Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Tak já jsem poslední tři dny už nemohl z důvodu nepřítomnosti sledovat "v přímém přenosu", tak mě ty události (odstoupení Villagry, problém van Genugtena a hlavně kardan Martina Kolomého) v posledních dnech trochu překvapily. Ale myslím, že jubilejní 40. ročník se na rozdíl od těch minulých podařil. Ale kdyby organizátory nepustilo na své území Peru, možná by to bylo, jako minulé roky, jubilejní, nejubilejní.
Co se týče výsledků, tak myslím, že bychom se z nich měli radovat nebo alespoň je vzít, tak jak se podařily a ne je kritizovat, protože tím potvrzujeme to, co jsem kdysi četl v jednom novinovém článku (a netýkal se motorsportu), že Češi jsou nevděční fanoušci. Když se daří, tak plácání po ramenou, když se nedaří tak nekompromisní kritika. Ty dva předchozí odjeté jubilejní ročníky byly pro nás úspěšné, tak jsem tajně doufal, že i tento by pro nás mohl být příznivý (když se Martin Macík ml. dostal na 3. místo, tak ještě víc), ale i tak jsem si to užil a jsem za za naše výsledky rád.
Chtěl bych také nesouhlasit s hodnocením Liazu týmu BSR, jako například: kamion Franta s libereckou boudičkou (ty kabiny se vyráběly v Holýšově), pseudoLiaz, falešný Liaz, atd. Jak by se ten vůz měl asi jmenovat ? Podle konstruktéra jako ve formuli 1 (Brabham, Tyrrell, Prost, Brawn) ? To snad ne. Je to prostě kamion Liaz postavený podle platných předpisů a tak jako jsou ve fotbale sparťani a slávisti, tak mezi dakaristy jsou pořád tatrováci a liazáci. A snad to tak ještě nějaký pátek zůstane.
Co se týče výsledků, tak myslím, že bychom se z nich měli radovat nebo alespoň je vzít, tak jak se podařily a ne je kritizovat, protože tím potvrzujeme to, co jsem kdysi četl v jednom novinovém článku (a netýkal se motorsportu), že Češi jsou nevděční fanoušci. Když se daří, tak plácání po ramenou, když se nedaří tak nekompromisní kritika. Ty dva předchozí odjeté jubilejní ročníky byly pro nás úspěšné, tak jsem tajně doufal, že i tento by pro nás mohl být příznivý (když se Martin Macík ml. dostal na 3. místo, tak ještě víc), ale i tak jsem si to užil a jsem za za naše výsledky rád.
Chtěl bych také nesouhlasit s hodnocením Liazu týmu BSR, jako například: kamion Franta s libereckou boudičkou (ty kabiny se vyráběly v Holýšově), pseudoLiaz, falešný Liaz, atd. Jak by se ten vůz měl asi jmenovat ? Podle konstruktéra jako ve formuli 1 (Brabham, Tyrrell, Prost, Brawn) ? To snad ne. Je to prostě kamion Liaz postavený podle platných předpisů a tak jako jsou ve fotbale sparťani a slávisti, tak mezi dakaristy jsou pořád tatrováci a liazáci. A snad to tak ještě nějaký pátek zůstane.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Své hodnocení (zatím jenom obecné, k posádkám se možná vyjádřím později), jsem si vyvěsil na svůj facebookový profil...
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Jo, tohle mi připadalo vždycky extrémně imbecilní. "Není to Tatra, tak tomu nebudu fandit", případně dosaďte [vzduchem chlazený/česká posádka/nabarvený na oranžovo]
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Kvalitní čteníJiří Vintr píše: ↑sob led 20, 2018 10:39 pmSvé hodnocení (zatím jenom obecné, k posádkám se možná vyjádřím později), jsem si vyvěsil na svůj facebookový profil...
Fuck off Buggyra
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Aleš 400: hezky napsáno...
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Hlavně že ty osobáky jsou kusy, který si koupíš v AAA...
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Z Kopřivnice taky jede jenom roura a nic víc. Prostě takový je vývoj Dakaru, kdo chce jet se sériovým autem, ten musí na AER.
!LIAZ 4life!
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
S Jirkou jsou ozvěny vždy super, akorát jsem se těšil na pěkné shrnutí kamionové kategorie a paradoxně na ni vyšlo nejméně času
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Timy: A co je prosím tě sériového na autech na AER?
Je to naprosto to samé jako na Dakaru. Tatra Tomáše Tomečka je taky speciál. Myslíš, že má třeba sériové nápravy? Kdepak. To nemá nikdo. Zrovna tak jako Buggyra má zvětšené odklony na předku. I Vendova Dakarka to má. Akorát ne tolik, takže to není vidět. Motor je jen jeden. Rám udělaný na míru. Převody, většinou to bývá udělané na sytém želva/zajíc ale sestup je tam z 14 - kvaltu. Tato kombinace v sérii také není. Určitě má jinou spojku. Ano je tam větší míra sériovost, ale stejně je to poskládané tak, aby to mohlo závodit a ne vozit písek.
Ta sériovost je víceméně to je marketingové tvrzení.
Je to naprosto to samé jako na Dakaru. Tatra Tomáše Tomečka je taky speciál. Myslíš, že má třeba sériové nápravy? Kdepak. To nemá nikdo. Zrovna tak jako Buggyra má zvětšené odklony na předku. I Vendova Dakarka to má. Akorát ne tolik, takže to není vidět. Motor je jen jeden. Rám udělaný na míru. Převody, většinou to bývá udělané na sytém želva/zajíc ale sestup je tam z 14 - kvaltu. Tato kombinace v sérii také není. Určitě má jinou spojku. Ano je tam větší míra sériovost, ale stejně je to poskládané tak, aby to mohlo závodit a ne vozit písek.
Ta sériovost je víceméně to je marketingové tvrzení.
Filip Nikl
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Hodte nekdo prosim odkaz na clanek Jirky Vintra, ja se bez uctu na FB k nemu z jeho hlavni stranky nedostanu.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Letošní Dakar bylo opravdu radost sledovat. Je škoda, že opět Aleš s Kolomajzem nenaplnili očekávání. Trošku mám strach, aby to Aleše nezlomilo. No uvidíme co bude dál. Každopádně už nejspíš dále neuvidíme ve startovním poli Machuse a Pabišku.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Přidávám se k prosbě o link.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti