Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Re: TGL 12.220 vs 12.250
Označení podvozku BB - list.péra - list.péra, BL - list.péra - měchy, BLS list. péra - měchy (tahač)
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: TGL 12.220 vs 12.250
Ano čtyřválec 220tka má dvě turba.
Důležité na kvalifikovanou odpověď je vědět, kolik to auto bude vozit. Pokud víc, tak raději šestiválec 250k, z důvodu větší životnosti a s rostoucím zatížením i stejná či menší spotřeba než s 220k. Ale pokud bude vozit lehký věci (a zpátky prázdnej) a pokud bude vhodná a pěkná 220tka za dobrou cenu, tak bych se toho úplně nebál. Nicméně větší životnost bude mít šestiválec.
Důležité na kvalifikovanou odpověď je vědět, kolik to auto bude vozit. Pokud víc, tak raději šestiválec 250k, z důvodu větší životnosti a s rostoucím zatížením i stejná či menší spotřeba než s 220k. Ale pokud bude vozit lehký věci (a zpátky prázdnej) a pokud bude vhodná a pěkná 220tka za dobrou cenu, tak bych se toho úplně nebál. Nicméně větší životnost bude mít šestiválec.
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGL
Jo a jakej vlek by to mohlo/mělo časem tahat? Jednoosý tandem? Se spodním závěsem? Nebo horním (horní závěs zkracuje možnou ložnou plochu).
Re: MAN TGL
díky za odpověď.
Jelikož si zboží vozíme pro sebe a auto samo na sebe nevydělává přímo, tak u nás bude jezdit fakt dlouho. Z toho důvodu chceme ať je co nejspolehlivější, i proto bysme raději brali ten 6ti val. Co se týče váhy, tak to je hodně individuální. Veze to tolik, kolik toho lidi objednají Někdy jsou 3 palety po 200 kg (na to máme Iveco Dailinu s plachtou), někdy máme i 25 palet po 350 kg/ks , takže i z toho důvodu chceme raději ten 6val. Vlek to snad nebude tahat nikdy (pevně v to věříme ). Na těch pár dní v roce, kdy by ho bylo potřeba, může řidič otočit trasu na 2x (vlek by víceméně krom vánoční sezony stál na place).
Jelikož si zboží vozíme pro sebe a auto samo na sebe nevydělává přímo, tak u nás bude jezdit fakt dlouho. Z toho důvodu chceme ať je co nejspolehlivější, i proto bysme raději brali ten 6ti val. Co se týče váhy, tak to je hodně individuální. Veze to tolik, kolik toho lidi objednají Někdy jsou 3 palety po 200 kg (na to máme Iveco Dailinu s plachtou), někdy máme i 25 palet po 350 kg/ks , takže i z toho důvodu chceme raději ten 6val. Vlek to snad nebude tahat nikdy (pevně v to věříme ). Na těch pár dní v roce, kdy by ho bylo potřeba, může řidič otočit trasu na 2x (vlek by víceméně krom vánoční sezony stál na place).
Re: MAN TGL
Ty dlouhy kusy 20 a 22 palet jsem videl hlavne ve Francii a obcas Italii.
Re: MAN TGL
to už je trochu z ruky. V německu se taky dají sehnat a je tam i nějaký výběr. Pár kusů jsem našel i v holandu.
MAN TGL 10.180 zkušenosti
Zdravím pánové,
mám možnost koupit TGL 10.180 , Je v tom 4-válec D0834, euro5. Nejezdíte s tím někdo? Zajímá mě spolehlivost motoru, náklady , spotřeba , co můžu čekat že se podělá, na co se mám při koupi podívat apod. Doteď jezdím na DAFu 45 se šestiválcem a nějak se mi do toho 4hrnku nechce...
Děkuji.
mám možnost koupit TGL 10.180 , Je v tom 4-válec D0834, euro5. Nejezdíte s tím někdo? Zajímá mě spolehlivost motoru, náklady , spotřeba , co můžu čekat že se podělá, na co se mám při koupi podívat apod. Doteď jezdím na DAFu 45 se šestiválcem a nějak se mi do toho 4hrnku nechce...
Děkuji.
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: MAN TGL
Na firmě máme 3x12.240 skříň na 24 palet bez čela. Nosnost 5,2t, spotřeba okolo 20 na 100 na dálkách. Jen ty manévrovací schopnosti jsou horší. Kde se otočí autobus nebo návěs má m problémy. Vstřiky tak 300tkm auta mají jen běžnou údržbu, ale vcelku drží. To 8.180 je něco jinýho věčně řeším nějaký problémy s čidlama na cokoliv. Asi opravdu kus od kusu.
Re: MAN TGL
SMOLO Hydraulics s.r.o. - Autorizovaný dealer HMF, více informací o nás naleznete na www.nastavbytrinec.cz nebo www.hmf.cz či na facebooku: SMOLO Hydraulics
Re: MAN TGL
Nyní jezdím s MANem 12.220 - čtyřválec a automat (6ti rychlostní) korba 2,45x8 Na vejšku má auto 4m, takže celkem nářez. Střídám to s druhým co je o 5 let novější a je 6válec, kratší skříň s čelem a 8 manuál. Docela zajímavé sednout z jednoho do druhého... Jezdil jsem před 12 rokama s LIAZ 100, 110, 150 a 300, občas Tatra 148 a 815 a podobné střepy té doby a nyní si chrochtám.....
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: pát kvě 11, 2018 9:05 pm
- Bydliště: Morava
Re: MAN TGL
1.zkušebně vyměnit davkovaci ventil na čerpadle
2.netěsnost vstřikovaču
3.tlakovy ventil (DBV)
Osobně bych to tipnul na některou trysku ale bez testu vstřikovaču to nejde.
2.netěsnost vstřikovaču
3.tlakovy ventil (DBV)
Osobně bych to tipnul na některou trysku ale bez testu vstřikovaču to nejde.
Re: MAN TGL
Tak dnes vlajková loď MAN 12.220 prošel bez ztráty kytičky technickou, jen se vyměnila žárovka mlhovky, osvětlení RZ a jedna pouička na boudě.... Vše napohodu.
https://gloriet77.rajce.idnes.cz/Vozovy_park...../
https://gloriet77.rajce.idnes.cz/Vozovy_park...../
Re: MAN TGL
Trošku oživým téma.
Mergla mám v servisu, tak sem dostal zanovního MANa jako nahradku.
Rok 2009 (MAN) proti 2016 (MB), manuál vs automat, 700 000 vs 300 000 km 180PS vs 230PS a hlavně celková 8,8 vs 15 tun.
Ale to pohodlí v MANu. Kam se Mergl hrabě. Rozsah a možnosti nastavení. Z MB mě bolej záda a radši nic.
. .
A brzo po ránu
. . . . . .
Mergla mám v servisu, tak sem dostal zanovního MANa jako nahradku.
Rok 2009 (MAN) proti 2016 (MB), manuál vs automat, 700 000 vs 300 000 km 180PS vs 230PS a hlavně celková 8,8 vs 15 tun.
Ale to pohodlí v MANu. Kam se Mergl hrabě. Rozsah a možnosti nastavení. Z MB mě bolej záda a radši nic.
. .
A brzo po ránu
. . . . . .
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů