Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Dotaz na velikost kol
Jaky je rozdil mezi na tych velkých kolech a malých.K čemu to je ?
http://www.ukazto.com/img/100_1293-border.jpg
http://www.ukazto.com/img/01zr6.jpg
http://www.ukazto.com/img/100_1293-border.jpg
http://www.ukazto.com/img/01zr6.jpg
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jurzi: upravil jsem ti název tvého dotazu na : Dotaz na velikost kol. Prosím pokus se příště název tématu lépe specifikovat, takhle člověk neví, zda se to bude týkat velikosti poprsí Heleny Vondráčkový, nebo právě velikosti kol
A jinak, pokud chceš mít 3 metry pod plachtou a zároveň se vejít do celkový výšky 4metry, tak se musí použít právě "nízkoložné" provedení auta - s menšími pneu.
A jinak, pokud chceš mít 3 metry pod plachtou a zároveň se vejít do celkový výšky 4metry, tak se musí použít právě "nízkoložné" provedení auta - s menšími pneu.
okdavid píše:Jurzi: upravil jsem ti název tvého dotazu na : Dotaz na velikost kol. Prosím pokus se příště název tématu lépe specifikovat, takhle člověk neví, zda se to bude týkat velikosti poprsí Heleny Vondráčkový, nebo právě velikosti kol
A jinak, pokud chceš mít 3 metry pod plachtou a zároveň se vejít do celkový výšky 4metry, tak se musí použít právě "nízkoložné" provedení auta - s menšími pneu.
a jak se to dělá,je to jenom menšími koly nebo jsou třeba i nápravy nebo podvozek jiné?david píše:Jurzi: upravil jsem ti název tvého dotazu na : Dotaz na velikost kol. Prosím pokus se příště název tématu lépe specifikovat, takhle člověk neví, zda se to bude týkat velikosti poprsí Heleny Vondráčkový, nebo právě velikosti kol
A jinak, pokud chceš mít 3 metry pod plachtou a zároveň se vejít do celkový výšky 4metry, tak se musí použít právě "nízkoložné" provedení auta - s menšími pneu.
-
- Příspěvky: 485
- Registrován: pon led 22, 2007 12:22 am
S timhle mám zkuščenosti.Jezdím u firmy která jezdí pro automobilový průmysl a tam to prostě bez lowdeck souprav nejde.Jezdí se hlavně mezi mladoboleslavskou a vrchlabskou škodovkou a na trase v nove pace je most kterej má 4,2 metrů.dřív se jezdilo s liazkama a s klasickejma BSS návěsama s objemem 100 kubíků/3 metry a to pod tím mostem nešlo a muselo se složitě objíždět.Pak se vynalezly tyhle lowdeck návěsy ale zase nebyly lowdeck tahače..takže se na lowdeck předělávaly liazky zmenšním kol.Takže kdo měl takovouhle soupravu byl ve velký výhodě oproti těm co to museli objíždět.tak to takhle museli udělat všichni a to i s liazkama s vlekama..prostě zmenšit kola.Ale když se zmenší kola tak na rychlost 80kmh potřebuješ vytočit daleko víc motor než s těma původníma většíma kolama a to znamená větší spotřebu,ktera už tak u těch liazek byla velika.Obzvlášt když kamiony na tyhle trase litaj jako kanci...nvim jestli to někdo znáte,ale je to opravdu šíleny,chlapi to jezděj třeba šestkrát denně a opravdu tomu neslevěj.A jezdí se po uzkejch cestičkách..no není to žádná sranda potkat někoho z nich třeba někde v zatáčce.
A u většiny značek see lowdeck od klasiku liší docela dost..já mam zkušenosti hlavně s dafem a scanii..je to třeba menší nižší nádrž,jinak poskladaný vzduchojemy,jinak spřevodovaný,jinačí rám,nižší točna,absence bočních spojlerů a další...tim že se zmenší kola to ale je furt o neco vyšší než originál lowdeck.
nevím proč se dnes ještě vkupujou valníky s 80 kubíkama,tedy klasickou výškou..nenapadá mě,že by měli nějakou výhodu oproti lowdeckům.dnes chce každej zakazník lowdeck..kdo nemá lowdeck,ten je v nevýhodě oproti těm co ho maj...
A u většiny značek see lowdeck od klasiku liší docela dost..já mam zkušenosti hlavně s dafem a scanii..je to třeba menší nižší nádrž,jinak poskladaný vzduchojemy,jinak spřevodovaný,jinačí rám,nižší točna,absence bočních spojlerů a další...tim že se zmenší kola to ale je furt o neco vyšší než originál lowdeck.
nevím proč se dnes ještě vkupujou valníky s 80 kubíkama,tedy klasickou výškou..nenapadá mě,že by měli nějakou výhodu oproti lowdeckům.dnes chce každej zakazník lowdeck..kdo nemá lowdeck,ten je v nevýhodě oproti těm co ho maj...
-
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no zas tak blbost to neni, kdyz zvednes lowdeck k rampe tak porad tlacis do kopce, pokud nemaji special rampy na lowdeck. a take proc se nekupujou mozna se tak brani vuci pretizeni aby je nenakladali zas tak moc, ono nekdo vidi jenom misto ale ze to auto pak se plazi este vic po zemi to uz je nezajima
-
- Příspěvky: 485
- Registrován: pon led 22, 2007 12:22 am
No ja myslim že lowdeck nižší nosnost nemá..naopak si myslím že by měl mít ještě větší užitečný zatížení...má menší kolla,menší nádrže,nižší šasí..a proto je lehčí.A s těma rampama nevim..já s tim problem nikdy neměl..něco dorovnam měchama na návěsu ,případně ještě na tahači..A u těch firem co jezdim já maj najezd k rampam jako z kopce.. a ještě to nakladaj/skladaj ještěrkama.A s tim že na lowdeck se nakladaj větší tonáže bych nesouhlasil..né větší tonáže,ale větší objemy..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti