Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Pavel Bíteš, david, mili
B a brzy C+E - hledám rady a tipy
Zdravím, tak po téměř 8 letech na B si chci sednout na normálnější auto ...
jezdil jsem od osobky, luxusní vozy přes rozvozy po "dálkové" Bčka...
teď si budu dělat papíry na C+E (nejdřív papíry a někdy pak časem profesák-podle toho kdy najdu zaměstnavatele) mám tam již zaplacenou zálohu na řidičák (profesák se snad podaří udělat přes úřad práce, nebo někde za půl roční úpis, eventuálně si na něj vezmu půjčku)
najde se "solidní" firma, kde by začátečníka nezničili a nenasrali ho tak, že by chtěl u řízení zůstat i nadále ? ... Samozřejmě počítám, že první měsíc max dva, dostanu méně (než to dostanu do nohy a budu papat o trochu více nafty) Optimálně nějakou stálou točku na rozježdění a nebo turnusově do světa Nemám žádné závazky, takže jsem "ideální" řidič...
teď jsem koukal například na CS Cargo, že přijmou bez praxe a za půlroční úpis by i platili profesák ...
otázka -
1.) je lepší ,abych si profesák zaplatil sám, nebo "důvěřovat" některé trošku ověřené firmě by mohlo být v pohodě ? Ideálně málo střídaná auta (nerad něco dělám, opravuji, upravuji, vylepšuji, aby to někdo 2. zničil za pár chvil). Bohužel mi je jasné, že o tom si mohu nechat nějakou dobu zdát
2.) jaká firma by byla taková chápavá k začátečníkovi ? (přece jen trasu z A do B po venkovskejch silnicích jako začátečník neprojedu stejně rychle jak někdo kdo za tím sedí 10 let ...)
3.) další rady a doporučení do začátku ?
Optimálně bych chtěl najít něco kam vlezu a zůstanu tam stále (...ach ty sny ...)
jako reference můžu předat praxi na B, kdy opravdu vozidla opečovávaná, nebouraná, vždy vše v pohodě (to je ten můj cit k technice)
jako poslední - poraďte čeho se vyvarovat a na co si dát pozor, až budu hledat zaměstnavatele a také co by jste mi doporučili (třeba i to na čem a kde začít)
je mi 28 let, AJ - dorozumím se, orientace v mapách velmi dobrá, snadno si zapamatuji cestu, vztah k vozidlům - nezdravě dobrý
Když se tady najde nějaký zaměstnavatel, který by to chtěl se mnou zkusit, tak budu jedině rád
díky všem
jezdil jsem od osobky, luxusní vozy přes rozvozy po "dálkové" Bčka...
teď si budu dělat papíry na C+E (nejdřív papíry a někdy pak časem profesák-podle toho kdy najdu zaměstnavatele) mám tam již zaplacenou zálohu na řidičák (profesák se snad podaří udělat přes úřad práce, nebo někde za půl roční úpis, eventuálně si na něj vezmu půjčku)
najde se "solidní" firma, kde by začátečníka nezničili a nenasrali ho tak, že by chtěl u řízení zůstat i nadále ? ... Samozřejmě počítám, že první měsíc max dva, dostanu méně (než to dostanu do nohy a budu papat o trochu více nafty) Optimálně nějakou stálou točku na rozježdění a nebo turnusově do světa Nemám žádné závazky, takže jsem "ideální" řidič...
teď jsem koukal například na CS Cargo, že přijmou bez praxe a za půlroční úpis by i platili profesák ...
otázka -
1.) je lepší ,abych si profesák zaplatil sám, nebo "důvěřovat" některé trošku ověřené firmě by mohlo být v pohodě ? Ideálně málo střídaná auta (nerad něco dělám, opravuji, upravuji, vylepšuji, aby to někdo 2. zničil za pár chvil). Bohužel mi je jasné, že o tom si mohu nechat nějakou dobu zdát
2.) jaká firma by byla taková chápavá k začátečníkovi ? (přece jen trasu z A do B po venkovskejch silnicích jako začátečník neprojedu stejně rychle jak někdo kdo za tím sedí 10 let ...)
3.) další rady a doporučení do začátku ?
Optimálně bych chtěl najít něco kam vlezu a zůstanu tam stále (...ach ty sny ...)
jako reference můžu předat praxi na B, kdy opravdu vozidla opečovávaná, nebouraná, vždy vše v pohodě (to je ten můj cit k technice)
jako poslední - poraďte čeho se vyvarovat a na co si dát pozor, až budu hledat zaměstnavatele a také co by jste mi doporučili (třeba i to na čem a kde začít)
je mi 28 let, AJ - dorozumím se, orientace v mapách velmi dobrá, snadno si zapamatuji cestu, vztah k vozidlům - nezdravě dobrý
Když se tady najde nějaký zaměstnavatel, který by to chtěl se mnou zkusit, tak budu jedině rád
díky všem
Doporučuji prvně udělat komplet papíry a pak hledat. Za úpis, nebo přes půjčku jsi jen potencionální "kafka" . Nikdy nevíš. Je to neekonomické....atd atdteď si budu dělat papíry na C+E (nejdřív papíry a někdy pak časem profesák-podle toho kdy najdu zaměstnavatele) mám tam již zaplacenou zálohu na řidičák (profesák se snad podaří udělat přes úřad práce, nebo někde za půl roční úpis, eventuálně si na něj vezmu půjčku)
To ber k otázce 1.
Možná je to velmi skeptické, ale nemaluj si dopravu jako rovný byznys. snívej reálně
jo, sny jsou od toho, aby člověk věřil v něco víc bohužel vím, že doprava zas tak "růžová" není ... ale když se najdou kompromisy, tak i řidič i dopravce je spokojený a tam není co vytknout (asi toho moc nebude, ale od bratrance vím, že s přivřeným okem se to dá)
dobrá tedy, dodělat papíry a pak hledat ...
bohužel stále nevím, jak a kde "začít" - jít do nějaké "továrny na maso", abych si něco odkroutil, nebo najít rovnou "dobrého" zaměstnavatele ?
dobrá tedy, dodělat papíry a pak hledat ...
bohužel stále nevím, jak a kde "začít" - jít do nějaké "továrny na maso", abych si něco odkroutil, nebo najít rovnou "dobrého" zaměstnavatele ?
pročítej týden 14dní tohle forum. Informací o dopravě, firmách, předpisech je tady toho mraky. Taky jsem za si na doklady vydělat. Do upisu bych nešel ani omylem, jedině někde v dopravním podniku, tam to máš na 3-5 let, ale už i tam se to moc nenosí, jedině pokud mají hodně velkej nedostatek řidičů. Až to tady dočteš, možná se ti tvoje sny rozplynou, jak pára nad hrncem. Na druhou stranu, spoustu věcí musíš brát s rezervou.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
už se stalo...
no nevim,jak chceš dělat kompromisy,když ti zaměstnavatel řekne-dostaneš 2.60 na km,z toho 10 základ a zbytek na dvakrát (to v lepším případě) ve dietách,to toho moc nevymyslíš
k tomu pak ještě budeš jezdit krátký trasy co mazácí nechtěj,měnit 5x týdně palety,jednou na rampě podruhý venku u vrat,jezdit s vrakem co netopí,nechladí,najedeš tak 9 000 km,sedřenej jak kokot,víkendy venku zadara, pak ti strhne z toho ještě za rozbitý palety,nadspotřebu a jdeš dom s 20 tisícema a to jen proto,že se mu upíšeš a nemůžeš odejít
kdepa,pěkně nezávazně a můžeš s tim kdykoli praštit a jít jinam
přeju hodně štěstí při hledání,mě se to povedlo po dvou letech až napočtvrtý
k tomu pak ještě budeš jezdit krátký trasy co mazácí nechtěj,měnit 5x týdně palety,jednou na rampě podruhý venku u vrat,jezdit s vrakem co netopí,nechladí,najedeš tak 9 000 km,sedřenej jak kokot,víkendy venku zadara, pak ti strhne z toho ještě za rozbitý palety,nadspotřebu a jdeš dom s 20 tisícema a to jen proto,že se mu upíšeš a nemůžeš odejít
kdepa,pěkně nezávazně a můžeš s tim kdykoli praštit a jít jinam
přeju hodně štěstí při hledání,mě se to povedlo po dvou letech až napočtvrtý
Na další dotazy a kreativní názory máš tohle. Zde jsi mohl začít prvně
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... 29a71846ff
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... 29a71846ff
kutnik : tohle forum pročítám stále a pořád ... není nic lepšího, když zkušenější poradí (ať o dopravcích, nebo o práci) a sny se nerozplynou jak pára nad hrncem toho se nebojím ... Není to jen o dopravě, ale je to o tom co člověka baví
pučanges : díky, tuhle informaci jsem potřeboval asi slyšet a děkuji za kloudnou radu takže papíry i profesák si zaplatím sám ze svého ... Po dvou letech na počtvrté je docela masakr, snad budu mít více štěstí
delivio : 146 stránek s texty, kde mnohdy jsou jen fóry a vtipy si přečtu postupně, teď jsem potřeboval přímou radu a tady to uvidí a odpoví mi více lidí (navíc se snad vyhnu "vtipným" komentům typu "papíry si nedělej, je to zbytečné")
Plechus : díky za typ, podívám se na to, ale mam pocit, že pošta CE nejezdí a jezdí jen C .... Ale aspoň bych to neměl "daleko" do práce a získal bych praxi na projíždění v místech, kam se to auto "nevejde" a odkud "nevyjede" ... Ačkoliv se říká, že nový materiál se dá přizpůsobit potřebám zaměstnavatele (proto než někam půjdu budu zjišťovat informace, aby mě nezdeformovali a nenaučili špatným věcem)
u sanitek také chtěli dvouletou praxi a pak se mnou byli nadmíru spokojení, ačkoliv jsem neměl praxi žádnou
pučanges : díky, tuhle informaci jsem potřeboval asi slyšet a děkuji za kloudnou radu takže papíry i profesák si zaplatím sám ze svého ... Po dvou letech na počtvrté je docela masakr, snad budu mít více štěstí
delivio : 146 stránek s texty, kde mnohdy jsou jen fóry a vtipy si přečtu postupně, teď jsem potřeboval přímou radu a tady to uvidí a odpoví mi více lidí (navíc se snad vyhnu "vtipným" komentům typu "papíry si nedělej, je to zbytečné")
Plechus : díky za typ, podívám se na to, ale mam pocit, že pošta CE nejezdí a jezdí jen C .... Ale aspoň bych to neměl "daleko" do práce a získal bych praxi na projíždění v místech, kam se to auto "nevejde" a odkud "nevyjede" ... Ačkoliv se říká, že nový materiál se dá přizpůsobit potřebám zaměstnavatele (proto než někam půjdu budu zjišťovat informace, aby mě nezdeformovali a nenaučili špatným věcem)
u sanitek také chtěli dvouletou praxi a pak se mnou byli nadmíru spokojení, ačkoliv jsem neměl praxi žádnou
Knížku taky nečteš, podle toho jak na které stránce ji otevřeš. Vyber si ty podstatné informace z celku.
Začni na vnitru a trénuj- uč se. V zahraničí se tě nikdo na nic neptá. Buď umíš nebo ne.
Chápu, že všichni chtějí vyhrát pohár , ale nejlépe nehrát žádný zápas. To samé nováčci ( a neber to osobně) buď umíš, nebo ne. Když nemáš talent tak to doženeš trénováním-učením. Řízení je třetina toho, co musíš umět...dnes neznáš legislativu tak tě rozseká naštvaný policista.západ....na východě, balkán to vycítí a obtáhnou o prachy...uplatíš to...atd. V Německu máš 8 bodů a hotovo. Vyčerpáš a končíš.
Není problém, který by zde nebyl zmíněný.
To že jsi to napsal sem je z taktického hlediska, ale více lidí sleduje netechnickou sekci jak tohle....mrkni na počty shlédnutí příspěvků v sekci. Není tak pravda, co jsi se domníval.Tím, že zadáš dotaz jako nováček uděláš více užitku v nováčcích jako zde. Každý chce aby byl jeho dotaz vidět a bylo mu, co nejdříve odpovězeno, ale to by jste se v tom ztratili orientaci. Proč neodpovědět hromadně, když může každý založit jedno a to samé stokrát
Začni na vnitru a trénuj- uč se. V zahraničí se tě nikdo na nic neptá. Buď umíš nebo ne.
Chápu, že všichni chtějí vyhrát pohár , ale nejlépe nehrát žádný zápas. To samé nováčci ( a neber to osobně) buď umíš, nebo ne. Když nemáš talent tak to doženeš trénováním-učením. Řízení je třetina toho, co musíš umět...dnes neznáš legislativu tak tě rozseká naštvaný policista.západ....na východě, balkán to vycítí a obtáhnou o prachy...uplatíš to...atd. V Německu máš 8 bodů a hotovo. Vyčerpáš a končíš.
Není problém, který by zde nebyl zmíněný.
To že jsi to napsal sem je z taktického hlediska, ale více lidí sleduje netechnickou sekci jak tohle....mrkni na počty shlédnutí příspěvků v sekci. Není tak pravda, co jsi se domníval.Tím, že zadáš dotaz jako nováček uděláš více užitku v nováčcích jako zde. Každý chce aby byl jeho dotaz vidět a bylo mu, co nejdříve odpovězeno, ale to by jste se v tom ztratili orientaci. Proč neodpovědět hromadně, když může každý založit jedno a to samé stokrát
delivio : to máš pravdu, tady mi ale spíš řeknou odpovědi na moje 3 otázky ... s tou legislativou jednotlivých zemí + tipy pro jednotlivé země je to neustálé učení a neustálé poznávání ... proto na MKD bych raději jednu pravidelnou trasu, než hned lítat od čerta k ďáblu ... Raději západ, než východ - někde jsem slyšel, že dál na východ to může bejt velmi "tvrdé" a že bez "chlastu a kartonu cigaret" se tam jezdit nevyplácí... Ale nevím co je na tom pravdy (jsem nekonečný skeptik - nezažiji neuvěřím)
tak C budu dělat na iveco eurocargo a CE na tahači Volvo FH 12 420 s valníkovým návěsem Van Hool ...
Plechus : vybraní jedinci zní docela nad mé síly nerad lížu šéfovi zadek Ale tak než to bude všechno hotové a zařízené je taky měsíc, nebo dva...
ještě přemýšlím, jestli je začínat na podzim / zimu rozumný nápad ... zda-li by nebylo lepší počkat na jaro a vychutnat si půl roku "pohodovou" jízdu a teprve pak "zimní radovánky" ... Ale bratranec i další lidé mi říkají, že to není nijak extrémní problém, díky váze to do určité míry drží...
tak C budu dělat na iveco eurocargo a CE na tahači Volvo FH 12 420 s valníkovým návěsem Van Hool ...
Plechus : vybraní jedinci zní docela nad mé síly nerad lížu šéfovi zadek Ale tak než to bude všechno hotové a zařízené je taky měsíc, nebo dva...
ještě přemýšlím, jestli je začínat na podzim / zimu rozumný nápad ... zda-li by nebylo lepší počkat na jaro a vychutnat si půl roku "pohodovou" jízdu a teprve pak "zimní radovánky" ... Ale bratranec i další lidé mi říkají, že to není nijak extrémní problém, díky váze to do určité míry drží...
1. zodpovězena
2. silniční zákon a zdravý rozum k tomu. Závody formulí jsou na okruhu, ale občas někomu přepne a dočteš se výsledek v policejním deníku, nebo od 17.00h-19.00 v tv
3. Sekce netechnická- rady nováčkům..
4. nerad dodržuješ pravidla
Deformovat tě budou....tomu se nevyhneš. Je dobré vědět, že jsi ideální řidič bez závazků..."snad nesmočiš". Naštve to ty kteří tě budou brát jako ideálního řidiče. Můžou se projevit náznaky starosti o rodinu a případné potomky pak už nebudeš ideální.
Singl je dnes trend ale falešný.
Nejezdi na km a fakturaci to je šméčko.
2. silniční zákon a zdravý rozum k tomu. Závody formulí jsou na okruhu, ale občas někomu přepne a dočteš se výsledek v policejním deníku, nebo od 17.00h-19.00 v tv
3. Sekce netechnická- rady nováčkům..
4. nerad dodržuješ pravidla
tak bude lepší začít v zimě. Ta tě usadí na ten šup. Pak pochopíš určité fyzikální zákony a možná ti to pomůže k tomu, aby jsi dotaz pět směřoval na správné místotady mi ale spíš řeknou odpovědi na moje 3 otázky
Deformovat tě budou....tomu se nevyhneš. Je dobré vědět, že jsi ideální řidič bez závazků..."snad nesmočiš". Naštve to ty kteří tě budou brát jako ideálního řidiče. Můžou se projevit náznaky starosti o rodinu a případné potomky pak už nebudeš ideální.
Singl je dnes trend ale falešný.
Nejezdi na km a fakturaci to je šméčko.
Fakturace....originál se naskenuje a přes pc se změní o pár korun směrem dolu...pak se vytiskne a předá se "zcela pravý originál" řidiči. Nemůžeš říci ani popel protože srovnání s účetnictvím je pro tebe zapovězené. Pravý originál se vyúčtuje a rozdíl je v kapse.
Kilometrová sazba je motivační jelikož tě to nepřímo žene k tomu si vydělat, co nejvíce.Dostaví se pocit neohroženosti a nedodržují se základní pravidla bezpečnosti provozu. V zájmu zrychlení přepravy se nezajišťuje náklad a pomáhají si řidiči moha podvodnými metodami, někdy za hranou zákona a zdravého rozumu.
Kola se netočí a auto stojí tak je zaručeno, že řidič nedostává mzdu, nebo zákonem schválené finanční prostředky. Prostátý víkend je zisk, který se jednou ročně hromadně vykáže jako výdejová položka při odpisu. Pokud se nepodaří sehnat optimální přepravu s maximálním ziskem , tak se nic neděje řidič stojí a čeká...nejede= nemá peníze.Nic to nestojí.Nesmí topit a mít nastartované na volnoběh= to jsou jediné ekonomické ztráty.
Rozpočítávání kilometrů nebo procent na jednu přepravu je hloupost a postrádá logiku.Rozdílné sazby cestovních náhrad v zahraničí nelze rozpočítat na jednu sazbu za kilometr. To se učí už na základní škole. Podvody se lidí naučí až v praxi.
Když jsem na tohle téma vedl debatu na FÚ tak jim sice padla brada, a ze zcela jednoduché informační debaty se stalo pomalu sezení, protože přibývaly lidi.
Dodnes mi neodpověděly na otázku...chci podnikat v dopravě a seženu dostatek řidičů...jen nevím jak vám to mám rozepsat páč je budu platit od kilometrů.
A nerad bych vám to později vysvětloval.Proto jsem přišel teď......a bylo vymalované. Jsou v pasti a neví jak s tím naložit a odpovědět mi.
Nedáno umřel bavič Tracy Morgan. Řidič kamionu byl unaven a způsobil havárii, ale jelikož je tam většina řidičů placena motivačně dostala se diskuze až do jejich senátu.
Vysvětli to pozůstalým, že ty honíš kilometry.
Můžete se odrazit také k otázce daní a k tomu pomůže tisková konference Stanislava Humla, který se vyjadřoval k aféře Kvitová a daňové problematice.
Nepřesvědčujte se, že kilometry a fakturace je legální. V pracovní smlouvě to nemáte, ani jeden uvedeno.
Hodně lidí se utáhne na nudle až je to divné kolik.
Točit sro a přeprodávat je po botě klukům od nádraží, nebo v Moldávii umím taky.
Kilometrová sazba je motivační jelikož tě to nepřímo žene k tomu si vydělat, co nejvíce.Dostaví se pocit neohroženosti a nedodržují se základní pravidla bezpečnosti provozu. V zájmu zrychlení přepravy se nezajišťuje náklad a pomáhají si řidiči moha podvodnými metodami, někdy za hranou zákona a zdravého rozumu.
Kola se netočí a auto stojí tak je zaručeno, že řidič nedostává mzdu, nebo zákonem schválené finanční prostředky. Prostátý víkend je zisk, který se jednou ročně hromadně vykáže jako výdejová položka při odpisu. Pokud se nepodaří sehnat optimální přepravu s maximálním ziskem , tak se nic neděje řidič stojí a čeká...nejede= nemá peníze.Nic to nestojí.Nesmí topit a mít nastartované na volnoběh= to jsou jediné ekonomické ztráty.
Rozpočítávání kilometrů nebo procent na jednu přepravu je hloupost a postrádá logiku.Rozdílné sazby cestovních náhrad v zahraničí nelze rozpočítat na jednu sazbu za kilometr. To se učí už na základní škole. Podvody se lidí naučí až v praxi.
Když jsem na tohle téma vedl debatu na FÚ tak jim sice padla brada, a ze zcela jednoduché informační debaty se stalo pomalu sezení, protože přibývaly lidi.
Dodnes mi neodpověděly na otázku...chci podnikat v dopravě a seženu dostatek řidičů...jen nevím jak vám to mám rozepsat páč je budu platit od kilometrů.
A nerad bych vám to později vysvětloval.Proto jsem přišel teď......a bylo vymalované. Jsou v pasti a neví jak s tím naložit a odpovědět mi.
Nedáno umřel bavič Tracy Morgan. Řidič kamionu byl unaven a způsobil havárii, ale jelikož je tam většina řidičů placena motivačně dostala se diskuze až do jejich senátu.
Vysvětli to pozůstalým, že ty honíš kilometry.
Můžete se odrazit také k otázce daní a k tomu pomůže tisková konference Stanislava Humla, který se vyjadřoval k aféře Kvitová a daňové problematice.
Nepřesvědčujte se, že kilometry a fakturace je legální. V pracovní smlouvě to nemáte, ani jeden uvedeno.
Hodně lidí se utáhne na nudle až je to divné kolik.
Točit sro a přeprodávat je po botě klukům od nádraží, nebo v Moldávii umím taky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů