Stránka 2 z 2

Napsal: pát pro 13, 2013 7:26 pm
od H-car
To je pravda, ale jejich (MKR) motor jede Dakar tak snad se nějak dokáží vrátit. Byla by škoda zahodit tu odvedenou práci a zkušenosti. Snad mají do budoucna něco v plánu. :pray:

Napsal: sob pro 14, 2013 5:57 am
od Timy
Nejde ani tak o stáj, jako o značku: odchodem Renaultu se opět zvyšuje dominantní postavení MANu a to není moc dobré pro atraktivitu.

Napsal: sob pro 14, 2013 4:18 pm
od Severnaya
... jakou roli v tom všem hraje Renault, jestli dali kopačky MKR..tak je to podpásovka :oops:

Napsal: sob pro 14, 2013 7:10 pm
od Timy
nevím úplně přesně jestli je odchod MKR způsoben odchodem Renaultu, nebo naopak. Ale spíše to bude ta první varianta. O podpásovce bych nemluvil, tu fabriku to taky něco stálo a ta spolupráce zřejmě nenaplnila očekávání. Investovat do vývoje závodního vozu není levná záležitost a ten výrobce si tím chce zvýšit reputaci. Takže pokud Renault v truckracingu působil nějakých 10 let (počítáno včetně spolupráce s Frankiem Vojtíškem) a za celou tu dobu si nesplnil své titulové ambice, tak se nedivím, že své působení ukončí.

Napsal: ned pro 15, 2013 1:13 pm
od Severnaya
...souhlasím s tebou, asi je těžko jako fabriku budeme srovnávat s působením MANU v truckracingu, ale osobně si myslím, že ve spojení s MKR to vůbec nebylo na levačku :wink: ....stalo se, důležité je, že pokračuje Buggyra :roll: