Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek

Odpovědět
Uživatelský avatar
MACÍNO
mat
Příspěvky: 447
Registrován: úte čer 16, 2009 5:31 pm
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek

Kdyby bylo porychtovaný vše, co vypsal, tak by to bylo pěkný, to jo. Jen mám obavu, že to neprojde doma. Asi budu muset ject na inspekci...
úte dub 24, 2012 3:47 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Za ty peníze asi dobrý, jenom s tím motorem 55kw to nebude žádný sprinter. TDI by byla lepší volba. Jinak myslím že to auto nemělo moc chyb, snad jenom slabší silentbloky spod. ramen. Ještě bych byl opatrný u toho počtu km.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
úte dub 24, 2012 5:09 pm

Uživatelský avatar
MACÍNO
mat
Příspěvky: 447
Registrován: úte čer 16, 2009 5:31 pm
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek

Tak mě o žádný závodění nejde, na to by byl podle mě vhodnější benzín. Já mám požadavky, aby se mi to auto líbilo, bylo relativně spolehlivý,mělo nízkou spotřebu-momentálně u mě vyhrává tento model. Moje domněnka je, že ty motory vydržej hodně, otázka je jestli stav km někdo zrežíroval...
úte dub 24, 2012 6:42 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Tenhle motor žádnej zázrak není, už jsem tady o něm psal.
BES - běs
úte dub 24, 2012 7:31 pm

Uživatelský avatar
dada.bus
Příspěvky: 12
Registrován: sob kvě 15, 2010 7:55 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

260.000 km je dost, to nemusí být nijak upravované ... Taky myslím, že motory u starých Audin vydrží hodně, i po 300 tis. najetých žádné vůle, žádné klepání, nic. Ještě může být problém se servem ( gufera časem propouští ) , jinak dobrá stránka na diskuze o audích závadách a jejich příčínách zde : http://www.audi-forum.cz/viewforum.php? ... 2486abee76
Zde moje o dva roky mladší A4 ( 1997 ) :

Obrázek
úte dub 24, 2012 8:25 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

260 000-km je dosť ??? :lol: :lol: :lol:

no nič v zlom ale čo ma povedať moje auto chudáčik 1,4 benzinik s 360 000-km alebo Fiat Seicento 1,1 s 460 000-km samozrejme motor bez GO akurát tesnenie pod hlavou menene .

TDi 66-kw a 81-kw musi spraviť bez GO aspoň 800 000-km

na vlastne oči som videl Renault Megane 1,9 DTi 59-kw s 980 000-km a TDi vraj je ešte podarenejšie . :wink:
úte dub 24, 2012 11:11 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Ale tady je řeč o turbodieselu, ne o TDi.
BES - běs
úte dub 24, 2012 11:36 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Pavle a v čem by byl problém, podle mě tam je klasika motor AAZ a pokud má plechové těsnění pod hlavou, pořádně dotažené spod. rozvodové kolo a nikdo to neuvařil, tak taky dokáže najet hodně km. Jenom čerpadlo a vstřiky kolem těch 300tis.km vyžadují mnohdy už repas.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
stř dub 25, 2012 5:09 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

No právě, jak píšeš, to kolo může být dotažené jak chce, při tomhle stáří těch motorů už to má vyžvejkaný skoro každej.

Navíc když se do tohodle auta dávalo to nejlepší TDi co kdy vyrobily, TD bych jistě vynechal, jedině že by mi to auto dal někdo zadarmo.

tady jsme ty motory probírali: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... c&start=15
BES - běs
stř dub 25, 2012 11:43 pm

Uživatelský avatar
MACÍNO
mat
Příspěvky: 447
Registrován: úte čer 16, 2009 5:31 pm
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek

Dobrá, dám na rady. Budu dál hledat jiný v TDi.
čtv dub 26, 2012 8:37 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Já měl TD ve Ventu a nic se nestalo, ovšem první co jsem udělal, když jsem auto přivezl domů, tak jsem vyměnil rozvody se spodním rozvodovým kolem a dal nový šroub. Ale co mi vadilo, že už trochu zaostával výkonem a ze spotřebou jsem se nedostal pod 6L/100km. A v passatu B4 to byla ještě větší bída, takže tipuji, že v audince to bylo podobné. Na druhou stranu koupit TDI staré 18let a s třemi stovkami tis.km, taky nemusí být výhra, ale noční můra. Záleží na kuse a štěstí. Ještě k tomu TD, první známkou, že není něco v pořádku bylo, že při volnoběhu znatelně hází řemenice dole na klice. Buď je to těsně před upadnutím, nebo už po opravě a je křivé čelo kliky. Pokud je to v normě, stačí vyměnit rozvod. kolo a dát nový! šroub, někdy je nutné ještě srazit hrany na klice širokým plochým pilníkem. Ten šroub měním i na starších motorech TDI a když se mi nelíbí kolečko tak měním i to. Pořád je to levnější, než li opravovat motor.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
pát dub 27, 2012 6:17 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Přesně tak, ten šroub bych taky nedoporučoval zanedbat.


Obrázek Obrázek Obrázek
BES - běs
stř čer 13, 2012 8:30 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Šroub origo stojí cca 80kč.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
čtv čer 14, 2012 7:25 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

A vačka na tři kusy...


Obrázek
BES - běs
čtv čer 28, 2012 10:24 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

ObrázekObrázek
L I A Z 18.33 SB
ned črc 15, 2012 1:26 am

Odpovědět

Zpět na „Osobní auta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů