Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
jojo, fofrklacek pomalu vymírá....
už jsem se párkrát setkal s tím že manuálem řidič nechce jezdit
no a další level je že automatem se spojkou taky ee.. ...... takže to vypadá do budoucna jedině na full automat, l tomu časem autonomní řízení aspoň na dálnici, ale na peníze mi samozřejmě nešahejte, někdo to musí dozorovat přece
už jsem se párkrát setkal s tím že manuálem řidič nechce jezdit
no a další level je že automatem se spojkou taky ee.. ...... takže to vypadá do budoucna jedině na full automat, l tomu časem autonomní řízení aspoň na dálnici, ale na peníze mi samozřejmě nešahejte, někdo to musí dozorovat přece
u opc první vyšlápnout spojku a pak dát d !!!!! pokud ti to řadí pomalu může být problém ve vzduchu na přívodu pro převodovku, vadný snímač pod spojkovým pedálem, nebo vadný snímač otáček hřídele v převodovce, Pokud to jde špatně řadit za studena a za ohřátá převodovka řadí dobře, tak máš nejspíš hustý olej v převodovce
Za jízdy to řadí normálně, řadím stylem jak píšeš, nejdřív spojka pak D. V Brně ve Scanii mi říkali opak než ve Vizovicích což čumím že se autorizovaný servis neshodne na tak základní věci ale budiž....
Spíš mám problém že při stojícím autě dlouho trvá než tam ten kvalt po otočení do D spadne. Za studena je to tam hned, jakmile se to zahřeje tak to trvá někdy i 6 vteřin což je dlouho, opět v Brně mi bylo řečeno že je to normální(su blb? nevim ) pokud se tomu sebemíň točí kola třeba při dojíždění do křižovatky tak to tam padne okamžitě po otočení, jakmile zastavím, vyřadím a pustím spojku opětovné rozjetí je na dlouho....
Dál mi bylo řečeno že mám s předstihem řadit dopředu(opravdu su blb nebo si někdo ze mě dělá prdel????) to mám jako třeba 30 vteřin stát na spojce se zařazeným kvaltem? v servisu to měli napichlé a žádnou chybu to neukázalo, nahráli data při jízdě a poslali to do fabriky. Jestli z tama přijde vyjádření že je to normál, tudíž žádné uplatnění záruky a já si budu muset zvyknout na tuhle opravdu obtěžující vlastnost tak si celou Skániu strčte do prdele....
Spíš mám problém že při stojícím autě dlouho trvá než tam ten kvalt po otočení do D spadne. Za studena je to tam hned, jakmile se to zahřeje tak to trvá někdy i 6 vteřin což je dlouho, opět v Brně mi bylo řečeno že je to normální(su blb? nevim ) pokud se tomu sebemíň točí kola třeba při dojíždění do křižovatky tak to tam padne okamžitě po otočení, jakmile zastavím, vyřadím a pustím spojku opětovné rozjetí je na dlouho....
Dál mi bylo řečeno že mám s předstihem řadit dopředu(opravdu su blb nebo si někdo ze mě dělá prdel????) to mám jako třeba 30 vteřin stát na spojce se zařazeným kvaltem? v servisu to měli napichlé a žádnou chybu to neukázalo, nahráli data při jízdě a poslali to do fabriky. Jestli z tama přijde vyjádření že je to normál, tudíž žádné uplatnění záruky a já si budu muset zvyknout na tuhle opravdu obtěžující vlastnost tak si celou Skániu strčte do prdele....
Něco podobného jsme měli taky, dvojce a zpátečce se tam nechtělo, někdy i za jízdy to nepřeřadilo a pořád to chtělo spojku. V Modleticích to napíchli a prý je asi špatný snímač otáček, tak jsem ho koupil a vyměnil. Dělalo to pořád takže to prý asi bude v kabeláži, vyndal jsem jí, prosvítil a našel prodřené dráty. Po dvou letech začala znova zlobit, kabeláž byla Ok. Dělali to dvě vzduchové cívky, jedna dlouho vypouštěla vzduch a druhá ho pouštěla jak se jí chtělo. Byla to Euro3, poprvé měla najeto okolo 800 000, podruhé 1 010 000km, to jsme jí měli venku a sundaný víko s řadičema, vevnitř byla jak nová, tet má 1 100 000 a řadí perfektně. Doufám že jsem to nezakřikl. Na jaře jsem dával do Chráštan na velký servis- prohlídku Euro5 a tam v rámci servisu nahráli nějaký nový softvér protože se mechanikovi zdálo že řadí pomalu a i řidič mi říkal že to prý tet řadí líp.
to mu jí opravdu měl vrazit, když ti říkal, dát nejdřív d a potom spojku, ale to je jedeno, 6 sekund to trvat nemá, může to dělat i špatně vystavující spojka, zkus párkrát za sebou vyšlápnout spojku ( jako bys jí chtěl našlapat při odvzdušňování ), a pak ji podrž a dej d pokud tam padne hned budeš mít zřejmě problém ve špatně vystavující spojce i když zabírá v půlce . a ještě jeden dotaz, nehrabal se někdo v převodovce, neměl ji někdo rozebranou, pokud ano, může to dělat i špatné předpětí na ložiskách v převodovce už jsem se s tím taky setkal
jinak tomu řazení, u dvoupedálové scanie při navolení d se automaticky vystaví jako první spojka a potom to tam dá rychlost, z toho vyplívá, že nejdřív spojka a potom d, nevím kdo by to dělal obráceně a nechápu jak ve značkovém tui může někdo říct z mého pohledu takovou blbost ( i když dneska věřim už všemu )
jinak tomu řazení, u dvoupedálové scanie při navolení d se automaticky vystaví jako první spojka a potom to tam dá rychlost, z toho vyplívá, že nejdřív spojka a potom d, nevím kdo by to dělal obráceně a nechápu jak ve značkovém tui může někdo říct z mého pohledu takovou blbost ( i když dneska věřim už všemu )
Rekl bych ze normalni to nebude, ja jezdil ve svedsku v -33st a akorat sla hure seslapnout spojka pri zastaveni pred branou nakladky kde vysel borec v tricku a smal se mi kdyz videl jak jsem zmrzlej.
Asi bude zalezet na vice faktorech nez je jenom mraz, celkovy stav prevodovky, stav oleje v ni, stav kapaliny v posilovaci apod., staci trocha vody a muze to delat bordel.
Edit: kdyz si tak vzpominam tak pres zimu mi to taky obcas nechtelo preradit u nizkych kvaltu, vetsinou 2st.>3st., ale vsechno bez kopancu, ale stejne jsem to tam klepal rucne abych ji holku studenou moc nevytacel.
Asi bude zalezet na vice faktorech nez je jenom mraz, celkovy stav prevodovky, stav oleje v ni, stav kapaliny v posilovaci apod., staci trocha vody a muze to delat bordel.
Edit: kdyz si tak vzpominam tak pres zimu mi to taky obcas nechtelo preradit u nizkych kvaltu, vetsinou 2st.>3st., ale vsechno bez kopancu, ale stejne jsem to tam klepal rucne abych ji holku studenou moc nevytacel.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů