Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Re: řada 100,110
Základ je 300, kdo ví na jakých papírech to je.
Re: řada 100,110
Příští rok budu řešit takovej malej problém na valníku. Mám tam klasickou boudu, ale někdo předemnou zmajdl roh kabiny rukou. Jelikož je kabina hodně zhnilá, napadlo nás, že by jsme tam dali kabinu jinou. Ale jde o to, jestli zase shánět 110 kabinu a nebo jde namontovat třeba 300. Dál budu měnit motor za 640, tak mě napadlo, jestli by mi Tedom byl ochotnej zvednout nosnost a hmotnost vleku? Dál jsem zjistil, že ruku mám HR8000, ale v TP je HR3001, to mám asi problém, že?
Re: řada 100,110
Jiný uložení boudy, jiný řazení a beztak ještě další věci. Podle mě se to nevyplatí.
Re: řada 100,110
Kluci koupím zadní nápravu z LIAZ 100/110 s nejrychlejším převodem (tahač, valník atd , max rychlost 112-115km/hod) případně stačí pouze diferák.
Re: řada 100,110
bomba
zajímalo by mě jak jsi nasadil ty zadní kola přes ty náboje. . . já to měl tenkrát naštětkovaný a vždy když šli kola dolů tak jsem brečel jak to odrhávalo
zajímalo by mě jak jsi nasadil ty zadní kola přes ty náboje. . . já to měl tenkrát naštětkovaný a vždy když šli kola dolů tak jsem brečel jak to odrhávalo
L I A Z 18.33 SB
Re: řada 100,110
To: 153 nepotřebuji dosáhnout nějaké závratné rychlosti (ale 110.051 mi těch 112 + - dala) ale potřebuji nejrychlejší diferák, abych si v klidu a pořádně jeden nachystal do 150tky konťasu 4x4, původně to jelo kolem 70, po výměně obou diferáků to stovku dá, ale přední je na šutr, hučí jak když startuje helikoptéra
Re: řada 100,110
Luka, děkuji, no měl jsem to vyheverovaný akorát do výšky náboje a ve dvou jsme kolo nasunuly,téměř bez škrábnutí
Re: řada 100,110
To je paráda!
Re: řada 100,110
Podľa výfuku je tam devina prevodovka?
Re: řada 100,110
Nádhera!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů