Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Z nějakých předešlých vyjádření jsem chápal, že letadlo domlouvá JIPO ...resp. Prokopova firma, ale je možný, že jsem to špatně pochopil.
Re: Dakarská hospoda
mirou: pochopil si to správne, hovoril o tom Martin Prokop, že ich manažér obvolal ostatných, že je to také množstvo ľudí, že sa oplatí objednať lietadlo a nemusia si každý tým hľadať let sám.
Re: Dakarská hospoda
jak píše filip, opravdu zajímavý rozhovor
manažeři týmů nekomunikují mezi sebou vůbec
Koloc posvětil spolupráci Aleše a Jardy..
manažeři týmů nekomunikují mezi sebou vůbec
Koloc posvětil spolupráci Aleše a Jardy..
Re: Dakarská hospoda
Rozhovor mě jen utvrdil v tom, že z aktivních českých dakaráků mám Valtra nejraději, mluvil neskutečně rozumně... A navíc to neodporuje věcem, co tvrdil vždy. (I když poněkud klidnější se zdá.)
Vlastně jediné téma, kde si Jarda tak nějak protiřečí, je hodnocení aut... Což je škoda, protože jich vyzkoušel fakt hodně. Měsíc zpátky řekne, že má raději tuhé nápravy, teď zase, že kdyby si stavěl auto, bude to Tatra. Ok, chápu, že to vlastně neznamená, že si protiřečí...
No, taky je asi jasný, na koho myslel, když říkal: "My si nepíšeme na sociální sítě, jak jsme nejhezčí..."
Vlastně jediné téma, kde si Jarda tak nějak protiřečí, je hodnocení aut... Což je škoda, protože jich vyzkoušel fakt hodně. Měsíc zpátky řekne, že má raději tuhé nápravy, teď zase, že kdyby si stavěl auto, bude to Tatra. Ok, chápu, že to vlastně neznamená, že si protiřečí...
No, taky je asi jasný, na koho myslel, když říkal: "My si nepíšeme na sociální sítě, jak jsme nejhezčí..."
Re: Dakarská hospoda
Neřekl bych, že si Jarda protiřečí. Vždycky říkal, že Liazka (tuhé nápravy) jsou geniální v písku, ale že na rozbíječky to není. A že naopak Tatra je geniální v rozbitém terénu. A to samé říká dnes. Jediné, co je zvláštní, je fakt, že si koupil Iveco od Macíků s tuhými nápravami a teď hovoří o Tatře. Na druhou stranu, třeba mu nikdo nebyl schopný Tatru postavit za daných podmínek. Do toho úplně nevidíme. Pozitivní je, že Jarda chce ještě Dakar jet, protože s 5. místem není úplně spokojený. Rozhovor jinak velice povedený, příjemný, upřímný. Jeden z nejlepších, co vznikl za poslední dobu.
Re: Dakarská hospoda
On si s těmi auty vůbec protiřečí - Iveco si ponechám - ale na solidní umístění sháním něco s automatem...
Možná chce mlaďochy nejdřív pořádně naučit řadit, než jim pořídí automat
Ale jinak opravdu super rozhovor a moc díky za něj...
Možná chce mlaďochy nejdřív pořádně naučit řadit, než jim pořídí automat
Ale jinak opravdu super rozhovor a moc díky za něj...
Re: Dakarská hospoda
Celá problematika je složitější a celkem to dává smysl. Jen se dotoho musí zahrnout dostupnost techniky a její funkčnost, ne to hodnotit pouze technicky, ale koplexně.
- Začínal u Macíků s LIAZkou, protože v té době byl KM racing jediný tým, který byl schopný poskytnout rychlé auto a kvalitní servis. Pak došlo k rozloučení.
- Zkusil to u Buggyry, kde si zkusil Tatru. Tatra supr, s Buggyrou to už bylo horší, jak to skončilo už všichni víme.
- Pak byla trochu pauza, zkusil Tatru od Bonverů, kde všichni ví že podvozkově to není úplně hitparáda.
- Pak se rozohodl pořídit si vlastní auto. Opět jediný, kdo byl schopný dodat auto byli Macíci, tak si pořídil Iveco. Jenže lidé se zas tak němění a když se něco po... jednou, tak se to asi po... i podruhé. Iveco potřebuje udržovat, potřebuje náhradní díly, potřebuje inovace a ty prostě nejsou.
Současný stav je tedy takový, že má sice Iveco, ale vlastně neschoné jet nějaký větší závod (případně Dakar) na úrovni vyšší než rychlá asistence. Nemá tam automat, nemá mu ho tam kdo zastavět a je problém s dodávkou náhradních dílů především na podvozek. Přišlo tedy druhé dějství s Buggyrou. Situace se uklidnila, tak proč to znova nezkusit. Phoenix měl supr podvozek vždycky, navíc nyní jel s Kolomajzovým Phoenixem, který je vlastně 2. generace, takže tam pár věcí je jinak a k lešímu oproti prvnímu startu (automat, kotouče vzadu atd.)
Takže nyní je opravdu Buggyra = Tatra asi jediná možnost, jak se dostat k něčemu konkurenceschopnému. Ještě může dojít k nějakým námluvám s MKR, ale to se uvidí.
- Začínal u Macíků s LIAZkou, protože v té době byl KM racing jediný tým, který byl schopný poskytnout rychlé auto a kvalitní servis. Pak došlo k rozloučení.
- Zkusil to u Buggyry, kde si zkusil Tatru. Tatra supr, s Buggyrou to už bylo horší, jak to skončilo už všichni víme.
- Pak byla trochu pauza, zkusil Tatru od Bonverů, kde všichni ví že podvozkově to není úplně hitparáda.
- Pak se rozohodl pořídit si vlastní auto. Opět jediný, kdo byl schopný dodat auto byli Macíci, tak si pořídil Iveco. Jenže lidé se zas tak němění a když se něco po... jednou, tak se to asi po... i podruhé. Iveco potřebuje udržovat, potřebuje náhradní díly, potřebuje inovace a ty prostě nejsou.
Současný stav je tedy takový, že má sice Iveco, ale vlastně neschoné jet nějaký větší závod (případně Dakar) na úrovni vyšší než rychlá asistence. Nemá tam automat, nemá mu ho tam kdo zastavět a je problém s dodávkou náhradních dílů především na podvozek. Přišlo tedy druhé dějství s Buggyrou. Situace se uklidnila, tak proč to znova nezkusit. Phoenix měl supr podvozek vždycky, navíc nyní jel s Kolomajzovým Phoenixem, který je vlastně 2. generace, takže tam pár věcí je jinak a k lešímu oproti prvnímu startu (automat, kotouče vzadu atd.)
Takže nyní je opravdu Buggyra = Tatra asi jediná možnost, jak se dostat k něčemu konkurenceschopnému. Ještě může dojít k nějakým námluvám s MKR, ale to se uvidí.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Nepadla otázka, jak dopadl kulatý stůl po Dakaru. Možná ještě nepadlo rozhodntí, co a jak. On samozřejmě vývoj a stavbu nového kamionu musí někdo zaplatit....
Jedná se o ten tříletý program....Hlavně ale teď by FIA měla dát jasný technický fárplán na několik let dopředu po dohodě se soukromníky. Nyní jezdí s kamiony jen soukromníci (KaMaz out). Snad s částečnou výjimkou DeRooye....Asi jsem teď nasjal Macíky.
Jedná se o ten tříletý program....Hlavně ale teď by FIA měla dát jasný technický fárplán na několik let dopředu po dohodě se soukromníky. Nyní jezdí s kamiony jen soukromníci (KaMaz out). Snad s částečnou výjimkou DeRooye....Asi jsem teď nasjal Macíky.
Re: Dakarská hospoda
filip 90:
Já si možnosti dostupnosti uvědomuju... A sám jsem psal, že vlastně si ani neprotiřečí. Ale jak píšeš, tak to taky není. Phoenixa z jedné strany pochválil, že je odolnej, ale i sepsul, že od roku 2016 neudělal vývoj a "mezi řádky" docela kritizoval pohodlí (to za mě celkem překvapivě).
A jasně, dostupnost je dostupnost. Ale jestli jeho "vysněný" auto jsou tuhý nápravy nebo polonápravy, v tom úplně jasno z těch rozhovorů nemám...
Každopádně bych si z toho rozhovoru tipnul, že pojede příští rok zase za Buggyru, pokud pojede.
Já si možnosti dostupnosti uvědomuju... A sám jsem psal, že vlastně si ani neprotiřečí. Ale jak píšeš, tak to taky není. Phoenixa z jedné strany pochválil, že je odolnej, ale i sepsul, že od roku 2016 neudělal vývoj a "mezi řádky" docela kritizoval pohodlí (to za mě celkem překvapivě).
A jasně, dostupnost je dostupnost. Ale jestli jeho "vysněný" auto jsou tuhý nápravy nebo polonápravy, v tom úplně jasno z těch rozhovorů nemám...
Každopádně bych si z toho rozhovoru tipnul, že pojede příští rok zase za Buggyru, pokud pojede.
Re: Dakarská hospoda
Když byl Franta LIAZ tak jim byl dobrej
Re: Dakarská hospoda
Vtip to určitě není...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů