Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 139
- Registrován: čtv srp 08, 2013 2:53 pm
- Bydliště: na vesnici
Re: Panav
čau kluci jak jsou na tom plachtové návěsy dí ky a cenově????
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11923
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Panav
taková malá "recenze" Panav ......
když ujeto do 1300km max ....
už z výroby chybí na vyklápěčce nad vratama jeden pneumatickej teleskop.....
kola dotažený ...každá matice jinak, některý i o pul otáčky běs...
druhej den jeden volnej blatník (roura do rámu) i samotný blatníky, uchycení k rouře nic moc (dotaženo)
třetí den mi málem upadli dva blatníky !!!! to sem za +30 let co jezdim neviděl.... příčina : veliký vypouklý podložky zevnitř rámu jsou utažený jen tak "nějak" ... a ne na doraz na pecky a vibracema, jak se to klepe a pruží se to povolí až uletí blatník i s tou tyčí ( zajímavý kdyby s tim někdo dostal do palice ) naštěstí sem to podchytil
na dotažení všech !!!!! šroubovejch spojů se nedá spolehnout a je bezpodminečně nutný všechno přetahnout !!!!
práce s návěsem :
nedomyšlený a proti logice zvedání první osy hned po zapnutí klíčku ...naprostej nesmysl v manuálu sem nenašel že by to šlo přenastavit jinak ...ideál stav by byl, aby osa šla nahoru po dosažení cca 10km/h tenhle system zpusobuje že při popojíždění ve fabrice např popojedu po druhý a auto je bez vzduchu ( z 12atm na 6) další věc při malým prostoru kdy by bylo osu nutno spustit a tím změnit "lámací" bod -poloměr nestačí jen vypnutí klíčku , ale musí se ručně dozadu to přemačkat na jednotce ...nesmysl , ale možná sem to v manuálu nepostřeh
nahrazení přední AL roury na plachtě tím zaklapávacím-zahakovacím nesmyslem (lišta) při větru nedrží a vypadává, když se napíná plachta ( nervy pro řidiče)
nelogicky v rámci asi uspory řešený uchycení bočních zábran aspoň na levé straně .... (viz kogel) kam lze naskládat latě a prkna , tady se to musí dávat na zem do humusu ....
v kastlíkách není prkenná podlážka ..... bez ní dno kastlíku brzo popraská.....
kurtíky na klipsnách zašitý na moc krátkej přesah (uspora asi) a vypadávají z klipsen (nervy a zdržení + estetika)
zadní schůdky ... uplnej diletantizmus ...mizernej slabej materiál na hovno ještě ke všemu špatnej uhel ...a vynikající akorát tak na rozkopnutí zadní pravý lampy .... opět viz kogel ......
dozadu to chce kurty křížem na zabránění křížení a totálnímu vyviklání zavíracích tyčí
držáky na latě-prkna styl kogel , ok ale bohužel opět jen nejtovaný ...ty spodní a první dva od spodu po čase nutno přivařit ...(opět uspora při výrobě + rychlost)...špatně
latě---- prkna z části mizerná kvalita se sukama.... (výroba spoří např -) )určitě bych uvítal aspon 3 řady AL latí , zbytek prkna.....
co kvituju a líbí se mi..bytelný oka na kurty , díry v liště na plachtu ..dá se dát kurta kamkoliv i když to na to není stavěný....
na přední stěně nelogicky umístěný oka na kurty ( no stejně se skoro nikdy nepoužívaj )
celkově jinak ok, nikde nic netluče a nebouchá naštěstí
nevím jak jsou nastavený základní hodnoty EBS ...dle mě málo ,mělo by se to částečně samo sladit s autem , ale nebrzdí to podle mýho gusta ..... muj subjektivní dojem ..dodatečná pozn...po prvním rozpřažení a znovu připojení se zdá být automatické sladění už ok .....
sloupky ok , plachta ok nápravy super , rám vypadá velmi bytelně jen ty nedodělky ....výstupní kontrola v Panav .....jedním slovem mizerie , nebo žádná...amen
P.S.protože to byla "skladovka" a měnili jsme drobet specifikaci , je možný že je to následek výměn a záměn.... ale i tak ..jelikž jsme záruční servis a zastoupení ohne problem ....
když ujeto do 1300km max ....
už z výroby chybí na vyklápěčce nad vratama jeden pneumatickej teleskop.....
kola dotažený ...každá matice jinak, některý i o pul otáčky běs...
druhej den jeden volnej blatník (roura do rámu) i samotný blatníky, uchycení k rouře nic moc (dotaženo)
třetí den mi málem upadli dva blatníky !!!! to sem za +30 let co jezdim neviděl.... příčina : veliký vypouklý podložky zevnitř rámu jsou utažený jen tak "nějak" ... a ne na doraz na pecky a vibracema, jak se to klepe a pruží se to povolí až uletí blatník i s tou tyčí ( zajímavý kdyby s tim někdo dostal do palice ) naštěstí sem to podchytil
na dotažení všech !!!!! šroubovejch spojů se nedá spolehnout a je bezpodminečně nutný všechno přetahnout !!!!
práce s návěsem :
nedomyšlený a proti logice zvedání první osy hned po zapnutí klíčku ...naprostej nesmysl v manuálu sem nenašel že by to šlo přenastavit jinak ...ideál stav by byl, aby osa šla nahoru po dosažení cca 10km/h tenhle system zpusobuje že při popojíždění ve fabrice např popojedu po druhý a auto je bez vzduchu ( z 12atm na 6) další věc při malým prostoru kdy by bylo osu nutno spustit a tím změnit "lámací" bod -poloměr nestačí jen vypnutí klíčku , ale musí se ručně dozadu to přemačkat na jednotce ...nesmysl , ale možná sem to v manuálu nepostřeh
nahrazení přední AL roury na plachtě tím zaklapávacím-zahakovacím nesmyslem (lišta) při větru nedrží a vypadává, když se napíná plachta ( nervy pro řidiče)
nelogicky v rámci asi uspory řešený uchycení bočních zábran aspoň na levé straně .... (viz kogel) kam lze naskládat latě a prkna , tady se to musí dávat na zem do humusu ....
v kastlíkách není prkenná podlážka ..... bez ní dno kastlíku brzo popraská.....
kurtíky na klipsnách zašitý na moc krátkej přesah (uspora asi) a vypadávají z klipsen (nervy a zdržení + estetika)
zadní schůdky ... uplnej diletantizmus ...mizernej slabej materiál na hovno ještě ke všemu špatnej uhel ...a vynikající akorát tak na rozkopnutí zadní pravý lampy .... opět viz kogel ......
dozadu to chce kurty křížem na zabránění křížení a totálnímu vyviklání zavíracích tyčí
držáky na latě-prkna styl kogel , ok ale bohužel opět jen nejtovaný ...ty spodní a první dva od spodu po čase nutno přivařit ...(opět uspora při výrobě + rychlost)...špatně
latě---- prkna z části mizerná kvalita se sukama.... (výroba spoří např -) )určitě bych uvítal aspon 3 řady AL latí , zbytek prkna.....
co kvituju a líbí se mi..bytelný oka na kurty , díry v liště na plachtu ..dá se dát kurta kamkoliv i když to na to není stavěný....
na přední stěně nelogicky umístěný oka na kurty ( no stejně se skoro nikdy nepoužívaj )
celkově jinak ok, nikde nic netluče a nebouchá naštěstí
nevím jak jsou nastavený základní hodnoty EBS ...dle mě málo ,mělo by se to částečně samo sladit s autem , ale nebrzdí to podle mýho gusta ..... muj subjektivní dojem ..dodatečná pozn...po prvním rozpřažení a znovu připojení se zdá být automatické sladění už ok .....
sloupky ok , plachta ok nápravy super , rám vypadá velmi bytelně jen ty nedodělky ....výstupní kontrola v Panav .....jedním slovem mizerie , nebo žádná...amen
P.S.protože to byla "skladovka" a měnili jsme drobet specifikaci , je možný že je to následek výměn a záměn.... ale i tak ..jelikž jsme záruční servis a zastoupení ohne problem ....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Panav
Nemá někdo zájem? Je opravdu v moc pěkném stavu...
https://auto.bazos.cz/inzerat/117341619 ... vlecka.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/117341619 ... vlecka.php
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů