Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Volba oleje
Nechci načínat nové téma, olej patří k motoru.
Vím, že se to řešilo i někde v 815tkách, ale v té hrůze něco najít je těžké. Tak to hodím sem.
Jaký kdo dáváte olej do motoru 10V, ajn? klasika je M7ADSIII
Ale jsou taky daleko lepší oleje a prodlouží se interval výměny: Tak jáký kdo používáte olej a jak jste spokojený?
Vím, že se to řešilo i někde v 815tkách, ale v té hrůze něco najít je těžké. Tak to hodím sem.
Jaký kdo dáváte olej do motoru 10V, ajn? klasika je M7ADSIII
Ale jsou taky daleko lepší oleje a prodlouží se interval výměny: Tak jáký kdo používáte olej a jak jste spokojený?
M7ADSIII Lepší je kravina, protože tady ten motor je dělanej přece jenom s většíma tolerancema a taky má docela velkou ztrátu a to se projevuje hlavně na oleji. Lepší sice dýl vydrží, ale od určitýho bodu se začíná znehodnocovat a moc se musí dolívat. Taky prostředí, kde to auto jezdí tomu moc neprospívá. Pak je to plný bordelu a úsad, zasírá to termiku, brzo se přehřívá, hůř chladne a jsou s tím jenom potíže. Necháváme ho na max 10.000 km, když to dostává moc forsáž, třeba při navážkách, tak i 8.000 km. To nejstarší auto, kde se nechával olej 12.000 - 15.000 km má dost vylágrovanej motor a žere oleja aj s kanystrama.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Čím to je že mi občas v tahu, zejména v kopci motor jakoby přestává tahat?
Jedu hore kopcem malá 5ka/1700ot. z ničeho nic motor zvadne pod 1500ot. a neudělám s tím nic, jen podřadit. Jedu dál a to samé na menší kvalt. Jde to poznat spíš po prázdnu kdy auto jede rychleji než za plna a neudělá to pokaždé, spíš občasně.
Je to takový pocit jako když vás při běhu někdo chytne za triko a zpomalí.
Jedná se o 10V a jinak v něm nikde neklepe, nějak extra nehulí a na poslech jde celkem slušně
Jedu hore kopcem malá 5ka/1700ot. z ničeho nic motor zvadne pod 1500ot. a neudělám s tím nic, jen podřadit. Jedu dál a to samé na menší kvalt. Jde to poznat spíš po prázdnu kdy auto jede rychleji než za plna a neudělá to pokaždé, spíš občasně.
Je to takový pocit jako když vás při běhu někdo chytne za triko a zpomalí.
Jedná se o 10V a jinak v něm nikde neklepe, nějak extra nehulí a na poslech jde celkem slušně
Michal a co valí z výfuku ? při plném plynu musí aspoň trochu černě kouřit,pokud ne tak něco zavazí naftě v cestě z nádrže do čerpadla,a když ne tak potom už jedině regulátor na čerpadle.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
No ten regulátor mě napadl taky. Když jedu tak nějak za plynem tak nejde z výfuku nic, jak tomu přišlápnu víc tak to hulí načerno. Udělalo mi to už minulý týden ale nevěnoval jsem tomu větší pozornost(sem si myslel že sem nestál tolik na plynu) ale dnes mě to překvapilo zas. Jedeš si svoje, motor jede volně a naráz nic, jakoby to tahalo vzduch a motor umírá.
Jezdím s těma autama už nějakou dobu ale tohle jsem ještě nepoznal, stalo se mi když byl zabetonovaný papírák a při větším sešlápnutí to začalo řehtat a netáhlo že tam nešla nafta ale tohle je jiné, těžko vysvětlit
Jezdím s těma autama už nějakou dobu ale tohle jsem ještě nepoznal, stalo se mi když byl zabetonovaný papírák a při větším sešlápnutí to začalo řehtat a netáhlo že tam nešla nafta ale tohle je jiné, těžko vysvětlit
Jo to sou takový stavy,já sem dnes jel s jednou 815 s vlekem na STK celkem sme ten vlek prošli pozatírali apod. technik s tím najel na válce a zadní pravý kolo nic ale ani se ta ručka nepohla,takže vyhazov sundali sme kola pak s velkou námahou buben protože tam nějakej kretén někdy kdysi zalámal vytahovací šrouby a nechal to tak,takže sundat štít a zezadu kladivama no bomba,vevnitř obložení jak nový,buben v pohodě a rezavej protože to nebrzdilo, nejhorší že to má nápravy Rába,já je vůbec neznám viděl sem to poprvý rozdělaný,ten systém uchycení pružin a paken...no to se teda paprikáši vyznamenali to je něco,zlatý nápravy Bss co sem měl na starým vleku,nicméně sme to jenom očistili a promázli a zase složili. Nakonec se ukázalo že byl asi zarezlý brzdový válec,sme do něj nastříkali deci oleje a rozchodili a vypadá to dobré no šak zítra na válcích uvidím a jestli né tak ho z toho vleku urazím palicou
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Takže ráno vyjedu a říkám si že to dnes stařena vydrží a odpoledne to rozhážu...........napřed to dělalo zase jen v kopci a pak sem byl rád že sem ujel po rovině. Tímto se omlouvám všem co se museli hore Bánovským kopcem táhnout jak smradi za mnou 20km/h
Nicméně sem vyměnil podávací čerpadlo+pro jistotu pumpu. Co sem to projížděl tak se to zdá být v pohodě, po neděli uvidíme.
Jinak v trubkách nic nebylo ale přijde mě divné že jak to hrčí tak do sklenky od nádrže jde nafta plná malých bublin. Buď to ještě někde tahá vzduch a nebo to nové čerpadlo tak zběsile tahá až to pění
Nicméně sem vyměnil podávací čerpadlo+pro jistotu pumpu. Co sem to projížděl tak se to zdá být v pohodě, po neděli uvidíme.
Jinak v trubkách nic nebylo ale přijde mě divné že jak to hrčí tak do sklenky od nádrže jde nafta plná malých bublin. Buď to ještě někde tahá vzduch a nebo to nové čerpadlo tak zběsile tahá až to pění
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host