Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
Garfield RS
- Příspěvky: 83
- Registrován: čtv úno 09, 2012 5:48 pm
- Bydliště: jižní Morava
Re: Dakarská hospoda
Iveco je pronajaté od DeRooye.Předek je zkrácený oproti dřívejšímu modelu. Měli ho v Kopřivnici na testování,následně v Senici a teď se chystá testování v Maroku.
Re: Dakarská hospoda
Podle nizozemský značky soudím, že b) je správně. Tím pádem se to bude jmenovat Iveco. Btw: Praga by se to nejmenovalo v žádným případě, neb Praga už Lopraisovi chechtáky nesype.filip 90 píše: ↑pon zář 22, 2025 8:41 amNo takže ALeš pojede Iveco do DeRooye, čili žádné překvapení se nekoná. Zajímavá je ta upravená kapota. Třeba se to nakonec bude jmenovat Praga.Otázka je, jestli to koupili a pojedou si všechno na sebe a nebo je to zase nějaký druh nájmu a pojedou součástí týmu DeRooy.
![]()
Re: Dakarská hospoda
Aha, ukončení spolupráse s Pragou mi nějak uniklo.
Tak ono v dnešní době se to už taky nemusí jmenovat nijak.
Vzhledem k pravidlům je to vlastně jedno a "nic" místo masky rozhodně zlepší chlazení.
Jinak podle SPZ je to Stralis AS190S/FP-GV z roku 2013 určený k přepravě vozidel
Nečekaně že. Pravděpodobně ono odjeté Iveco se stalo zdrojem kabiny a dokladů.
https://www.autoweek.nl/kentekencheck/18-BDN-2/
Nenašel, že by v Holandsku měli něco jako SPZ pro sportovní vozidla, takže je to normálně kamion. To jen tak pro zajímavost.
Jinak podle SPZ je to Stralis AS190S/FP-GV z roku 2013 určený k přepravě vozidel
https://www.autoweek.nl/kentekencheck/18-BDN-2/
Nenašel, že by v Holandsku měli něco jako SPZ pro sportovní vozidla, takže je to normálně kamion. To jen tak pro zajímavost.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Zajímavý zjištění... Jak vidno, podobně se to dělá nejen u nás.
Nicméně ohledně zdroje bych byl ještě menším optimistou, patrně šlo jen o ty doklady za pár eur (zřejmě po nějaký fatální havárce). Soudě podle typovýho označení to ta kabina není. Stralis AS (viz fotka) má kabinu vysokou, tohle je kabina AT.

Ostatně myslím, že erkový značky jsou takovou českou specialitou, kterou nemají v Německu ani Rakousku. Takže nepřekvapí, že ji nemají v Holandsku...

Ostatně myslím, že erkový značky jsou takovou českou specialitou, kterou nemají v Německu ani Rakousku. Takže nepřekvapí, že ji nemají v Holandsku...
Re: Dakarská hospoda
Vaidotas Žala na dakaru 2026 opět za DeRooye.FOTO
Vypadá docela nabuzeně.
Má nového hlavního partnera a nové Iveco evidetně stejné specifikace jako Lopík. Vypadá to, že toto bude nový design aut od DeRooye. Smlouva s Ivecem se chýlí ke konci, takže už se na značku tak nedbá. Zůstalo pouze "Powered by FPT". Pravidla taky nebrání, takže je nová kapota a lepší nájezdový úhel. Zřejmě taky udělali řazení pádly pod volantem, což nevím, jestli před tím měli. 
Vypadá docela nabuzeně.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Darek Łysek = White Reds Racing Team
https://whitereds.pl/#about
https://whitereds.pl/#about
-
JAN B
- Příspěvky: 978
- Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
- Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakarská hospoda
Tomáš Tomeček č 641. 2026 Zase jede Arabii.
Re: Dakarská hospoda
A vypada to ze Loprais je v Marocu taky, akorat letos bez ucasti v soutezi, jen na testech. Je mozne ze zbytek "tymu" de rooy je tam taky, byly nejake fotky z odjezdu vice aut
Re: Dakarská hospoda
Tohle je hodně nepříjemné. Jestli to nebylo pořádně značené v rodbooku...
Ale je to zároveň klasický příklad nutnosti obrácených reflexů. Kdyby místo brzdění dal plný plyn, nebo tam prostě letěli, tak to přeskočili a pohoda.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Nova Puma od Loprdu je v novem polepu Harley Davidson. Velka parada 
Re: Dakarská hospoda
Loprais si tím pronájmem historiků na Dakar Classic dokáže přivydělat nějaký chechtáky. Docela se divím, že na to ještě nepřišli Macíci.
Re: Dakarská hospoda
Rekl bych ze.u Maciku ted maji plno starosti jak zvladnout stavbu a provoz ostych aut, natoz k tomu jeste resit stavbu, servis a shaneni zakazniku pro klasiky. Dalsi veci je ze historie Maciku neni zase tak dlouha a thnika se kterou jezdily je na hranici pro ucast, tedy krome toho puvodniho liazu z kopriv.
Vetsina jejich techniky se premenila na sve nastupce. Jejich "historicky" Franta je stary jen 10 let a minimalne s dostupnosti kabin je problem. Z dvojice predchozich liazu nejspis uz nezbylo ani torzo. Spaciluv liaz je urcite pekny kousek ale rok 2009 myslim jeste neprojde. Asi jedine co by od nich slo dat dohromady je bydlik ktery by se musel prestavet do puvodni podoby coz obnasi sehnat spoustu puvodnich dilu a i tak si nejsem.jist dostatecnym starim.
Loprais a de Rooy kteri se do staveb historiku na pronajem vrhly ve velkem maji poradnou historii, a mely aspon cast puvodnich komponent a k tomu k dispozici originaly jako vzor. Kdyby nemeli svoji zavedenou znacku a temer dokonale kopie aut nebo dokonce originaly tak by to nylo s pronajmy horsi.
Vetsina jejich techniky se premenila na sve nastupce. Jejich "historicky" Franta je stary jen 10 let a minimalne s dostupnosti kabin je problem. Z dvojice predchozich liazu nejspis uz nezbylo ani torzo. Spaciluv liaz je urcite pekny kousek ale rok 2009 myslim jeste neprojde. Asi jedine co by od nich slo dat dohromady je bydlik ktery by se musel prestavet do puvodni podoby coz obnasi sehnat spoustu puvodnich dilu a i tak si nejsem.jist dostatecnym starim.
Loprais a de Rooy kteri se do staveb historiku na pronajem vrhly ve velkem maji poradnou historii, a mely aspon cast puvodnich komponent a k tomu k dispozici originaly jako vzor. Kdyby nemeli svoji zavedenou znacku a temer dokonale kopie aut nebo dokonce originaly tak by to nylo s pronajmy horsi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

