Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
- zdenekjihlava
- Příspěvky: 1569
- Registrován: sob zář 04, 2010 10:53 am
- Bydliště: jihlava
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Robur x Ifa
Je to tak, jak uvádí Mirazapletal.
Robury (1960-1991), následníci Granitů (1930-1956) a Garantů(1956-1961) se vyráběly v továrně v Zittau, jen některé některé nástavby jinde. Například hasičské nástavby v Görlitzu, žebříky v Löbau, víceúčelové nástavby v Halle. Nosnost Roburů byla 1800 až 3100 kg dle typu a provedení.
Původně soukromá továrna Phänomen-Werke Gustav Hiller A.G.Zittau (později VEB ROBUR-Werke Zittau) byla v roce 1948 začleněna do koncernu IFA.
Domnívám se, že Ify W 50L (1965-1990) a L60 (1986-1990) se vyráběly v továrně v Ludwigsfelde. Nosnost měly 5300 a 6000 kg.
Robury (1960-1991), následníci Granitů (1930-1956) a Garantů(1956-1961) se vyráběly v továrně v Zittau, jen některé některé nástavby jinde. Například hasičské nástavby v Görlitzu, žebříky v Löbau, víceúčelové nástavby v Halle. Nosnost Roburů byla 1800 až 3100 kg dle typu a provedení.
Původně soukromá továrna Phänomen-Werke Gustav Hiller A.G.Zittau (později VEB ROBUR-Werke Zittau) byla v roce 1948 začleněna do koncernu IFA.
Domnívám se, že Ify W 50L (1965-1990) a L60 (1986-1990) se vyráběly v továrně v Ludwigsfelde. Nosnost měly 5300 a 6000 kg.
- zdenekjihlava
- Příspěvky: 1569
- Registrován: sob zář 04, 2010 10:53 am
- Bydliště: jihlava
Kultovní auta
Zdravím,
v kolekci automobilů "Kultovní auta ČSSR" vyšlo č.111 věnované Roburu LD 3001
v kolekci automobilů "Kultovní auta ČSSR" vyšlo č.111 věnované Roburu LD 3001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host