Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
T-810 Tactic
Zakládám téma pro náhradu T810 s kabinou Renault, tedy T810 Tactic s kabinou odvozenou z Tatry Force
Re: T-810 Tactic
..
Naposledy upravil(a) TATRA8X8 dne úte zář 25, 2018 7:14 pm, celkem upraveno 1 x.
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-810 Tactic
vyzera to hmmmm....
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: T-810 Tactic
A ta kabina bude i v civilním sektoru?? Nebo budou mít případní kupci
na výběr?
na výběr?
Re: T-810 Tactic
Civil už dávno není a nebude.
Re: T-810 Tactic
To že civilní verze není a nebude je podle mého názoru škoda. Pokud by to zvládli cenově, tak ten vůz i v civilním provedení potenciál určitě má.
Chápu, že je tam snaha o co největší unifikaci jednotlivých modelových řad a snížení počtu externích dodavatelů, ale ta kabina se na ten vůz střední kategorie nehodí. Jak píše Peter, vypadá to hmmmm... Motor zůstal stejný ? Logičtější by mi přišlo, kdyby použili kabinu Avia řady D a motor Cummins.
Chápu, že je tam snaha o co největší unifikaci jednotlivých modelových řad a snížení počtu externích dodavatelů, ale ta kabina se na ten vůz střední kategorie nehodí. Jak píše Peter, vypadá to hmmmm... Motor zůstal stejný ? Logičtější by mi přišlo, kdyby použili kabinu Avia řady D a motor Cummins.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Re: T-810 Tactic
Důvodem je hlavně špatná spolupráce s Francouzi.
Civil není, protože 1. nebyla T810 nikdy v E6 a 2. nejsou kupci, nebyl zájem. Nemá prostě smysl investovat do něčeho, co se neprodá jen proto, že by se to někomu na fóru mohlo líbit. Kdo z vás by si tu T810 v civilu koupil, kdyby ta verze existovala? Kolik kusů by se muselo prodat, aby investice do vývoje a výroby civilní verze v E6 se vrátila? To je prostě čistá ekonomika!
Na té T810 není změněná jen kabina, ale vše, co bylo od Renaultu.
Civil není, protože 1. nebyla T810 nikdy v E6 a 2. nejsou kupci, nebyl zájem. Nemá prostě smysl investovat do něčeho, co se neprodá jen proto, že by se to někomu na fóru mohlo líbit. Kdo z vás by si tu T810 v civilu koupil, kdyby ta verze existovala? Kolik kusů by se muselo prodat, aby investice do vývoje a výroby civilní verze v E6 se vrátila? To je prostě čistá ekonomika!
Na té T810 není změněná jen kabina, ale vše, co bylo od Renaultu.
Re: T-810 Tactic
Vítám, že skončil Rencek, nesedělo mi to... Co za nové komponenty Tatra vybrala ?
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
Re: T-810 Tactic
No a nyní v armádě x 81o. Od začátku auto pro armádu o ničem, stačilo projet pár keři a kabina s oblinami šla do pryč, samý plast. Tak nyní je to mnohem lepší cesta. Tak se zdá svítá na lepší časy.
MILDATRUCK
Re: T-810 Tactic
Motory jsou v obou Cummins a v jednom je převodovka ZF a ve druhém automat Allison...
Re: T-810 Tactic
To ISBčko s Allisonkou jí sluší a jako bonus unifikace s Patriotem.
Takže příští krok zesílené portálovky z 805?
Takže příští krok zesílené portálovky z 805?
Madness??? No, this is TATRA!!
Re: T-810 Tactic
Vůbec není pravda, že T810 jsou v armádě o ničem.
Naopak, kdyby je armáda neměla, už dávno chodíme pěšky - s 810 se, narozdíl od těžké 815 VVN/VT, dá normálně jezdit, nežere to jako tank a komfort pro řidiče i zbytek osádky je úpně někde jinde.
Naopak, kdyby je armáda neměla, už dávno chodíme pěšky - s 810 se, narozdíl od těžké 815 VVN/VT, dá normálně jezdit, nežere to jako tank a komfort pro řidiče i zbytek osádky je úpně někde jinde.
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
Re: T-810 Tactic
810 je vysoká, v kabině toho místa zas tak moc není, auto je zbytečně složité , naložené a s přívěsem tak chybí výkon. Přední část samý plast náchylný na poškození . Při průjezdu bahnitým terénem nastanou potíže s uchlazením díky zanesení prostoru mezi chladiči. Shrnuto není to špatné auto , ale rozhodně jeho trvanlivost a blbuvzdornost nikdy se nedostane na roveň toho co dokázala V3S v terénu. I průjezdnost je podstatně snížena výškou a průjezdním profilem .
MILDATRUCK
Re: T-810 Tactic
Aleš400 - seděl jsi v té kabině (Avia) někdy oproti původní T810?? Osobně nemám s "renckovou" kabinou problém, pravda, auto je trochu vyšší, ale žádná hrůza. Nakonec, i ostatní výrobci používají u vozidel určených hlavně pro logistiku víceméně sériové kabiny "plasťáky" - Iveco, Mercedes.....
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Re: T-810 Tactic
Martine problém je v tom, že tohle auto není určené pro logistiku na silnici (to je bohužel sektor, ve kterém naše armáda totálně zaspala dobu), je to primárně střední náklaďák to gěžkého terénu, takové bylo zadání. Konečně to dostane adekvátní kabinu a kvalitní motor.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů