Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Já jsem ted naštěstí u zahraniční firmy, kde šéf na konci měsíce stáhne každému řidiči kartu odečte 1hodinu na oběd a má jeho pracovní dobu a na výplatní pásce jsou uvedené běžné hodiny,noční hodiny a přesčasové hodiny.Tak by to mělo být i v CZ.Ta karta je vlastně řidičovo důkaz,ale na 47hod.průměr ve dvaceti týdnech se tady taky nekouká,takže každý den průměrně těch 14hod. se stresujem a padáme na hubu.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
První pokuta za 45h v kabině vozidla ve Francii za 2300 e
V článku doporučují vozit sebou účtenky, jako důkaz o ubytování mimo vozidlo
http://www.forotransportistas.es/discus ... ion#sthash
V článku doporučují vozit sebou účtenky, jako důkaz o ubytování mimo vozidlo
http://www.forotransportistas.es/discus ... ion#sthash
Tak proc to neprelozis nez to sem das?
Přeloženo
V posledních dnech, francouzští četníci bylo několik stížností proti španělským dopravci, jejichž řidiči dokončení 45 hodin odpočinku v týdnu ve vozidle, nebo dokonce nebyl schopen prokázat, jinak byla uložena pokuta € 2,300.
Při silničních kontrolách kanceláře prokázat první, kde byly provedeny běžné týdenní přestávky registrovaných ovladače karty nebo záznamových listů v období mezi aktuální den a předchozích 28 dnů kontroly a za druhé, zkontrolujte výběry kartou nebo disky diagram tachografu zatímco řídí počáteční a koncové body jednotlivých denních řidičů pracovní období; zapamatovat si informace, které jsou potřebné k registraci v tachografu nebo na discích manuálními záznamů.
V případech, kdy agenti zjistili, že pravidelná týdenní odpočinek byla zaznamenána na kartě nebo v diagramu disku, který nebyl stažen stejný tachograf, ty se automaticky předpokládat, že tyto doby byly provedeny na vozidle tehdy, jinak jsou si vědomi, že kdyby měli hned od bylo vozidlo přepravované kartu nebo disk se ho, jestli jiný řidič vzal na starost vozidla; Předpokládá se, že ratifikovat pod s prohlášením o tom, že dělají podepisuje uznala, že řidiči mají dokončili týdenní odpočinek 45 hodin na palubě vozidel v rozporu s francouzským právním předpisům.
Proto, jak jsme již hlášení, i přes současné problémy na použitelnosti francouzského práva, od LEXTRANSPORTGRUPO doporučujeme, aby řidiči provést přepravu France akreditován týdenní doby odpočinku 45 hodin vyřazený z jeho domova účty hotel i certifikáty vydané dopravní společnosti, a to zejména ve Francii nikdy provádět pravidelný týdenní odpočinek ve vozidle. - Více na:http://www.forotransportistas.es/discus ... ion#sthash
Přeloženo
V posledních dnech, francouzští četníci bylo několik stížností proti španělským dopravci, jejichž řidiči dokončení 45 hodin odpočinku v týdnu ve vozidle, nebo dokonce nebyl schopen prokázat, jinak byla uložena pokuta € 2,300.
Při silničních kontrolách kanceláře prokázat první, kde byly provedeny běžné týdenní přestávky registrovaných ovladače karty nebo záznamových listů v období mezi aktuální den a předchozích 28 dnů kontroly a za druhé, zkontrolujte výběry kartou nebo disky diagram tachografu zatímco řídí počáteční a koncové body jednotlivých denních řidičů pracovní období; zapamatovat si informace, které jsou potřebné k registraci v tachografu nebo na discích manuálními záznamů.
V případech, kdy agenti zjistili, že pravidelná týdenní odpočinek byla zaznamenána na kartě nebo v diagramu disku, který nebyl stažen stejný tachograf, ty se automaticky předpokládat, že tyto doby byly provedeny na vozidle tehdy, jinak jsou si vědomi, že kdyby měli hned od bylo vozidlo přepravované kartu nebo disk se ho, jestli jiný řidič vzal na starost vozidla; Předpokládá se, že ratifikovat pod s prohlášením o tom, že dělají podepisuje uznala, že řidiči mají dokončili týdenní odpočinek 45 hodin na palubě vozidel v rozporu s francouzským právním předpisům.
Proto, jak jsme již hlášení, i přes současné problémy na použitelnosti francouzského práva, od LEXTRANSPORTGRUPO doporučujeme, aby řidiči provést přepravu France akreditován týdenní doby odpočinku 45 hodin vyřazený z jeho domova účty hotel i certifikáty vydané dopravní společnosti, a to zejména ve Francii nikdy provádět pravidelný týdenní odpočinek ve vozidle. - Více na:http://www.forotransportistas.es/discus ... ion#sthash
Ty vole splintet1, si tu zaregistrovany si tu chvilku, nic neporadis, nic nevis a uz drzkujes? To si fakt tak nechopny a neumis pouzivat prekladac? Pokud vim, tak sa dycky ve vetsinu pripadu odkazuje na original clanek!
Diky Delivio.
Diky Delivio.
Střídač. Uz nestridam
http://www.youtube.com/paprna
http://www.youtube.com/paprna
já nevim, ale v 561 není napsáno kde se má dělat 45 hod pauza, hlavně že se má udělat, tak at to kurna zavedou do zákona přesně popsané a je to, každý povídá něco jiného, spousta lidí ským mluvím jezdí 3-5 týdnu venku, v životě za to pokutu nedostali a tady toho čtu spousty, přece když bych se obrátil na DAS tak bych ztoho byl venku jelikož jsem zákon neporušil nebo jo??
Man TGX 480 Euro 6
Nebudu delat chytreho, toto aktualne neresim. Ale pry hlavne pokutuju ty auta, ktere tahaju navesy na F znackach, ale kozel je na jinych znackach. Klasika RO a F, BG a F a tak. Cistokrevnych Cechu a pod. pry neresa.
Střídač. Uz nestridam
http://www.youtube.com/paprna
http://www.youtube.com/paprna
Přesně tak, je to hlavně z důvodu omezení porušování kabotáže firmama z východu a "ojeb" formou tahání FR,B,L,NL návěsů cízima firmama...
Přece normalní policajt pochopit že když pojedeš do z ČR do Spanelska tak to proste bez víkendu neotočíš a samozřejmě by to měli tolerovat.
Přece normalní policajt pochopit že když pojedeš do z ČR do Spanelska tak to proste bez víkendu neotočíš a samozřejmě by to měli tolerovat.
...Moje práce je mým domovem...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti