Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Frenky
- Matthew \8/
- buchta
- Příspěvky: 1427
- Registrován: sob led 30, 2010 12:10 am
- Bydliště: Cheb
Pavel fiat napsal:
Od roku 2011 jsou, onačované jako EEV, asi nejlepší Euro 5. Mají vše, co selhávalo (směšovací ventil AdBlue, EAS, turbokompresor, vodní pumpy, vstřiky,...) vyladěno na spolehlivost. Potvrzuje to i statistika ITS (International Trucks service), kdy tyto auta mají nejméně poruch. Ale hlavně: mají hliníkové písty, o více jak polovinu lehčí, než původní ocelové. Když si představíš váhu ocelových pístů, a zdvíháš je 6x za otáčku (šestiválec) a ještě 1200x za minutu (1200rpm průměrně), pak šetříš tuny na zdvíhání vlastní hmoty, a to je na spotřebě sakra znát. Navíc - tyto vozy už mají z výroby APR kroužky, které zabraňují spotřebě oleje.
Takový hledej.
Zdarec si snad delas srandu ne je to nejaky rok zpatky co jsi do me hustil jak ten motor je skvely ma ocel.pisty ktery vydrzi podtaceni atd. a ted najednou obrat .Je mi jasny chval toho koho chleba jis .
Proste ty prvni motory staly za houby co si budem nalhavat a zraly (mi furt zere) jak krava a moc nejely .
Zdarec polepsete se a nedejte z ridicu voly Jara
Od roku 2011 jsou, onačované jako EEV, asi nejlepší Euro 5. Mají vše, co selhávalo (směšovací ventil AdBlue, EAS, turbokompresor, vodní pumpy, vstřiky,...) vyladěno na spolehlivost. Potvrzuje to i statistika ITS (International Trucks service), kdy tyto auta mají nejméně poruch. Ale hlavně: mají hliníkové písty, o více jak polovinu lehčí, než původní ocelové. Když si představíš váhu ocelových pístů, a zdvíháš je 6x za otáčku (šestiválec) a ještě 1200x za minutu (1200rpm průměrně), pak šetříš tuny na zdvíhání vlastní hmoty, a to je na spotřebě sakra znát. Navíc - tyto vozy už mají z výroby APR kroužky, které zabraňují spotřebě oleje.
Takový hledej.
Zdarec si snad delas srandu ne je to nejaky rok zpatky co jsi do me hustil jak ten motor je skvely ma ocel.pisty ktery vydrzi podtaceni atd. a ted najednou obrat .Je mi jasny chval toho koho chleba jis .
Proste ty prvni motory staly za houby co si budem nalhavat a zraly (mi furt zere) jak krava a moc nejely .
Zdarec polepsete se a nedejte z ridicu voly Jara
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon říj 15, 2012 9:28 pm
- Bydliště: Modřice
To Jaradaf:
Tak nevím, jestli umíš číst.
Dotaz, na který jsem odpovídal, zněl: jakýho Dafa shánět jako ojetinu. Teď, v roce 2014 shánět.
Tak jsem odpověděl, že ten typ s hliníkovými písty, od určitého roku.
Když jsem Tě školil (byl-li jsem to já), mluvil jsem o tom nejlepším, co Daf TEHDY měl. Ale vývoj jde dál, říká se tomu evoluce a tu nezastavíš. Proto, až si to budeš číst za dva - tři roky, ani EEV nebude dobrý. Poradím shánět Euro 6, ta má již Common Rail a ne PD, jak EEV...
Tehdy, motory DAF, s 12,9 ltr obsahu měli ocelové písty, a to byla TEHDY nejnovější technika. TEHDY bych jiné nedoporučil, jiné nebyly.
Pokud máš problém se spotřebou, doporučím vyhledat servis DAF, poradí Ti. Nemyslím si, že by DAF byl na tom jinak, než jiné značky. Vždy si někdo spotřebu chválí, a vždy na ni někdo nadává. Ale stále platí, že jediný, kdo ji může ovlivnit, je řidič.
Tak nevím, jestli umíš číst.
Dotaz, na který jsem odpovídal, zněl: jakýho Dafa shánět jako ojetinu. Teď, v roce 2014 shánět.
Tak jsem odpověděl, že ten typ s hliníkovými písty, od určitého roku.
Když jsem Tě školil (byl-li jsem to já), mluvil jsem o tom nejlepším, co Daf TEHDY měl. Ale vývoj jde dál, říká se tomu evoluce a tu nezastavíš. Proto, až si to budeš číst za dva - tři roky, ani EEV nebude dobrý. Poradím shánět Euro 6, ta má již Common Rail a ne PD, jak EEV...
Tehdy, motory DAF, s 12,9 ltr obsahu měli ocelové písty, a to byla TEHDY nejnovější technika. TEHDY bych jiné nedoporučil, jiné nebyly.
Pokud máš problém se spotřebou, doporučím vyhledat servis DAF, poradí Ti. Nemyslím si, že by DAF byl na tom jinak, než jiné značky. Vždy si někdo spotřebu chválí, a vždy na ni někdo nadává. Ale stále platí, že jediný, kdo ji může ovlivnit, je řidič.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů