Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: Panav
chlapy, nevíte co ovlivňuje rychlost průtoku oleje ve zpátečce? řešíme pomalu sklápějící(padající) korbu a nevíme kde hledat problém. rozvaděče jsou asi univerzální tak tam bych problém nehledal, co hadice DN25 není to málo? Pak je nějakej filtr v nádrži na olej do kterého je připojená zpátečka. Zatím jsme nic nezkoušeli ptže nevíme kde začít:(
MB Arocs 6x4 HAD, 350kW
Re: Panav
Začni u ventilu vypínání dorazu maileru a jeho ovládacího mechanizmu,buďto je tam nějaký bordel,nebo je přímo ventil zadřený a nebo je zadřený ovl.mechanismus a nevrací se úplně...Naposledy jsme ten ventil měnili u vleku 18-13,když ho zvedala Tatra,tak to fungovalo,ale když Scania,která má výkonější-rychlejší hydrauliku,tak se sekl a nešlo to dolů...zajímavé,že při rozebrání ventilu na něm nebylo vidět žádné poškození...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Panav
díky za radu ale tento problém je od novoty. až bude čas zkusím to zapřáhnout za tatru a uvidím jestli to bude chodit rychleji.
udělal jsem fotky jak je to udělaný. máte nápady kde lze průtok ovlivnit?
udělal jsem fotky jak je to udělaný. máte nápady kde lze průtok ovlivnit?
MB Arocs 6x4 HAD, 350kW
Re: Panav
Ta kostka s čudlíkem na posledních třech fotkách,pozvedni si korbu jen tak abys ses k ní dostal,ale ještě se ti neopíral ten vypínací koník o ten čudl,korbu si podepři a šroubovákem zkus ten čudl zamáčknout,jestli ho pružina lehce vrací zpět,taky ten koník musí lehce chodit na tom čepu,všechno to pořádně prolej olejem a uvidíš,pokud nepomůže,kostku vyměň za novou a pravidelně to všechno polívej olejem...Mě to taky začlo blbnout,když byl vlek skoro ještě nový,ale po výměně už je to 8let v pohodě,jak říkám,hlavní je to pořád mazat...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Panav
Dej řidší olej, nebo to řízni kropici čisté nafty. Nahoru je to dané průtokem čerpadla . V zimě mě taky pomalu padal vlek tak sem to zředil a ok.
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Panav
Ahoj, nevíte jak se na páce brzdy se samostavem dá ten samostav vrátit, tam co je na obyčejné (BSS 1612) seřizovací šroub má tenhle (Pnanav 1713 r.v. 1998) dva kulatý "čudly" v sobě , ten horní má menší průměr, nenašel jsem žádný zářez pro stočení. Potřebuju sundat buben a nejde mi přes okraj paken, je sjetej prostředek. Páka brzdy je na doraz u brzdovýho válce. U starýho provedení bych otočil klíčem, ale tohle neznám, teda pokud to vůbec je samostav, jo a oblezl jsem to kolem a přední malej čudl je víc zalezlej do toho většího než zandní, zapoměl jsem udělat foto, když tak večer, nebo zítra. Dík za radu.
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Panav
Ahoj, už jsem nato přišel nebyl to samostav, ale stržený a zarezlý stavěcí šroub, takže byl kulatý.
Re: Panav
Ahoj, nevíte někdo, co to je za návěs?
https://auto.bazos.cz/inzerat/90060235/ ... -TC-05.php
Kdyby fungovalo postimage, tak bych hodil fotku, ale nefunguje.
https://auto.bazos.cz/inzerat/90060235/ ... -TC-05.php
Kdyby fungovalo postimage, tak bych hodil fotku, ale nefunguje.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host