Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
-
Lukynx
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte led 27, 2009 6:54 pm
Příspěvek
Ospravedlnujem sa za svoju neznalost, ale chystam sa vymenit brzdove oblozenia na V3S, a potreboval by som par rad, ako na to, na co si davat pozor, ci si vystacim s normalnym naradim (primerane veľké kladivo
) alebo potrebujem aj nejaky ten stahovak. Dakujem za rady
pon lis 16, 2009 3:08 pm
-
Díťe spětt
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát črc 20, 2007 11:48 am
- Bydliště: ČB
Příspěvek
Nejětší problém bych viděl v sundání bubnu. ten stahuješ pomocí 3 šroubů a je podstatné je neutrhnout. doporučuji dukladně očistit plochu po které budeš buben stahovat a dukladně prostříkat Wedečkem a ostatní je už hračka.
pon lis 16, 2009 8:32 pm
-
Lukynx
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte led 27, 2009 6:54 pm
Příspěvek
No presne o to mi ide... Viem, ze je najväcsi problem dat dolu bubon. Tak dakujem za radu, dufam ze to pôjde hladko
úte lis 17, 2009 12:21 pm
-
Jirka Novák
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Příspěvek
Já pokud sundavám buben poprvé po předchozím majiteli tak nejdříve protáhnu závitníkem díry na stahování. Nejde to sice skrz, jelikož je hned za dírou se závitem příruba kola, ale lepší něco než nic. Takhle stahovací šrouby nestrhnou závit, ale musí se stejně opatrně, třeba buben poklepávat mosaznou paličkou.
Volvo FL 614.
úte lis 17, 2009 1:17 pm
-
Jenda
- Příspěvky: 339
- Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
- Bydliště: Česká Lípa a Praha
Příspěvek
Vše podstatné už bylo řečeno, jenom bych ještě doporučil mlátit
pouze na plochu jak se šroubuje disk. Pokud by se poklepávalo dokola na buben, tak může velice pravděpodobně prasknout.
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
úte lis 17, 2009 1:22 pm
-
šachťák
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned srp 09, 2009 3:14 pm
Příspěvek
Prasknout může. Ale, když už jsou stahovací závity stržený, tak musíš mlátit do tý zešikmení plochy. A kdzž jde špatně, tak je nejlepší ho uplně rozmlátit a dát novej. Jinak, další chuťovka je předvrtání děr na nejty v obložení, potřebuješ speciálně nabroušenej vrták. Obložení je tak tenký, že při nejtování časro praskne. No a jestli auto připravuješ na STK, tak dej na předek pakny, který maj nejmenší vůli v oku, nový čepy a vyber nejlepší bubny. Často se totiž stane, že všecny ty vůle způsobí nesouměr, a vyhodí tě. U zadků je to jedno. Ty neměří, protože by jinak museli sundat kardanku, a to se jim nechce.
úte lis 17, 2009 4:47 pm
-
Jenda
- Příspěvky: 339
- Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
- Bydliště: Česká Lípa a Praha
Příspěvek
Já bych to dneska už nenýtoval.. u nás ve městě máme firmu, která to lepí a ke spokojenosti všech.
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
úte lis 17, 2009 4:58 pm
-
Lukynx
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte led 27, 2009 6:54 pm
Příspěvek
Dakujem Vam pekne. Tiez mi bolo doporucene mlatit do toho.. Takze budem mlatit s rozumom. A oblozenie uz mam navrtane, "len" ho nanitovat... Pocul som ze to lepia, ale ziadnu firmu som nenasiel
úte lis 17, 2009 6:09 pm
-
Jirka Novák
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Příspěvek
K tomu mlácení, osvědčilo se mi použít mosaznou kulatinu ( jako asi majzlík ale bez špičky) a do ní bouchat velkým kladivem. Tak se dá přesně bouchat do té šikmé plochy.
Volvo FL 614.
úte lis 17, 2009 6:51 pm
-
Fanda Pátek
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned bře 17, 2013 11:29 am
- Bydliště: Markvarec
Příspěvek
Zdravím potřebuju poradit praskl mi buben na V3S sehnal jsem jinej ale nepasuje mi tam přes pakny asi o 1mm jak to mam seřídit
pon kvě 13, 2013 7:07 pm
-
PAVEL
- Příspěvky: 479
- Registrován: sob pro 09, 2006 4:29 pm
- Bydliště: Dolní Lutyně
Příspěvek
tím dlouhým šróbem a nebo pak přesadit klíč -"tu páku" na ose na tom tisícihranu o jeden zub
pon kvě 13, 2013 9:09 pm
-
kruji
- Příspěvky: 2440
- Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
- Bydliště: hodonin
Příspěvek
Jj, ten dlouhý šroub býval totál zarezlý. Mechanik vždycky povolil šroub na klíči, majzlíkem odsadil klíč od bubnu, (cca o 1cm), na 1000hran nasadil Blitzky, potáhl klíč o 1 zub a naklepl klíč z5.
Lesu zmar!
pon kvě 13, 2013 9:39 pm
-
Fanda Pátek
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned bře 17, 2013 11:29 am
- Bydliště: Markvarec
Příspěvek
Zdravím co dělat na V3S fouká jen 2
sob kvě 18, 2013 9:04 pm
-
PAVEL
- Příspěvky: 479
- Registrován: sob pro 09, 2006 4:29 pm
- Bydliště: Dolní Lutyně
Příspěvek
koukni na ty dva hliníkové cumle odfukovač či jak to správně nazvat..je to za kabinou na rámu jestli z dírky neustále neutíká tlak ..pak koukni taky na odkalovač oleje je u spolujezdcova blatníku či není zabordelený...potom dál,,nejlépe díl příručka..
úte kvě 21, 2013 11:25 pm
-
Alienw6
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte kvě 12, 2015 11:50 pm
- Bydliště: Střelice
Příspěvek
Zdarec chlapy potreboval bych poradit jak vyndat cepy co drzi pakny za boha je nemohu videlat je tam uvnitr zavit a proste mi to nejde mohl by mi nekdo nejak pomoct. Diky
pon kvě 25, 2015 9:38 pm
Zpět na „PRAGA“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host