužel první"... Proč jeli první že?
To bahno je totiž tak trochu jako dar z nebes. Je to sice jezdecká chyba, dokonce i uznaná, ale na druhou stranu taky každý musí (a to skutečně musí) uznat, že tam prostě člověk skrz tu vodu nevidí a je to opravdu hodně o štěstí. Tím pádem za to vlastně nikdo nemůže, což je naprosto ideální. Může se tedy s klidem říct, že tým fungoval skvěle, pilot prakticky žádnou chybu neudělal a auto šlapalo jako hodinky celou soutěž. Dokonce se povedlo vyhrát několik etap, což akorát potvrzuje TOP úroveň všeho.
Pak tu máme ještě nějaký ten kámen... Ovšem to byla druhá etapa, stalo se to někde v řiti bez kamer a časem se na to zapomene. Zůstane to dobře zdokumentované bahno, kde vyloženě utonul úspěch a beduín za první místo.
Marketingově to vlastně nemá chybu a je to přesně jak podle učebnice dnešních standardů. Dostatečně nahlas, přesvědčivě a hlavně často (to je to nejdůležitější) křičet svoji "pravdu". Jedinci bez ochoty či schopnosti se zamyslet ty myšlenky pak z pohodlnosti převezmou za své a křičí je dál. Nikdo už pak nezapřemýšlí nad tím, jestli to celé vůbec dává smysl.
Realita? Těžko říct. Osobně si myslím, že Čenda vůbec nefungoval bez problémů. Těch problémů tam bylo celkem dost, ovšem víceméně tak nějak zapadly a povedlo se o nich pomlčet. Byly tam jakési problémy s motorem, ohnutá spojovačka (opět), prasklé listové pružiny, utržené uložení kabiny, nějaká čidla, plus ta druhá etapa... Vždycky se to povede nějak zahladit, ale bohužel občas něco vykoukne. Třeba zajímavý okamžik byl v maratonské etapě, kde byl dvouhodinový servisní limit se objevily záběry mechaniků, kteří mění komplet listová péra na zadku. Čili kromě urvaný kabiny měli i rozlámaný péra, takže auto vlastně skoro nepojízdný. Nebýt oné možnosti servisu, tak by to asi vypadalo úplně jinak. Obdobná sitcomová momentka se jim povedla i loni někdy začátkem Dakaru, kdy auto jelo supr, žádný problém a na pozadí tam maká pět lidí a tahají ven převodovku. Takže ony ty večery v bivaku nebudou zdaleka tak růžové, jak se může zdát.
Ono se to totiž reálně pos... už v té druhé etapě. Prakticky nikdo z "venku" neví, co se tam vlastně stalo. Jen ve zkratce - kámen - víme. už jsme to probírali. Z toho v nějakých šílených souvislostech plynoucí problémy s brzdami, defekty (není možné se dopočítat kolik), problémy se vzduchem (není vzduch nebrzdí to), spojovačka. Z "venku" pak přišly zprávy o problémech s motorem, turbem, ztrátě rezervy! Do toho opět únik z vlastního videa, kde zvedají kabinu a David Švanda se hrabe v motoru, kde rozhodně žádné brzdy nejsou. Takže se dá předpokládat, že se jim to prostě rozsypalo, nebo tam nastala nějaká celkem fatální chyba jezdecká, případně v posádce. Vlastně je to jedno.
Tím se dostáváme zpět na začátek příspěvku. Dakar je maratonská soutěž a opravdu se vyplatí jet tempo vpředu a nebláznit. Letos se to organizátorům povedlo udělat tak, že to platilo snad nejvíce za poslední roky. Oni vítězové etap většinou nebývají vítězi Dakaru a letět střelbu vpředu se ne vždy vyplatí.
Jenže jak stahovat velkou ztrátu a jet rozumně? To prostě nejde! Nemůžu dojíždět v klidu a startovat 2. - 3. když potřebuju stáhnout skoro 2 hodiny času. A jsme u té druhé etapy. Od té doby totiž nebyl čas na taktiku. Museli letět střelbu na plno, většinou za hranicí možností auta, které na toto tempo prostě nemá. Sice se opět do videí tvrdilo, že jedou v pohodě, ale časy hovořily jinak. Po každé etapě byl Čenda dobitej jak Dukla a i přes úsilí mechaniků se ne vždy povedlo to dát dohromady taky aby občas něco neruplo i v etapě. Což byla tak "drobná zpomalení a problémky" které se přetavily v další devastující palbu.
No a pak přišlo to bahno, kde se opět letělo jak o život, navíc na čele a nebyl čas přemýšlet kudy a kam. Tak to to tam prostě poslali a ono to nevyšlo. Ovšem z mého pohledu je to už jen důsledek problémů táhnoucích se prakticky od začátku Dakaru. Třeba by se jim to stalo i kdyby jeli třeba 5. Ale důvod "jeli jsme bohužel první"... Proč jeli první že?
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
filip90: pěkně popsaný marketing:-) jenže když chce Kocour ta auta prodávat či pronajímat, tak ani jinak nemůže
na druhou stranu, zvládali to auto udržet a dojet a nakonec 2
na druhou stranu, zvládali to auto udržet a dojet a nakonec 2
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů