Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Starší erch se dá sehnat za 2-3 tis. Nejdražší je asi cívka na vrtuli-3700,- bez daně(začali to dělat nějak v novotě že už z toho netrčí káble ale má to konektory) Nejdůležitější je asi otevření výdechu z motoru
pon lis 24, 2008 9:06 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jaké otevření výdechu máš na mysli ? Myslím, že není třeba cokoli otevírat .
pon lis 24, 2008 9:17 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Největší problém je krom peněz v té udírně za boudou, musíš zrušit rezervu na pístnicu a dát si ju na tu přiblblou šibenicu. To se pak budeš modlit, ať nikdy nepíchneš. Navíc ty dekle bude problém sehnat v solidním stavu. Bude ti do toho asi zavazet kšilt od korby a takových konstrukčních mušek tam bude víc.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
pon lis 24, 2008 9:33 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nikde není napsané , že když se vymění regulace chlazení z termostatické za přesnější elektronickou, musí se předělávat systém odvodu vzduchu z motorového prostoru. To je něco jiného, a nemá to s tím nic společného. To, jestli ten vzduch letí dozadu dolů, nebo nahoru, to je téměř jedno. To funguje v obou případech stejně. Nedojde k žádnému přehřívání. Ten komín byl hlavně kvůli odhlučnění, když se to potřebovalo zespodu co nejvíce utěsnit a odvést hluk nahoru, kde se od ničeho neodráží . Jinak k tomuto systému - je vhodný, jelikož teplo jde nahoru... mimochodem , fabrika se k tomu udáku vrací ....ale není to nutnost ..
úte lis 25, 2008 10:45 am

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Mám za to že když je to otevřené líp se to vyvětrá... a pro tu udírnu nemusíš překopat ty plechy dá se to napasovat i na T1. Problém bych viděl akorát v tom jak říkáš šilt korby. T2 ji má posunutou trochu dozadu a i tak to vychází skoro na chlup.
úte lis 25, 2008 5:45 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Když je tam ta udírna, tak se motor dochlazuje tahem i po zastavení. Nutnost to není, ale dobrá věc určitě jo. Akorát nevím, jak to měli vymyšlený s tím odvodem kraválu, když srovnám svoju tatru, která má původní vanu, neorvanej tapec na ní a ten komín s ředitelovou tatrou, kterej má kus vany vyřezanej, tak je to nebe a dudy. On má krásný tichoučko a já mám po půl hodině hlavu jak pátrací balón.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
úte lis 25, 2008 7:00 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Já to mám odhlučněné parádně. Nechal jsem si na zadní stěnu nalepit molitan a na něj koženku(to samé na motor) a když to zahřeju na provozku tak ten rozdíl oproti T1 je znatelný. Akorát při jízdě se to zdá zvukově tupější takže na to podvědomě kolikrát šlapu víc
úte lis 25, 2008 8:09 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A nějakej obrázek by nebyl? Chcu se na to v zimě vrhnout, tak hledám inspiraci, jinak budu za rok hluchej jak tetřev.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
úte lis 25, 2008 8:22 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Zítra ti něco nafotím. Sice to udělal chlapík na houby páč mi to v koncích odstává ale účel to plní. Navíc tomu hodně pomohla ty Koubko-bedna na papíry mezi palubovkou a motorem. Na co se chystám v zimě je to že nacpu do stropu takový ten natrhaný matroš co tím čalouníci vycpávají sedačky. Tohle je moje záliba-odhlučňovat, utěsňovat. Kolega když jednou viděl jak cpu do spár silikon a různé blbiny aby se mi tam neprášilo tak konstatoval že se jednou v tom autě zadusím nedostatkem vzduchu :lol:
úte lis 25, 2008 8:44 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Když už se to tu řeší hodím to sem
ObrázekObrázek Obrázek
Myslel jsem si že na tom nic nebude ale i tak se s tím čalouník hrál dvě odpoledne(včetně motoru)
Jeřábové spodky PJ28 to měli origo z fabriky včetně stropu. To tak někde sehnat jen to tam nalepíš
stř lis 26, 2008 6:06 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dik, zkusím si s tím za dlouhých zimních večerů vyhrát.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
stř lis 26, 2008 8:08 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

talas.m píše:Mám za to že když je to otevřené líp se to vyvětrá... a pro tu udírnu nemusíš překopat ty plechy dá se to napasovat i na T1. Problém bych viděl akorát v tom jak říkáš šilt korby. T2 ji má posunutou trochu dozadu a i tak to vychází skoro na chlup.
tu udirnu tam budes davat naprosto zbytecne T1 nema spodni kryt takze se uchladi naprosto vpohode. terrna nemaji udirnu a jsou zakrytovany a nemaji problem. jeste k tomu hluku u T2 kdys jsem jezdil s T2 tak strasne pomohlo vyhozeni spodniho krytu motoru v podstate je tam stejne akorat na zavazeni kdyz potrebujes neco zpravit jedina nevyhoda je ze motor v zime nedrzi tak teplo a olejove topeni min topi.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
stř lis 26, 2008 9:34 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No jo, ale čím ho vyřezat, když tam je motor. Tolik hasičáků nemám, abych to vzal flexou a škubat skrz to motor ven, to by mě ředitel nepochválil.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
stř lis 26, 2008 9:42 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

to je problem ja jsem to tehdy vyhodil kdyz byl motor venku kvuli pretesneni vany. vyrezat s nasazenym motorem se to da ale je to pakarna amusis davat pozor na trubky od spojky zvedani kabiny a elektriku.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
stř lis 26, 2008 9:57 pm

Uživatelský avatar
grindeer
Příspěvky: 468
Registrován: sob lis 01, 2008 9:02 pm
Bydliště: Okres Hodonín

Příspěvek

Dnes se vyskytl takový problém,ventilátor chlazení nějak ztratil otáčky a stačí abych jel třeba na rovince na půl plynu tak hned tam skočí 140 stupňú,se mi zdá že se točí skoro stejně jako na volnoběh(a teď na volnoběh chladí míň než předtím).Mazací tlak je v pořádku,tak nevím..myslím že něco bude s kapalinovou spojkou.Jakákoliv rada vítána
úte dub 06, 2010 5:59 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], toko a 2 hosti