Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
první Xena?
Pokud se nepletu, tak je to jedna z prvních Liazů XENA - možná i prototyp. Který byl testován v holandsku. A teď jezdí někde tady v ČR.
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Xena a kolik jich vlastne bylo...
No, pro ujasneni v poctech asi bude nejlepsi, projdete-li si sekci rada 400 u nas na webu... je to jednodussi nez to tu rozebirat.... WWW.LIAZTRUCKS.COM a....pak se teprve ptejte...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
by bylo zbytečné on má totiž Sámer takové krásné kouzelné desky a v nich sjetiny přímo z Liazu a tam je napsáno kolik se kdy kterého typu přesně vyrobilo takže ohledně těch Xen bych věřil Samerovicuisine píše:kdybych nebyl línej jako veš tak se dokopu k tomu abych nechal projet registr vozidel ... a bylo by to tutový ...
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Psst...zadny takovy desky nemam..to sis asi spletl...petr.truck píše:by bylo zbytečné on má totiž Sámer takové krásné kouzelné desky a v nich sjetiny přímo z Liazu a tam je napsáno kolik se kdy kterého typu přesně vyrobilo takže ohledně těch Xen bych věřil Samerovicuisine píše:kdybych nebyl línej jako veš tak se dokopu k tomu abych nechal projet registr vozidel ... a bylo by to tutový ...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Vždy? v tomhle Sámerovi bezmezně věřímpetr.truck píše:by bylo zbytečné on má totiž Sámer takové krásné kouzelné desky a v nich sjetiny přímo z Liazu a tam je napsáno kolik se kdy kterého typu přesně vyrobilo takže ohledně těch Xen bych věřil Samerovicuisine píše:kdybych nebyl línej jako veš tak se dokopu k tomu abych nechal projet registr vozidel ... a bylo by to tutový ...
Já Deutz v autě mám.Když jsem ho jel kupovat něvěděl jsem co to má pod kabinou.Obcházel jsem ten pelech (kurník to je vhodnější )iterier jak po bezdomovci všechno hnus .Tlumiče, řízení,převodovka,pneu,brzdy,všechno vodlítaný.Hned jsem byl přesvědčenej že to neberu.Po nastartování motor bez váhání naskočil bylo -15 a zvuk -to tatra nebyla.Zvednu kabinu a tam krasavec jako když ho tam včera někdo namontoval(žádnej olej,očouzený výfuky,foukání hlav motoru)Ten motor rozhodnul že jsem to vzal a pak do toho investoval dalších 130tis kč.Jenomže do podvozku výroba Čr a motor dostal jen novej olej víc toho opravdu nepotřebuje.Tak je to i z Detroit.Globe-liaztrucks.com píše:No je v tom Detroit Diesel series 60. A jako s kazdym americkym motorem (viz Deutz v Tatrach) to je se servisem problem no... ale zato ti muzu rict, ze ten kdo ji vlastni ji v lasce urcite mamartin_100 píše:No pěkný to je ale slyšel sem že je dopravcí nemají moc v lásce páč to má nějakej cizí motor a po evropě na to nejsou servisy....co je na tom pravdy nevím.
Tohle auto má domov v Žatci a je stále stejné.Majitel ho chválí jezdil jen liazy 1833,1933,a Xena.tyto dny je na opravě převodovky v Plzni.Má to najeto asi 800 tis km.cuisine píše:http://sweb.cz/bentley.dominator/IMGP1784.JPG
To je ex-Tradimex.. Je tam jen par mesicu...predtim jezdila v plachte mezinarodku a nejakou dobu postavala na firemnim dvore...Karel 334 píše:Tohle auto má domov v Žatci a je stále stejné.Majitel ho chválí jezdil jen liazy 1833,1933,a Xena.tyto dny je na opravě převodovky v Plzni.Má to najeto asi 800 tis km.cuisine píše:http://sweb.cz/bentley.dominator/IMGP1784.JPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů