Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
jen tak mimochodem se zeptám kdo z vás co tady kritizujete kabinu Terrna a kolik KM nebo hodin najezdil s tímto autem ? Myslím kabinu tzv. estetizovanou po r.v. 2001 . Já v ní strávím denně zhruba 10-11 hod. a jsem s ní spokojený! Samozřejmě se bavím o sklápěčkách a co jsem měl tu čest z konkurencí tak TGA,ACTROS a KERAX je tak na mořskou nemoc a v PREMIUM LANDER jsem měl opěradlo opřené o zadek kabiny a to měřím jen 178 cm. Navíc výlez je do těch aut vysoko jak do nebe a to bych při jezdění s vlekem na krátkých trasách kdy 100krát za den vylejzám ven moc neuvítal taky nechápu tu zbytečnou vnitřní výšku kabiny proboha ať mi někdo vysvětlí k čemu je to u sklápěčky dobré akorát to zbytečně zvedá podjezdovou výšku. Vůbec nemluvím o čalounění dveří když se mi nějakej lopaťák o něj opře zasranou rukavicí z kanálu tak na to stříknu trochu okeny utřu hadrou a jeto u těch mykroplyšů co tam máte to je tak na infarkt. Road. a podobní mají sice pravdu že v TATŘE už jsou blik. kontrolky apod. jenže si musí uvědomit že málokterá to auto zastaví narozdíl od konkurence a to včetně systému ad-blue který ostatně TATRA nevyrábí ale někdo jí ho dodává. a co se týká tunelu komu tak strašně zavazí ať si koupí JAMAL. Toť můj názor a pusťte se do mě !!!
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 406
- Registrován: úte říj 06, 2009 11:59 am
- Bydliště: Morava
mne jako zákazníkovi je úplně jedno kde Tatra tento díl kupuje nebo kdo ho pro Tatru vyrábí, je namontovám z prvovýroby na vozidle za který nese záruku fabrika, takže tenhle argument je chlapci neprosto mimo hru a navíc si tim jen protiřečíte v tom jak Tatra jako auto je stále jednoduché a bezporuchové narozdíl od neschopné konkurence ze západu, kde pořád něco svítí a nefunguje.A porucha systému AdBlue auto nezastaví, pouze ti může omezit výkon motoru a to je pro všechny naprosto stejné tudíž i pro Tatru.
K tématu kabiny už nemá cenu se vyjadřovat, protože když čtu Vaše názory, tak by bylo asi nejlepší ,aby se Tatra vrátila tak ke 148 protože tam, byla kabina na údržbu úplně nejlepší, žádné čalounění jen samej kov. Takže mokrá hadra a je to vyřešené co. Pokud jde o kabinu Renaultu tak pro verzi Kerax se standardně dodává kabina global tedy středně dlouhá a tam můžeš mít i 220 cm a nebudeš mít sedačku na zadní stěně a to samé lze udělat i u Landera. Je to jen na zákazníkovi co si vybere.
K tématu kabiny už nemá cenu se vyjadřovat, protože když čtu Vaše názory, tak by bylo asi nejlepší ,aby se Tatra vrátila tak ke 148 protože tam, byla kabina na údržbu úplně nejlepší, žádné čalounění jen samej kov. Takže mokrá hadra a je to vyřešené co. Pokud jde o kabinu Renaultu tak pro verzi Kerax se standardně dodává kabina global tedy středně dlouhá a tam můžeš mít i 220 cm a nebudeš mít sedačku na zadní stěně a to samé lze udělat i u Landera. Je to jen na zákazníkovi co si vybere.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
Pavel 815-já jezdil EURO II a TERRNO rok výroby 2000 kabina byla docela prostorná škoda jen že nebyl volant nastavitelný o pedálech taky netřeba mluvit.pak jsem jezdil i TERRNA už s novým vnitřkem a děs běz no a ten výstup z kabiny no horší snad není to raději udělám o schodek více abych vylez to lepšího vozu.a jak píše Mira vše je o pohledu každého z nás každý má jiná měřítka.
Co se týká omezovače výkonu většina e4 včetně mého ho vůbec nemá a když tam je tak není problém ho odpojit. Co mám zkušenost z ad-blue tak většina problémů je způsobena špatnou obsluhou např. vyjíždění nádrže až do prázdna to pak systém několik dní problikává než se pořádně pročistí nebo nalévání ze špinavých nádob přes špinavé trychtyře atd. Kabina global u keraxe je jak společenský sál ale nevím k čemu je dobrá když v ní není postel ale na landeru 6x4 bys za ni asi těžko dostal rezervu když i u některých keraxů při sundávání rezervy musíš sklopit kabinu. Road. já mám na autě už ty rozšířené schody myslím že se dávají od r.2006 a tam není z nastupováním žádný problém zvlášť se dveřmi které se od e3 otvírají mnohem víc dopředu než u starších aut a ten vykrojený prah je taky super. Ve srovnání s TERRNEM e2 je nastupování nesrovnatelně lepší.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Roadtrtain
Precti si cos napsal - porovnaval jsi EII a Terrno 1. generace se soucasnym modelem a ty maji vsechny schudky vepredu....
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Už jsem se ani nechtěl zapojovat ale: Roade, ikdyž teď mají tatry schodky vepředu, práh je od cca roku 2006 předělaný - vykrátý aby se lépe nastupovalo a k tomu lůžku - pokud si u tatry objednám dlouhou kabinu jako u keraxu, tak to mám i s lůžkem. A v nějakém tematu tu i bylo, že je v nabídce i sklopné lůžko do krátké kabiny.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 1 host