Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine
Ano tak tomuto se na Evropském poháru říká závod do vrchu. https://www.youtube.com/watch?v=7JjFUb1meLw
Pro srovnání u nás https://www.youtube.com/watch?v=7f3h1WIFoso Proč mi přijde, že ta evropská úroveň spočívá jen v hnidopišství komisařů a finanční náročnosti?
Pro srovnání u nás https://www.youtube.com/watch?v=7f3h1WIFoso Proč mi přijde, že ta evropská úroveň spočívá jen v hnidopišství komisařů a finanční náročnosti?
Filip Nikl
Dovoľte, aby som sa s vami podelil o moje dojmy z S4, 2014 - po teraz. TP - čka štandardne dobré, chlapi sa neboja, autá výborne pripravené, zvlášť Zlobr. Koniec koncov nepamätám si slabého šoféra na TP - čku....okrem Psycha samozrejme. Sklopky 6x6 jednoznačne vedie Radek Malinský, ktorý je obutím a výkonom pred všetkými, len tie poloosy... Poľské posádky majú špičkové autá, ale ešte ich nevedia používať. Gumy majú kvôli svetlej výške nafúkané príliš natvrdo. V Mohelnici to auto pôsobilo ako drevo, čo sa kotúľa zo schodov. Príliš sa predvádzajú, chcú ukázať, že na to majú - nečudujem sa pred toľkými skúsenými borcami z TT ČR. Keď vychytajú muchy, budú dobrí. Ural klasická zábava, najmä keď mu v najväčšom kopci vyletí vrchnák z expanzky, voda sa leje po korbe a diváci skandujú...Mojím favoritom ostáva Kocourek. VVN 6x6, V12 2x turbo na 16 - kach ruských gumách je podľa môjho názoru to naj, čo do tejto kategórie možno použiť. Na mäkko nafúkané gumy s vysokým profilom poskytujú autu trakciu a možnosti pohybu, ktoré ostatné autá nemajú. V Mohelnici chýbal Staněk, neviem akú má formu. S tým predraženým "sériovým" autom sa asi zle ani jazdiť nedá. Ešte na záver dodám, že je škoda, že Rasťo z SK (815 8x8) nechodí na viac závodov...
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Jarda Kocourek je dobrej pilot ale VVNka neni nic moc. Je tam problém ten přední převis kabiny a vůbec težkej předek (motor, střední kabina atd. všechno na předku). Kola fajn. Motor maj sice oturbenej ale zrovna jemu moc nechodí - oproti atmosféře tam neni skoro rozdíl. Momentálně je špička sklápěčka 6x6 - je to lehký, výborný nájezdový úhly, obratný. V10 je sice taková chcíplejší ale s turbem má dostatečný výkon. Problém je, že se to chytá za rouru, ale ty výhody převažují. Jinak mě osobně se líbí TP Míry Frice. Maj tam supr motor a vůbec to maj tak nějak vyladěný. Adam Staněk zatím letos nestartoval, nemám o něm zprávy.
Filip Nikl
Vyššia váha vpredu tomu autu pomáha ku vyššej stabilite. Vo väčšine prípadov mu previs nezavadzia, i keď tak to potlačí. Myslím, že keby to malo kabínu nad nápravou ako Staněk, už by to nemalo tie vlastnosti. Takto to v teréne krásne kráča. A ako som písal...sklopka je tvrdá ako kosť, možno je to aj pneumatikami, ale nepáči sa mi ako to v teréne poskakuje.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
My pictures from Dreis-Brück: http://alexmiedema.nl/2015/08/02/truck- ... 015-actie/
Sorry, I don't speak your language, but I do speak English and a bit German.
All my truckpictures are at http://www.truckfan.nl/
All my truckpictures are at http://www.truckfan.nl/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti