Stránka 1 z 2

Scania 6x2 480 2011

Napsal: pát kvě 20, 2016 9:43 pm
od vašek
zná ji tady někdo? měla by být od Brna, 9/2011, 6x2, 480, E5, retarder, střešní klima, 560 najeto, opticruise




Obrázek

Napsal: úte čer 07, 2016 9:15 am
od vašek
moje první Scania, tak uvidíme jaká bude spokojenost

Napsal: úte čer 07, 2016 5:48 pm
od Venca R
Tak ať šlape

Napsal: úte čer 07, 2016 5:51 pm
od Trneček
Co za tím budeš tahat že 6x2?

Napsal: úte čer 07, 2016 5:57 pm
od Venca R
Železo, dlažbu, totok, tamto, píčoviny, pštrosa :-). Jezdí jen po vnitru tak může ládovat na 48 tun

Napsal: úte čer 07, 2016 8:01 pm
od vašek
železo hlavně, občas teleskop plato a nějaký ten nadměr

Napsal: sob črc 02, 2016 9:24 pm
od vašek
dám nějaký postřehy ala Scania


značkový servis napoprvé úplně nezabodoval, malinko vlhko mezi motorem a převodovkou ale olej nekape, servis tvrdí určitě vyměnit gufera převodovky případně setrváku, tak ok, k tomu následně výměna spojky, motor oleje, kladky- řemen, nový softwér řazení.

po třech dnech po opravě teče z převodovky olej, tak reklamace, oprava, teď už snad dobrý.

oproti premku 6x2 440 dxi silnější motor, retarder, nezavislá klima, serepetičky display, hodnocení řidiče, váhy, potud dobrý

automat, pedál spojky to nic moc, otravuje to, auto je dost tvrdý, krišot byl pohodlnější prý, studený motor taky žádná velká kultura

zatím mi teda přijde že krišot odedře to samý za daleko míň peněz

spotřeba zatím srovnatelná s Rencky akorát nemusím kupovat adblue

Napsal: ned črc 03, 2016 2:51 pm
od Tudle
Už jsem viděl v Odrách s modrým Bergrem? Naživo hezčí než z fotky.

Napsal: ned črc 03, 2016 3:06 pm
od Venca R
Studenej motor u Scanie není ani závada ani nekultura, je to prostě vlastnost. Spotřeba půjde trochu dolů, až si na to hoch zvykne, pokud teda bude chtít. Pokud se rozhodl, že je to auto napíču, tak nepomůže ani svěcená voda

Napsal: ned črc 03, 2016 3:49 pm
od vašek
Jj jel přes Odry.

Je brzy hodnotit, uvidím za rok za dva kolik bude oprav ve srovnání s renaulty

Napsal: stř zář 07, 2016 5:08 pm
od vašek
tak máme za sebou první odtah, z ničeho nic auto hlásí milion všemožných závad, nouzák, ještě to chvíli jede, cca 50km, pak konečná, do servisu zbává 20km, tak odtah




ve scanii poměrně rychle opraveno, nefunkční koordinační jednotka, ta co sbírá data od ostatních jednotek

oprava cca 35tis, žádná láce......

mimochodem před týdnem mi na magnumu 2008 odešla řídící jednotka motoru /vyvolávačka v servisu 90tis, dostanem se asi k 60/ v PL není, divný číslo má........

a v lednu jednotka na premku 2006 tu sem naštěstí sehnal v PL za 10, i tak dvouměsíční peripetie, shánění, servis, diagnostika, výměna svazků, celkem 70tis cca


no a jezdi pak za 30kč/km že??? :idea:

křápy jsou to všechno, ať je to jakákoliv značka, po třech letech zahodit :D

Napsal: pon led 09, 2017 5:23 pm
od vašek
skanča 2011, 590 najeto, auto špatně startuje, pod -8 už horor, takže dnes servis, 4 vstřikovače kaput, dva ještě v normě, cena za kus po slevě 13500 :shock:

skanča teda žere nejmíň, ale má asi nejdražší provoz

začínám mít čím dál víc rád Renaulty :D

Napsal: pon led 09, 2017 6:44 pm
od TeSi
A to jsi ještě nezkusil Ivetu, tam ten servis stojí podobně jako Liazka :lol: Vstřik origo nový 6000 Kč, kotouč 1600 Kč atd. Když scháním něco na Renaulta (mluvím teda o DCi, aby bylo jasno), tak se mi protáčí panenky jaká to je oproti Italovi palba :shock: a navíc dostupnost na prd...co mám na italského hřebce v blbé Kellyně do druhého dne, u Reného čekám 3 dny.

Napsal: pon led 09, 2017 6:48 pm
od M.Z.
Jestli hodláš auto ještě chvilku držet, vyměnil bych všechny vstřiky. S vyměňováním jednotlivých vstřiků, nemám dobrou zkušenost.
Je fakt, že Magnum měl v 650t vstřikování v pohodě. Leju aditiva.

Napsal: pon led 09, 2017 7:02 pm
od vašek
no já mám na dxi premku přes 800 a trysky nic


dvě trysky jsou ještě dobrý dle technika, výměna příště až se z toho trochu oklepu / zjišťoval jsem repase oprava neoprava cca 3tis ks do dvou dnů, nebo nějaké dvouleté zánovní 7tis ks, ale nakonec sem se rozhodl pro origo nové, s tím že teď 4 špatné a zbytek příště

zatím teda scania pro mě celkem rozčarování, jako jede to pěkně, žere málo, ale servis to je raketa peněz za cokoliv


prosakuje hadice sklápění kabiny, vyvolávačka 7 tis :shock: a tak by se dalo pokračovat asi pořád