Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Abych tu neměl jen samé žiguly, tak něco málo i o mém pracovním povoze...dostal novou spínačku, přední tlumiče, kdy technik málem omdlel, když zjistil, že po 1 380 000 km vyndal původní z fabriky , novou pístnici na čele a zametl jsem v nástavbě ...a útočím na nájezd 1 400 000 km
Poptávám plastové poklice na předek i zadek, mohou být použité, ale jen v dobrém stavu, díkes
Poptávám plastové poklice na předek i zadek, mohou být použité, ale jen v dobrém stavu, díkes
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
ó děkuji , jednou mě kolega potkal kdesi u Aše a počastoval mě jmény jako blázen, dobrodruh ba snad i sebevrah, že by s tím MANem nejel ani do Benešova . Přitom je to jedno z méně poruchových aut na firmě. Jasně že se občas něco ukáže, ale to na všech dobitých rozvozových autech, jen je toho méně než třeba na kolegově Ategu, co má najeto půlku toho, co můj MAN
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Jo mam ten 1,9D.
Uz je vylitanej a tady na tech silnicich dostal docela zahul, ale jezdi to auto porad bez problemu.
Ja uvazoval a uvazuju ze ho vymenim, ale na druhou stranu kdyz to tak vemu, mozna bude lepsi ho dat do poradku a jezdit s nim dal.
Kdyz se divam na nabidky v inzerci jak na sauto tak na bazos, jednak tech felicii pikapu moc neni, a vse je v takovem stavu ze se nemuzou rovnat tomu memu co mam.
Az se divim ze tady co jezdim na Ukrajine kde vsude a to auto jezdi, a vypada, a ty co jsou v inzerci tak u nas jezdi na normalnich silnicich a podivej co nabizeji za srot.
Takze mozna ten svuj pikap opucuju a jeste pojezdi.
Uz je vylitanej a tady na tech silnicich dostal docela zahul, ale jezdi to auto porad bez problemu.
Ja uvazoval a uvazuju ze ho vymenim, ale na druhou stranu kdyz to tak vemu, mozna bude lepsi ho dat do poradku a jezdit s nim dal.
Kdyz se divam na nabidky v inzerci jak na sauto tak na bazos, jednak tech felicii pikapu moc neni, a vse je v takovem stavu ze se nemuzou rovnat tomu memu co mam.
Az se divim ze tady co jezdim na Ukrajine kde vsude a to auto jezdi, a vypada, a ty co jsou v inzerci tak u nas jezdi na normalnich silnicich a podivej co nabizeji za srot.
Takze mozna ten svuj pikap opucuju a jeste pojezdi.
clovece, felicia to je asi posledni auto v CR ktere bylo kvalitne vyrobeno.
Jedna chyba co byla ve vyrobe, ze nedelali karoserii v pozinku, a druha chyba byla ze se v 2001 roce ukoncila jejich vyroba.
Ja ti povim. Co ja s tou felicii se tady navyvadel, to by nevydrzela zadna pickup konkurence!
Cesty vseho druhu, pocinaje asfaltkami ktere jsou tady v ruznorodem stavu, pres lesni, polni a dalsi ucelove cesty na stavbach, v lomech a piskovnach...slovem ten pikapek si tady te Ukrajiny uzil.
Tady na tech Karpatech, leto, zima, po cestach necestach, clovece, ja ti povim ten nas cesky automobilovy prumysl asi lepsi auto nevymyslel a nevyrobil!
Jezdit tady, v lete kdy je ve stinu 40 a v zime vali -30, kde se silnice neudrzuji, v odlehlych mistech kde i v lete mistni moc nejezdi.
Fatky z minuleho leta,
a fotky ted pred dvema tydny na tom samem miste!
Auto pro vse! Do prace i do mesta, do kostela i k rece odpocinku!
Drzi to porad, staci otocit klicem a proste jedes, zere to hovno par litru nafty, motor drzak, ten znese asi vse, hnaci agregaty to same, akorat ta kastle co mne sere!
Ja uvazoval a uvazuju zamenu, ja myslim smerem VW Caddy, no jak mne tady kluci povidali a jak rikal Pavel Sebek VW Caddy to pro mne nebude auto od ktereho muzu ocekavat toto co od felicie.
A kdyz se na tu svoji felicii divam, si myslim jo, dobry auto, ale uz ma svoje za sebou, kazdy den sleduju inzerci zda-li nekdo nehodi do placu k prodeji neco pekneho, ale jak tak vidim ten srot co nabizeji, tak to ta moje felicie si zaslouzi renovaci a at jezdi dal, pak si z ni udelam pamatnik!
Nejtezsi co jsem s ni vozil material, zelenina ovoce to bylo tak na tech 700-750 kg zatizeni, ty pneumatiky na tatry co vozim to guma ma 78 kg, vleze se jich 5 ve stoje, a jinak hovadiny.
Vozim s nim vse, drevo materialy, potraviny, pneumatiky, kdy je potreba tak i zajistuji servis pro zemedelskou a lesni techniku, slouzi to jako odtahovka, a jeste potrebuji do mesta tak mne to prdel odveze jako osobak, to same jit na reku tak si do nej nahazu gril, a veskere hovadiny k tomu, maso, chleba, flasky s pitim a jedu!
Kdysi byl zasopis "zapisnik" tam byla na prvni strane porad "zname rika svet" reportaz o nasich vyrobcich ktere se dobyli ve svete uznani, a dneska kdyby neco takoveho bylo, tak Skoda Felicia si toto uznani zaslouzi!
Jedna chyba co byla ve vyrobe, ze nedelali karoserii v pozinku, a druha chyba byla ze se v 2001 roce ukoncila jejich vyroba.
Ja ti povim. Co ja s tou felicii se tady navyvadel, to by nevydrzela zadna pickup konkurence!
Cesty vseho druhu, pocinaje asfaltkami ktere jsou tady v ruznorodem stavu, pres lesni, polni a dalsi ucelove cesty na stavbach, v lomech a piskovnach...slovem ten pikapek si tady te Ukrajiny uzil.
Tady na tech Karpatech, leto, zima, po cestach necestach, clovece, ja ti povim ten nas cesky automobilovy prumysl asi lepsi auto nevymyslel a nevyrobil!
Jezdit tady, v lete kdy je ve stinu 40 a v zime vali -30, kde se silnice neudrzuji, v odlehlych mistech kde i v lete mistni moc nejezdi.
Fatky z minuleho leta,
a fotky ted pred dvema tydny na tom samem miste!
Auto pro vse! Do prace i do mesta, do kostela i k rece odpocinku!
Drzi to porad, staci otocit klicem a proste jedes, zere to hovno par litru nafty, motor drzak, ten znese asi vse, hnaci agregaty to same, akorat ta kastle co mne sere!
Ja uvazoval a uvazuju zamenu, ja myslim smerem VW Caddy, no jak mne tady kluci povidali a jak rikal Pavel Sebek VW Caddy to pro mne nebude auto od ktereho muzu ocekavat toto co od felicie.
A kdyz se na tu svoji felicii divam, si myslim jo, dobry auto, ale uz ma svoje za sebou, kazdy den sleduju inzerci zda-li nekdo nehodi do placu k prodeji neco pekneho, ale jak tak vidim ten srot co nabizeji, tak to ta moje felicie si zaslouzi renovaci a at jezdi dal, pak si z ni udelam pamatnik!
Nejtezsi co jsem s ni vozil material, zelenina ovoce to bylo tak na tech 700-750 kg zatizeni, ty pneumatiky na tatry co vozim to guma ma 78 kg, vleze se jich 5 ve stoje, a jinak hovadiny.
Vozim s nim vse, drevo materialy, potraviny, pneumatiky, kdy je potreba tak i zajistuji servis pro zemedelskou a lesni techniku, slouzi to jako odtahovka, a jeste potrebuji do mesta tak mne to prdel odveze jako osobak, to same jit na reku tak si do nej nahazu gril, a veskere hovadiny k tomu, maso, chleba, flasky s pitim a jedu!
Kdysi byl zasopis "zapisnik" tam byla na prvni strane porad "zname rika svet" reportaz o nasich vyrobcich ktere se dobyli ve svete uznani, a dneska kdyby neco takoveho bylo, tak Skoda Felicia si toto uznani zaslouzi!
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
No nevim, já tedy vozům s postřelenou slepicí ve znaku nikdy neholdoval. Já měl vždy jen žigulíky. Feldy jsem vyzkoušel dvě, ten pick-up a pak jednu pekelně olítanou benzínovou 1,6ku. Ta alespoň docela jela. Mně osobně se na feldách líbilo nejvíce to, že jsem s nimi zacházel podle toho, že mi bylo fuk, jestli se jim něco stane nebo ne. Na tý 1,6ce kombiku jsme vezli třeba pramici na střeše bez zahrádky a podobné vylomeniny . A na tom pick-upu jsem se v podstatě ve 14 učil po Praze řídit .
Jo abych nezapomněl, především mí felda hnanou špatnou nápravu
Jo abych nezapomněl, především mí felda hnanou špatnou nápravu
Ja zacinal tenkrat take zigulikama v te dobe to bylo na nasich silnicich letadlo.
U nas se vyrabela Skoda 105 a 120 pak modernizovana 125 a 130, Skoda GARDE a Skoda Rapid a to zrovna nebylo nic moc. Hlavne ty zimni starty.
A co se k nam dovazelo tak Trabant, Wartburg, Zastava, Ziguli a jeste neco malo navic.
Ty ziguliky ty byly tankrat zihadla tak to jo.
Ja mel VAZ 2101 pak jsem si poridil VAZ 2106, dale VAZ 2107 a nakonec jsem mel VAZ 2105.
No tenkrat v tech 90-ych rokach jak ja uz delal v Kazachstanu s karosama, bylo potreba resit dovoz nahradnich dilu, a zrovna se zacali delat favority pickup tak ja si na tu praci poridil prvni pickup to byl favorit a osobak tak to jsem si vzal uz pak kratkou felicii, favorit jak svoje odjezdil se prodal a ja si vzal uz se vyrabeli tak ja si vzal felicii pikapa. To byly benzinova auta tady na vychode tenkrat nafta stala za hovno, proto auto na benzin bylo podstatne lepsi.
Co jsem se tenkrat navyvadel jak s favoritem tak i s felicii v tech poustich Kazachstanu, favorit ten se sem tam i kurvil ale zase skoro vse do nej pasovalo od VAZ 2108, VAZ 2109, VAZ 21099 takze vse bylo opravitelne.
Felicie uz toho vydrzela podstatne vic, a tak se ani nekurvila, akorat co jsem menil tak predni klouby a to jsem je daval z VAZ 2109 akorat to chtelo odbrousit tu objimku a tak byl jako original.
A tak se mne ta felicie zalibila, to byl kurva drzak, pekelny stroj! Co jsem do ni ladoval tak i 800 kg, lital jsem s ni kde se dalo, takze ja s nima byl maximalne spokojen.
Naftovou 1,9D to uz jsem si vzal zacatekem noveho stoleti kdy jsem uz byl doma a vic jsem jezdil tady.
Mel jsem jednu predelanou na turbo, u te felicie nevydrzela prevodovka ta se mne rozpadla v Berline jak jsem se vracel z Hamburgu.
A tady ten "traktor" tak ten je fakt nezmar!
Vcera vecer ja si zajel na benzinku pro cigara, a tak jedu Minajskou ulici tech 50-60 km/hod tam je dobra silnice, a tak si jedu ten pikap si pekne jede, ja si myslim, podivej kurva jeden, nalital 300 tisic a to auticko si jen tak spiva!
Jeste je v dobre kondici kdyz si to tak vemu, co tady nekdy si zazavodim se zigulikama, tak na tu felicii 1,9D ma takovy VAZ 2107 co delat aby mne dohonil, chytnul.
Jinak u te me felicie tech nedostatku ani moc neni, nejak mne to spatne startuje kdyz je nahraty motor a venku jsou ted horka, chces nastartovat tak motor se protoci 20x az pak naskoci a z vyfuku jde bilej dym prochlastanej naftou. Jinak starty bez problemu i v zime pri -30. Spojka zacina proklouzavat tak to chce vymenit lamelu, ted mne zase zacala spatne radit 1-2 a 5-ka ze spateckou ta kulisa nebo jak je to reseno je sezrana. A karoserie. Zaklad je zdravej akorat venkovni plechy, predni maska je rezata ale ta neni moje, tu jsem daval po nehode kdy jsem srazil srnu tak tu jsem dal z jine felicie. Predni blatniky chyta rez, prahy pravej rezatej, a levej ten jsem nedavno dokurvil v lese. Zadni blatniky uz je to take zacina chytat, vntrni byly vyvareny ale kdyz uz delat tak udelat vse vcetne vymeny podlahy v nakladovem prostoru. Ten propocenej a proprdenej interier zabetonovanej prachem to by chtelo vyskubat ty koberce, strop a tapacir a dat novy, u ridice sedacka ta je jednak prosezena a uz je i prodrany potah.
Dat mu obuti, udelat esteka a emise a muze jezdit dal.
U nas se vyrabela Skoda 105 a 120 pak modernizovana 125 a 130, Skoda GARDE a Skoda Rapid a to zrovna nebylo nic moc. Hlavne ty zimni starty.
A co se k nam dovazelo tak Trabant, Wartburg, Zastava, Ziguli a jeste neco malo navic.
Ty ziguliky ty byly tankrat zihadla tak to jo.
Ja mel VAZ 2101 pak jsem si poridil VAZ 2106, dale VAZ 2107 a nakonec jsem mel VAZ 2105.
No tenkrat v tech 90-ych rokach jak ja uz delal v Kazachstanu s karosama, bylo potreba resit dovoz nahradnich dilu, a zrovna se zacali delat favority pickup tak ja si na tu praci poridil prvni pickup to byl favorit a osobak tak to jsem si vzal uz pak kratkou felicii, favorit jak svoje odjezdil se prodal a ja si vzal uz se vyrabeli tak ja si vzal felicii pikapa. To byly benzinova auta tady na vychode tenkrat nafta stala za hovno, proto auto na benzin bylo podstatne lepsi.
Co jsem se tenkrat navyvadel jak s favoritem tak i s felicii v tech poustich Kazachstanu, favorit ten se sem tam i kurvil ale zase skoro vse do nej pasovalo od VAZ 2108, VAZ 2109, VAZ 21099 takze vse bylo opravitelne.
Felicie uz toho vydrzela podstatne vic, a tak se ani nekurvila, akorat co jsem menil tak predni klouby a to jsem je daval z VAZ 2109 akorat to chtelo odbrousit tu objimku a tak byl jako original.
A tak se mne ta felicie zalibila, to byl kurva drzak, pekelny stroj! Co jsem do ni ladoval tak i 800 kg, lital jsem s ni kde se dalo, takze ja s nima byl maximalne spokojen.
Naftovou 1,9D to uz jsem si vzal zacatekem noveho stoleti kdy jsem uz byl doma a vic jsem jezdil tady.
Mel jsem jednu predelanou na turbo, u te felicie nevydrzela prevodovka ta se mne rozpadla v Berline jak jsem se vracel z Hamburgu.
A tady ten "traktor" tak ten je fakt nezmar!
Vcera vecer ja si zajel na benzinku pro cigara, a tak jedu Minajskou ulici tech 50-60 km/hod tam je dobra silnice, a tak si jedu ten pikap si pekne jede, ja si myslim, podivej kurva jeden, nalital 300 tisic a to auticko si jen tak spiva!
Jeste je v dobre kondici kdyz si to tak vemu, co tady nekdy si zazavodim se zigulikama, tak na tu felicii 1,9D ma takovy VAZ 2107 co delat aby mne dohonil, chytnul.
Jinak u te me felicie tech nedostatku ani moc neni, nejak mne to spatne startuje kdyz je nahraty motor a venku jsou ted horka, chces nastartovat tak motor se protoci 20x az pak naskoci a z vyfuku jde bilej dym prochlastanej naftou. Jinak starty bez problemu i v zime pri -30. Spojka zacina proklouzavat tak to chce vymenit lamelu, ted mne zase zacala spatne radit 1-2 a 5-ka ze spateckou ta kulisa nebo jak je to reseno je sezrana. A karoserie. Zaklad je zdravej akorat venkovni plechy, predni maska je rezata ale ta neni moje, tu jsem daval po nehode kdy jsem srazil srnu tak tu jsem dal z jine felicie. Predni blatniky chyta rez, prahy pravej rezatej, a levej ten jsem nedavno dokurvil v lese. Zadni blatniky uz je to take zacina chytat, vntrni byly vyvareny ale kdyz uz delat tak udelat vse vcetne vymeny podlahy v nakladovem prostoru. Ten propocenej a proprdenej interier zabetonovanej prachem to by chtelo vyskubat ty koberce, strop a tapacir a dat novy, u ridice sedacka ta je jednak prosezena a uz je i prodrany potah.
Dat mu obuti, udelat esteka a emise a muze jezdit dal.
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Tak ona vůbec 07ka moc nejede, je tam zbytečky ten karb. s podtlakem, to už má zybtečně kultivovaný chod, já mám na 06ce ještě Starého Webera a ten dopřává motoru tu správnou porci paliva . Jinak kamarád co má 01ku do ní dal žigulácký motor 1,7 se vstřikováním, předělal to na karbec s rozdělovačem, osadil Weberem a je to něco neskutečného, jede to jak sviňa
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host