Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
T-815 E1 E2 r.v. 94-98
zdravím tatrováky sháním vše ohledně euro jedniček převážně sklopek
nebo někoho kdo kočíruje tento typ. nezajímají mě ani tak techická data ale spíš nějaké fotky a poznatky z praxe, hlavně ten nevydařený šestikvalt
nebo někoho kdo kočíruje tento typ. nezajímají mě ani tak techická data ale spíš nějaké fotky a poznatky z praxe, hlavně ten nevydařený šestikvalt
Naposledy upravil(a) talaš.m dne úte pro 08, 2009 4:25 pm, celkem upraveno 1 x.
já už ani nedoufal že se někdo ozve na tohle téma. jen mě zajímaly nějaké zkušenosti už se to tu probíralo v 815 ale je dobré mít mechanika po netu
u těch šestikvaltů byly údajně dva typy řazení-vím jen jeden a to že se řadila jakoby druhá pětka do C a co mi říkal jeden z šofér tak tam byla nějaká časová prodleva než se zařadila. ještě se tě zeptám, na kolik vyjde přestavba z s1 na s3? myslím tím klasický spodek ne tahač
u těch šestikvaltů byly údajně dva typy řazení-vím jen jeden a to že se řadila jakoby druhá pětka do C a co mi říkal jeden z šofér tak tam byla nějaká časová prodleva než se zařadila. ještě se tě zeptám, na kolik vyjde přestavba z s1 na s3? myslím tím klasický spodek ne tahač
šestka u E1 bylo jen jedno provedení a při řezení 6 postupuj asi takto,vyřad 5ku odmáčkni ji od sebe chvilku počkej než se všude porovná vzduch a pak ji dořad,hodně kluku ji tam žene a tím se ničí synchron který je v sestupu,oprava stojí balík jen orig matroš je asi za 125000.
Přestavba z S1 na S3 stojí asi 45-50 litrů i s papírama z kopřivnice,přesnoucenu ti mohu zítra napsat dá se to spočítat na korunu.čus
Přestavba z S1 na S3 stojí asi 45-50 litrů i s papírama z kopřivnice,přesnoucenu ti mohu zítra napsat dá se to spočítat na korunu.čus
ještě si dávej bacha na olej v převodovce a sestupu.často se stává že se sám olej přečerpá z převodu do sestupu a naopak a potom něco zadřeš,je tam několik vychytávek aby se toto nestalo ale musíš vyndat převod.abys nemusel každý den demontovat kontrolní zátky tak tam pasují z E3 průhledné se sklíčkem jako to je u soustruhů.čus
jééé super že je tady odborníkZAMOUŘIL píše:co potřebuješ vědět o šeštikvaltu?opravoval jsem jich několik tak docela dobře vím o co gou.
Měl bych dotaz na sestup na Terrnu ,ten dělený ,rosypalo se spojovací ozubení ,tak se objednaly díly které byly v náhradě ,a jedná se mi o tu objímku na synchronu,protože když se to poskládalo tak nešla ta objímka přesouvat,museli trošku zavařit díry na kuličky synchronizace , ted to jede v pohodě,ale moc mi to nevoní takové řešení,je tam nějaká finta?Dík za odpověd.
Naposledy upravil(a) alean dne pát bře 02, 2007 8:15 am, celkem upraveno 1 x.
abych ti mohl odpovědět potřebuji vin pak mrknu na cd katalog a řeknu ti co tam má být za díly záměny atd ale nikdy jsem nic nevařil.když je nějaký díl zrušen bez náhrady tak kopřivnice ihned vydá instruktáž k opravě a jsem z problému venku.takhle ti fakt nic neřeknu ale vaření se mě nějak nezdá.čus
díly byly přímo z Kopřivnice i s instruktáží T815-2 č.244 co všechno nahradit a jak namontovat ok pošlu typový list.
tady jsou nějaké fotky http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=390
tady jsou nějaké fotky http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=390
to s těma zátkama slyším poprvé to jde objednat přímo v Tatře?ZAMOUŘIL píše:ještě si dávej bacha na olej v převodovce a sestupu.často se stává že se sám olej přečerpá z převodu do sestupu a naopak a potom něco zadřeš,je tam několik vychytávek aby se toto nestalo ale musíš vyndat převod.abys nemusel každý den demontovat kontrolní zátky tak tam pasují z E3 průhledné se sklíčkem jako to je u soustruhů.čus
a jaká je ta finta na přelévaní toho oleje,my jsme to řešili většinou výměnou gufera
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Semrush [Bot] a 2 hosti